Pinkpop 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Clawviper, 9 mrt 2004.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer bijna zomer en dus ook weer tijd voor verschillende festivals, waaronder mijn persoonlijke favoriet pinkpop. Ik ben de afgelopen 3 jaar op rij geweest, maar ik denk dit jaar toch maar niet te gaan. Waarom niet? Ze hebben het imo toch helemaal verkeerd begrepen daar. Ik zit namelijk niet te wachten op n.e.r.d. of de sugababes (ga zo maar door), maar op rockbands. Is dit slechts het begin van een grote veradering, of zal het toch nog bijdraaien? En... wie gaan er dit jaar ook en hoeveel dagen? :) Kortom kortom kortom... het grote pinkpop topic.

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik het geld had was ik wel gegaan. Ik bedoel Tiesto en N*E*R*D* moet ik echt in actie zien!! 95 euro voor 3 dagen.. tja het is niet heel veel maar aangezien ik bankroet ben.. :'-(

3. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar niet heen, er komt alleen maar troep dit jaar en daar zit ik niet op te wachten, zonde van mijn geld. Maar dat is natuurlijk mijn mening

4. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    pinkpop is van oudsher rock enzo... niet dance...

als je naar dance feeste wilt ga dan naar Njoy - Defqon.1 - Dance Valley - Mysteryland - Decibell Outdoor toe ofzo

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    pinkpop is van oudsher zeker ook dance, ze hebben namelijk alles altijd al gehad.

Junkie XL en die gasten van god is a DJ (ben naam kwijt) zijn daar ook allemaal geweest.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Toevallig ben ik samen met Shriko deze week ook de opties aan het bekijken. Pinkpop inderdaad teveel commercieële, en dan niet eens echt leuke groepen. Lowlands komt voor mij ongelukkig uit qua vakantie. Dan blijft over: Rock Werchter in België.

Op dit moment zijn bevestigd:

Air
    Ben Harper & The Innocent Criminals
    Bowie, David
    Darkness, the
    Dropkick Murphys
    Girls In Hawaii
    Heideroosjes, De
    Korn
    Kosheen
    Lamb
    Lenny Kravitz
    Metallica
    Micheal Franti
    Moloko
    Monster Magnet
    Muse
    Pixies
    Placebo
    Rasmus, The
    Sophia
    T. Raumschmiere
    Tortoise

Benieuwd wat daar nog voor leuks bijkomt, ik heb er zin in! :cool:

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik was van plan een dagje in het weekend te gaan, totdat ik hoorde dat ze met dagkaarten zijn gestopt. Op zich is de pinkpop programmering als vanouds weer redelijk standaard, een paar mainstream namen, wat bands die onderhand wonen op pinkpop, en 2 of 3 leuke acts. Neuh, ik ga liever aan het eind van de zomer naar lowlands...

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga waarschijnlijk toch naar Lowlands dit jaar. Al hoewel ik nooit op Pinkpop ben geweest spreekt lowlands mij gewoon veel meer aan. En dat Faithless komt is helemaal relaxt!!

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Euhm.. ja, wat Mike zei :+

Pinkpop kiest voor de veilge route met veel dance en hip-hop, omdat vorige jaar niet alle kaarten verkocht waren. De line-up van Rock Wercther klinkt veel relaxter en daar zijn nog niet alle bands van bekend! :)

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Pinkpop denkt de veilige route te kiezen door artiesten uit te zoeken die momenteel scoren in de top 40...

probleem is dat de 'harde kern' (jongere muziekliefhebbers) met zo'n line-up vrijwel zeker weg zullen blijven...

en voor het meeste Tiësto-volk is het te duur, en heeft Pinkpop een te 'alternatief' karakter voor hen...

Ik ga echt heel hard lachen als ze nog veel minder volk trekken dan vorig jaar... Ze kunnen iig niet rekenen op mij :D

edit: ik ga wel voor Graspop, misschien Dynamo, Rock Werchter, en misschien Lowlands... en hééél misschien Wacken, e

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nee, sorry word geen 'pepsipop' voor mij... Rockwerchter heeft veel betere line-up. Belgen zijn eigenlijk ook relaxter :cool: dus Rockwerchter maakt goeie kans.

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. ik hoor echt van veel kanten van mensen die nu niet naar pinkpop gaan door deze line-up.. de line-up van vorig jaar was echt hardstikke sterk en ik heb echt spijt dat ik toen niet geweest ben, maar ja..

Eigenlijk hoop ik ook dat pinkpop veel minder bezoekers trekt dan vorig jaar zodat ze volgend jaar extra goed uitpakken en dat kan ik gewoon daar heen :)

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik denk dat het beter is als de verkopen dit jaar nóg minder zouden zijn, zodat ze zulk soort grappen in het vervolg niet meer uithalen. Dat festival in België ziet er wel goed uit trouwens, kicke bands! Misschien daar maar is heen dit jaar.

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind het idd fout dat de sugababes er zijn maar n.e.r.d, alhoewel ik er weinig aan vind, geven ze toch zeer goede live optredens.
    Die gasten zijn echt heel muzikaal en het zal me niks verbazen als ze wat leuke gasten op het podium erbij zullen krijgen aangezien ze tegenwoordig 20% van de hele top 40 produceren.

maar goed 't blijft top 40 muziek dus misschien word het ook helemaal niks!

15. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er heen zou gaan, dan alleen voor Muse, Metallica en Korn.
    de sugababes op pinkpop... pffff... die stomme wijven, man hoe diep kan je zinken als organisatie...

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    sugababes komen al niet meer op pinkpop, Lost Prophets komen er voor in plaats.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Korn, Lost Prophets...

€95,- voor een kaartje toch?

* gaat er nog eens serieus over nadenken...

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Korn komt naar Rock Werchter, niet naar Pinkpop.

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

of je gaat 21 Juni naar Metallica, Korn & Slipknot :+

*wijst op zichzelf* _O_

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6

Op pinkpop.nl staan de sugabeeps er nog bij...

Zaterdag 29 mei: 16.00 – 23.00 uur
    ROY PACI – 37 STABWOUNDZ – VIVE LA FETE – THE SHEER – ADHD

Zondag 30 mei: 13.00 – 23.00 uur
    TIESTO – THE PIXIES – THE RASMUS – LESS THAN JAKE - SEEED
    AFTER FOREVER - DAVE CLARKE LIVE – T. RAUMSCHMIERE & BAND – AUDIO BULLYS – KAIZERS ORCHESTRA

Maandag 31 mei: 11.00 – 23.00 uur
    LENNY KRAVITZ – MUSE
    N*E*R*D - THE BLACK EYED PEAS – SUGABABESLOSTPROPHETS - SEEED
    MOLOKO – THE ROOTS – JET - THE DATSUNS – FRANZ FERDINAND
    STARSAILOR – OJOS DE BRUJO – GOLDFRAPP – THE THRILLS – NOVASTAR

Deel Deze Pagina