1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontvang binnen 12 dgn reward pack !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bloody_Apron, 28 jun 2002.

  1. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    P.s Na een uiterst goeie tip van ----->REGO!!!!<---------
    Is het niet kittelaar.
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    OOOPS!! Ik kijk net bij xbox.com bij mijn profiel en ik zie dat ik per ongeluk bij de aankoop data 23/03/2001 heb gezet!! en je kan het niet meer veranderen!!!! Zou het daarom komen dat ik nog steeds niet mijn reward pack heb ofzo...
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, die gasten zullen heus wel slim genoeg zijn om dat zelf te snappen dat het 2002 moet zijn, maar als je hem niet gehad heb, zou ik als ik jou was voor de zekerheid nog wel gaan bellen. Staat zo lullig als je hem niet krijgt:D
     
  4. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Z`n soortgelijk meeltje kreeg ik dus ook, smaen met een ticket number. maar mijn pa was zo dom om die te verwijderen!!!!=( =(

    Echter, ik heb nu gebeld met het ticket nummer (mailen = fijn) en ik krijg m binnen 2 weken en over 5 dagen, als ik dan bel krijg ik een tracking number. maybe haal ik hem gewoon op bij het Fedex kantoor hier op Ridderkerk, ik woon vlak bij man! Echter als ik hem niet krijg blaas ik het gebouw op met oud en nieuwt:D }:] }:]
     
  5. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af wat er gebeurt als ik nu bel en zeg dat ik mn brief al 5 weken terug had opgestuurd en dat ik er nog nix van gehoord heb, tewrijl ik vorige week mn xbox heb gekocht :)
     
  6. AlienZ

    AlienZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kunnen ze aan het nr. van je xdoos zien wanneer die ongeveer verkocht is, dus volgens mij heb je dan gewoon pech...
     
  7. Xboxy19

    Xboxy19 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    'hehe je hebt precies zelfde als mij gedaan ik had hem ook te laat gestuurd( nog geen eens opgestuurd) en had ook gebeld en kreeg hem paar dagen later :D :9
     
  8. Lord o/t Xbox

    Lord o/t Xbox Red Soldier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit problemen gehad met mijn reward pack, ik heb nooit hoeven te bellen, ik heb em gewoon op tijd gehad
     
  9. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, ik had het nog niet gedaan, maar toen ik dit las heb ik direct gebeld en ja hoor, het wordt opgestuurd :)
    Aardige engelse gast trouwens
     
  10. Histone

    Histone Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah...gisteren lag er een briefje van FedEx in mijn brievenbus.
    LOL, het kan dus nog steeds...ze zijn me niet vergeten.

    Nu alleen nog even wachten totdat ze hem op mijn werk komen brengen ipv thuis.
     
  11. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Reward Packs

    Tja, nu ben ik de gelukkige bezitter van 2 Reward Packs...

    Kreeg de eerste keer een confirmation e-mail, zonder data...
    Vervolgens wel gewoon de Reward Pack ontvangen... Daarna toch weer gebeld met MS support en gezegd "Huh, ik heb een gekke e-mail van jullie binnen gekregen".

    Zij opzoeken... en gezegd: dan sturen we die Reward Pack alsnog naar je toe...

    En gisteren weer eentje ontvangen: leven is goed!
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: 2 Reward Packs

    *^*%%$%^&**_)*)()*((&^^%E$% :D
     

Deel Deze Pagina