Skull & Bones, een dispuut dat Amerika aan haar voeten heeft?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tigerstyle, 2 mrt 2004.

1. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is gewoon vrijwel niet te realiseren. Vriendjespolitiek zal blijven bestaan, al vind niemand het leuk. Er is gewoon weinig aan te doen. Sommige armen zouden best hogerop kunnen komen, de overheid steunt de aremere toch ook door middel van studiefinanciering. De rijkeluis kindertjes krijgen alles van hun pappie en mammie en niks van de overheid. Dus de overheid probeert er wel iets aan te doen, maar het zal nooit helemaal weg gaan. Net zoals bij het kastensysteem in India, het is dan wel afgeschaft maar door sociale controle is het nog steeds intact.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, veel van de mensen op de hoge posities zullen alles doen om hun status te beschermen en daar doe je echt heel weinig tegen, helaas.

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Stelt toch niks voor dit gebeuren

Kijk naar de illuminati en freemasonry (vrijmetselaars), die al sinds 1700 overal een vinger in de pap hebben, en meer macht bezitten dan wie dan ook.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, ook al van gehoord (niet van freemasonry..), maar dit is toch wat actueel met de presidentsverkiezingen binnenkort.
    Maar zoiets is toch belachelijk, en zou toch iets aan gedaan moeten worden. Want als het allemaal echt zo is, met groepen mensen die van achter de schermen aan de touwtjes trekken, leven we dus in een schijn/oppervlakkige democratie, en vindt ik het een gefaald systeem, want dit is hetzelfde als communisme die beter beschouwd kan worden als een dictatuur. (Rusland etc)

5. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Skull&bones is een onderdeel van de illuminati.

Even een uitleg:

Er zijn totaal 13 bloedlijnen in de illuminatie, de meest machtige mensen en families kunnen met deze bloedlijnen worden verbonden, onassis, bilderberg, rothschild.
    Alle amerikaanse presidenten, alle vorstenhuizen, alle multinationals zijn bloedverwant aan de illuminati.

Het zouden afstammelingen van de tempeliers en "verlichte zielen" zijn, met hogere IQ's, die globalisering en wereldmacht als doel beschouwen.

link: http://groups.msn.com/illuminatiuncovered/thebabylonianbrotherhood.msnw

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat illuminatie verhaal ken ik wel en vind ik erg vergezocht. Dat hele verhaal hangt aan elkaar van totaal onlogische aannames, in mijn ogen althans.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is wel weer een echte complottheorie, hoe zou je zoiets hard willen maken? Hogere iq's? Tempeliers? Zijn ze nog wel mens? Ik weet dat wanneer we de mondialisering vanaf de renaissance niet meegemaakt hebben we als Europiaan niet meer van de zelfde soort zijn als aziaten en afrikanen, en we geen kinderen meer van elkaar zouden kunnen krijgen, maar daar is zoveeeeel tijd overheen gegaan, hoe wil je dat in een kleine groep zo houden? Incest => ongezond.. Ik vindt het vergezocht, en ik vraag me af hoe mensen hier opgekomen zijn? Maar als je er meer overweet mag je het me gerust vertellen.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    De renaissance is 500 jaar geleden! dat is toch niet genoeg om in zo'n genetisch uit elkaar te groeien om "geen mens" meer te zijn? Zeker als je bedenkt dat onze leefwijzes eigenlijk helemaal niet zoveel verschillen. Daarnaast zijn we bijvoorbeeld veel langer gescheiden zijn geweest van indianen en daar zal je nog steeds kinderen mee kunnen voortplanten als blanke boer.

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Heejh, dit heb ik ook alleen maar te horen gekregen, en ik heb niet over niet mensen of iets dergelijks, maar zoals bij honden, alleen dat je dan niet met elkaar voort kan planten. Ik weet verder ook niet of dit waar is, maar de verschillen tussen afrikanen, europianen en aziaten zijn er zeker, en zijn vaak niet meer plaatsgebonden. Maar daar gaat het ook niet over :D Wel over de Illuminati, wat (heb ik net gelezen op die site van Rinus) een soort ras binnen ons ras zou moeten zijn, en een ander soort mens zijn. Al opgegroeid van de Maya's ofzow:confused:, maar dan zouden ze wel echt lang niet met uitstaanders moeten hebben geneukt wil je dat voor mekaar krijgen (dat is nou juist mijn punt, daar ging het me om:))

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Pff, al die complottheorien, nu moet ik echt even ophouden. Net gelezen over de Zeonisten:confused: Joden die de wereld in handen hebben. En over het WTC/11 september, die ge-staged zou zijn.

