1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoel ik ja. Dat is je missie in de fabriek. Maar nu lees ik je vraag eens over en nu zie ik dat je voor de fabriek staat?
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    thnx, ik had het al gezien, maar alsnog bedankt. Ik zit nu bij dat stomme groene monster in de fabriek, maar naar een tijdje hem te hebben geraakt, blijft hij alleen maar bovenin zitten. En zelfs als ik dan eeen disc op hem schiet, lijft hij boven in. Ik vat er echt helemaal nix meer van...
     
  3. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    dat kan niet, hij komt altijd na een tijdje weer naar beneden, of je nou op hem schiet of niet :9

    als ie beneden is moet je een minidisc op 'm schieten zodat ie tijdelijk verblind is, dan moet je snel naar 'm toe gaan en hem aanvallen
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ook al zit hij meer dan 5 minuten bovenin, hij komt echt niet meer naar beneden.
     
  5. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik die code nou weten die je bij vrij op het begin ergens moet invoeren?
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    schiet ie ook met laserstraaltjes naar jou?
    ik snap 't echt niet, bij mij komt ie altijd na een tijdje weer terug naar beneden springen, maakt niet uit wat ik doe:confused:
     
  7. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    kan je 't iets beter uitleggen?
    je bedoelt in de fabriek neem ik aan?
     
  8. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Yupz.
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ok ik had eigenlijk dus op een uitleg gehoopt :9
    wáár in de fabriek is dat dan?
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    die krijg je van de gouverneur, je moet even een foto maken van het scherm van het ding waar je de code moet invoeren
     
  11. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké bedankt.
     
  12. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuse/Fitting

    Ik lees hier al een paar keer dat de 2de fuse/fitting op dezelfde plaats gevonden kan worden als de eerste ... maar waar vind ik dan de eerste? :confused:

    En jullie begrijpen dat een antwoord als "op dezelfde plaats als de tweede" mij niet erg veel verder zullen helpen :) Ik zou wel geholpen zijn als ik de ruimte waarin ik de fuses/fittings liggen zou weten. For the Record: het groene monster die het varken te pakken heeft is reeds verslagen en HH is reeds vrij.

    Zo ik ga weer verder zoeken en als ik het nog steeds niet heb gevonden hoop ik het antwoord hier te vinden ;)
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiervoor moet je naar de (weet zo de naam niet meer, iets met stroom ofzo) kamer. In de ruimte waar je dat monster verslagen hebt ligt die deur in een hoek. Een stuk doorlopen, een paar stroomkabels ontwijken en dan kom je in een ruimte met een deur die niet meteen opengaat. Even een 'puzzeltje' oplossen om de deur open te krijgen en je bent er bijna.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    vaag, bij blijft hij boven en schiet hij nog steeds met laserstralen

    edit:/ ik had hem net op engels gespeeld, maar ook dat maakt niet uit, dat klotebeest blijft bovenin zitten. Trouwens, hoe vaak moet je hem raken?
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  15. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de stroomkamer. En ik weet welke deur je bedoeld maar ik weet niet wat ik daar te puzzelen heb. Ik heb niet het gevoel dat ik ergens tegenaan kan lopen, iets kan verplaatsen of aan&uit kan zetten. Maar goed, ik ga weer terug ... niemand had hier problemen mee dus zo lastig kan het niet zijn, toch?

    Thanx so far :)

    (edit: Oké! Effe vergeten dat ik ene nieuw 'wapen' tot mijn beschikking had gekregen. Probleem opgelost dus :D)

    _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte puzzel is het ook niet te noemen. Volgens mij zegt Pey'j er wat over. Dat deed hij iig een keer toen ik in die ruimte kwam voordat ik daar moest zijn.
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, eindelijk heb ik hem, ik zal zo uitleggen hoe ik het gedaan heb.

    Je moet hem als hij bovenij zit proberen in ze ogen het schieten, voordat hij weg kan springen. Dan versla je hem.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  18. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Bij het Slachthuis in de trolly zit een beestje met blauwe bubbeltjes, zodra ik m'n camera erop zet is ie weg, hoe moet ik deze fotograferen?
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Op het moment dat je een foto probeert te maken dan vlucht hij naar de dozen aan de andere kant. Wat je dan bijvoorbeeld kunt doen is om tegen de muur te gaan staan. Als je er dan ook voor zorgt dat je dan in het midden staat van de twee stapels dozen en er voor zorgt dat je camera goed staat ingesteld dan heb je alvast een goed overzicht. Dan komt het aan op snelheid en geluk. Maak een foto van 'm als hij verstopt zit tussen de dozen en richt dan meteen op de andere kant en maak nog een foto. Als het meezit dan kun je hem zo te pakken krijgen. Zo is het mij in ieder geval gelukt.
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vraagje over personal photo's.

    Ik kan maar 5 personal(dus de foto's van dieren etc niet meegerekent) foto's maken, en als ik er nog 1 wil nemen geeft hij de melding dat het fotoalbum vol zit, na 5 foto's al!? :confused:
    En hoe bekijk ik mijn foto's op volle grootte?
     

Deel Deze Pagina