[Stelling] Nederland moet België annexeren

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 23 okt 2003.

1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ruhrgebied ligt toch in Duitsland, kom ik bij vakanties nog wel eens langs, maja het schijnt dus bij Helmond te liggen :).

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Yep ,

ik zou graag ook Wallonie er bij willen zien , we bouwen daarvan een grote afval gedeelte ;) (nee geintje0 maar eh , we hoeven die Franstaalige minder te betaalen , dus goedkoop :D

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe denken de Belgen hier op het forum er eigenlijk over? Die houden zich angstvallig stil..... WE KOMEN JULLIE HALEN!!!! :D

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    IK HEB HET OVER DE ROOK, ik gaf zelf al aan dat het in Duitsland lag. De vervuiling en vieze rook komt allemaal hierheen gewaaid, je zou eens wat beter moeten lezen... |:-

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijf ik het een rare zin vinden, al die stink zooi ZIT juist in Brabant zeg jij, onder stink zooi kan je dus best het Ruhrgebied verstaan naar mijn idee. En wat dan nog, dat die rook allemaal boven Brabant zit, dat voegt dus niks aan het idee van dat Nederland Vlaanderen moeten annexeren toe. Ik zei dat ze het Ruhrgebied van mijn part mochten houden, en dan begin jij met iets anders van: die stink zooi zit boven Brabant :confused:. Ik snapte er idd niet echt wat van maar om te lezen moet je wel een beetje logische zinnen schrijven.

Maar laten we verder deze discussie maar weer even achterwege, and back on topic.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jij zei dat je het Rurhgebied er niet bij wou, het geld was wel leuk, maar die stinkzooi daar niet. En nu vertel ik jou (alweer) dat een groot deel van deze stinkzooi ons al bereikt hier in Brabant. En dat je het argument van de stinkzooi van het Rurhgebied net zo goed kunt verwerpen, en het liefst ook annexeert. *zucht.. logisch he.. pff

7. Assassin007

Assassin007 Godlike Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het wel zitten om samen te gaan met Nederland. De cultuurverschillen zijn niet zo groot, maar er is wel een groot verschil in assertiviteit. Nederlanders zijn ook goed in zaken en dat is wel nadelig. Het is veel gemakkelijker om iemand uit Wallonië te grazen te nemen.

De hoofdreden om te scheiden van Walloniê is voor mij deze:
    10 miljard euro betalen de Vlamingen jaarlijks voor Wallonië. Dat is jaarlijks 5.000 euro per gemiddeld Vlaams gezin met één kind. Maar de gewone Waal wordt helemaal niet beter van al dat geld. Intussen kampt Vlaanderen met hoge belastingen en een stijgende werkloosheid. De geldstroom naar Wallonië is dan ook geen solidariteit, maar onrecht.

Belgiê bestaat eigenlijk niet, het is enkel een lappendeken van franse, duitse en Vlaamse gebieden. 100jaar geleden toen het beter ging in Wallonië wilden ze zelf scheiden van Vlaanderen en hebben ze niets gedaaan om de situatie te verbeteren in Vlaanderen. Dus laat ze nu maar de gevolgen dragen van hun wanbeleid.

8. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    lol , ja

ik zie het wel zitten ...... weg met de koninghuizen , degradeer beiden tot baronHuizen enz

Republiek Nederland with out Royal fams.....

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik er eerst ook over: weg met de monarchie, leve de republiek. Maar later begon ik in te zien dat het koningshuis toch wel iets heel moois heeft, ik vind daarom dat de monarchie aan moet blijven maar het zijn totale macht niet meer heeft alleen de titel: Koning of Koningin van Nederland (met Belgie erbij :)).

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Iets moois, maar kost wel miljarden.. En Wallonie kost Vlaanderen ook miljarden, en de strijd tussen Antwerpen en Rotterdam kan ons ook erg veel geld gaan kosten (zeker als 'wij' het verliezen van Hamburg) maarja.. ik weet niet of je dit er nog wel doorkrijgt aangezien we allemaal nu EU zijn.. En jah.. ik bekijk dit serieus.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Even over het ruhrgebied. We zitten in brabant dus met die stinzooi, walmen en troep, en we vredienen daar niks aan! Laten we het annexeren, dan is het in ieder geval ONS eigen afval!

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zei ik dus ook een aantal keer.. wij krijgen hier juist al die troep.. zonder er wat voor terug te krijgen... Maarjah, it's all EU.. Maar enige samenwerkingsverbande zouden heel wenselijk zijn denk ik, vooral tussen antwerpen en R'dam.. Maar dat krijg je er denk ik moeilijk door zonder dat wij deel uitmaken van hetzelfde land.. ze zullen blijven concurreren met elkaar..

13. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gut, arm Brabant, wat wil je er voor terugkrijgen? Er is ook wel genoeg 'troep' van ons dat ergens in andere landen terecht komt...

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, dat klopt X-power,ik ben fanatiek Zaaddonor voor Uganda :)

15. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt zeker onder de term: troep :p.

16. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    den anschluss van vlaanderen bij Nederland
    ah dat klinkt slecht

naja ik wil dan wel den fuhrer zijn...

hierdoor is het een slecht idee

neej helaas het kan niet door gaan

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    later.. als ik groot ben.. ga ik me sterk maken voor een verrenigd nederland. (en vlaanderen dan he... doe luxenburg er ook maar bij.. is dat trouwens niet met een m?|:- naja.. laat ook maar)
    :+ 8)

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    De FHM van april gaat over dit idee van Nedervlaanderen(zoals zij het noemen). Het gaat over de geschiedenis,de voordelen,de mooie belgische dames,meningen,tips etc. Wel grappig.

19. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    kijk , als we Belgie willen , nemen we alles , geven we veel geld uit aan het arme Wallonié !! zetten we er veel bedrijfen neer , zetten we wat agresiefe amsterdammers en rotterdammers neer , en walla : ziet er een stuk levendiger uit

de EU zou er blij moeten zijn , en paar waalen zetten we neer in Amsterdam & Rotterdam enz

btw , afval stuuren we voortaan de ruimte in...........

geen mens die daar last van heeft......

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    pfff.. je denkt toch niet dat we op een stel wallonische (Nep Fransen) Kakkers zitten te wachten?

Deel Deze Pagina