HTML:
    http://www.whatreallyhappened.com/wtc7.html
    Als je dat maar genoeg leest geloof je het vanzelf wel. Op deze site hebben ze het erover dat WTC helemaal niet zo kapot zou gaan, dat zulke gebouwen nog nooit door vuur ge-implodeerd zijn, dat ze gemaakt waren om een vliegtuig te houden, en dat WTC gebouw 7 spontaan in elkaar storte voor WTC 1 en WTC 2... MAAAAAR, laten we teruggaan over Skulls & Bones, waar ik de realiteit nog in het oog heb.

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Toch vind ik het creepy shit...weet niet of jullie weleens van Free Masons hebben gehoord, maar daar doet dit me echt aan denken

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    freemasons en illuminati zijn 2 handen op 1 buik, en kruisen elkaar op meerdere punten.

13. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem trouwens aan dat het Skull & Bones dispuut een "dochterbedrijf" is omdat duizende jaren geleden er nog geen Amerika bestond.(gevonden was) En europa was in die tijd toch de hoofdketen van alles dus moet hier ook ergens zo'n organistaie zitten.
    Ik snap ook werkelijk niet hoe de CIA en de Mafia nou uit dezelfde groep kunnen komen. Leg uit iemand want ik raak helemaal "van slag":+
    Plaatje werkt niet dus klik maar ff op de link van Rinus voor duidelijkheid waar ik het nou over heb.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2004
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat er groeperingen/organisaties zijn (geweest) als de Tempeliers en de vrijmetselaars en dergelijke is bekend, maar persoonlijk heb ik het idee dat die hele geheimzinnigheid die om hun heen hangt alleen maar heeft geleid tot allerlei fantasievolle complottheorieen die leuk zijn om te lezen, maar ook niet meer zijn dan dat. Het wordt door buitenstaanders opgeblazen tot belachelijke proporties. En dit soort clubjes heb je overal. In de meeste gevallen lijken me dit niet meer dan een stel ouwe mannen die denken interessant bezig te zijn met al dat geheime gedoe, maar in werkelijkheid hun jeugd ofzo lijken te willen herleven. Was het als klein kind immers niet hardstikke leuk en spannend om met een vast groepje vrienden een clubje te vormen en samen te komen in een geheime boomhut?

15. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Hetgeen wat gezegd wordt is het volgende:

De illuminati heeft op hoge plaatsen, VN (anan is ook een vrijmetselaar), CIA, FBI, IMF, president van de VS enz. enz. mensen zitten.

Op deze plekken heb je dus een heleboel te zeggen en kan je dus de loop der geschiedenis sturen.
    Het is bekend dat amerika al een aantal keren in verscheidene landen staatsgrepen heeft laten uitvoeren of betaald.

1 van de 13 bloedlijnen in de illuminati is de rockefeller lijn, dit was een excentrieke miljardair die 20 miljard (aan goud) aan hitler zou hebben betaald om polen binnen te vallen.
    Dit alles om de New world order de kans te geven.

een andere link , laat zien hoe alles zou werken.

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4

Juist, dat denk ik ook.

17. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    En ik ook, en laten we hopen dat het ook niet klopt, maar toch, als ik lees over Skull & Bones moet ik zeggen dat ik daar wel wat achter zie, al doe ik dat liever niet. Skull & Bones is nog realistisch, en bewezen.

18. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor, maar de rest is ook allang bewezen.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is bewezen? Dat er zo'n instanteie bestaat? Of dat zij ook echt de wereld regeren?

20. MCK

MCK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht, de doelen van Kerry en Bush staan echt tegenover elkaar, wat niet echt logisch is om naar een gezamelijk doel te werken.

Deel Deze Pagina