Die bedoel ik ja. Dat is je missie in de fabriek. Maar nu lees ik je vraag eens over en nu zie ik dat je voor de fabriek staat?
thnx, ik had het al gezien, maar alsnog bedankt. Ik zit nu bij dat stomme groene monster in de fabriek, maar naar een tijdje hem te hebben geraakt, blijft hij alleen maar bovenin zitten. En zelfs als ik dan eeen disc op hem schiet, lijft hij boven in. Ik vat er echt helemaal nix meer van...
dat kan niet, hij komt altijd na een tijdje weer naar beneden, of je nou op hem schiet of niet Spoiler als ie beneden is moet je een minidisc op 'm schieten zodat ie tijdelijk verblind is, dan moet je snel naar 'm toe gaan en hem aanvallen
schiet ie ook met laserstraaltjes naar jou? ik snap 't echt niet, bij mij komt ie altijd na een tijdje weer terug naar beneden springen, maakt niet uit wat ik doe
die krijg je van de gouverneur, je moet even een foto maken van het scherm van het ding waar je de code moet invoeren
Fuse/Fitting Ik lees hier al een paar keer dat de 2de fuse/fitting op dezelfde plaats gevonden kan worden als de eerste ... maar waar vind ik dan de eerste? En jullie begrijpen dat een antwoord als "op dezelfde plaats als de tweede" mij niet erg veel verder zullen helpen Ik zou wel geholpen zijn als ik de ruimte waarin ik de fuses/fittings liggen zou weten. For the Record: het groene monster die het varken te pakken heeft is reeds verslagen en HH is reeds vrij. Zo ik ga weer verder zoeken en als ik het nog steeds niet heb gevonden hoop ik het antwoord hier te vinden
Hiervoor moet je naar de (weet zo de naam niet meer, iets met stroom ofzo) kamer. In de ruimte waar je dat monster verslagen hebt ligt die deur in een hoek. Een stuk doorlopen, een paar stroomkabels ontwijken en dan kom je in een ruimte met een deur die niet meteen opengaat. Even een 'puzzeltje' oplossen om de deur open te krijgen en je bent er bijna.
vaag, bij blijft hij boven en schiet hij nog steeds met laserstralen edit:/ ik had hem net op engels gespeeld, maar ook dat maakt niet uit, dat klotebeest blijft bovenin zitten. Trouwens, hoe vaak moet je hem raken?
Inderdaad, de stroomkamer. En ik weet welke deur je bedoeld maar ik weet niet wat ik daar te puzzelen heb. Ik heb niet het gevoel dat ik ergens tegenaan kan lopen, iets kan verplaatsen of aan&uit kan zetten. Maar goed, ik ga weer terug ... niemand had hier problemen mee dus zo lastig kan het niet zijn, toch? Thanx so far (edit: Oké! Effe vergeten dat ik ene nieuw 'wapen' tot mijn beschikking had gekregen. Probleem opgelost dus )
Een echte puzzel is het ook niet te noemen. Volgens mij zegt Pey'j er wat over. Dat deed hij iig een keer toen ik in die ruimte kwam voordat ik daar moest zijn.
Hehe, eindelijk heb ik hem, ik zal zo uitleggen hoe ik het gedaan heb. Je moet hem als hij bovenij zit proberen in ze ogen het schieten, voordat hij weg kan springen. Dan versla je hem.
Vraagje: Bij het Slachthuis in de trolly zit een beestje met blauwe bubbeltjes, zodra ik m'n camera erop zet is ie weg, hoe moet ik deze fotograferen?
Op het moment dat je een foto probeert te maken dan vlucht hij naar de dozen aan de andere kant. Wat je dan bijvoorbeeld kunt doen is om tegen de muur te gaan staan. Als je er dan ook voor zorgt dat je dan in het midden staat van de twee stapels dozen en er voor zorgt dat je camera goed staat ingesteld dan heb je alvast een goed overzicht. Dan komt het aan op snelheid en geluk. Maak een foto van 'm als hij verstopt zit tussen de dozen en richt dan meteen op de andere kant en maak nog een foto. Als het meezit dan kun je hem zo te pakken krijgen. Zo is het mij in ieder geval gelukt.
Een vraagje over personal photo's. Ik kan maar 5 personal(dus de foto's van dieren etc niet meegerekent) foto's maken, en als ik er nog 1 wil nemen geeft hij de melding dat het fotoalbum vol zit, na 5 foto's al!? En hoe bekijk ik mijn foto's op volle grootte?