1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Als ik zeg, ik heb een xbox, zeggen ze aah domme nerd.
    Zeg ik het is ook een Dvd speler + Cd speler, zij: wow wat cool! :eek:

    :{
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm vIeL MiJ Af eN To3 WeL EnS Op dAt cHiCkIe (ZuL3N WeL BrEzEr$ ZiJn) NiEt 3N$ wEtEn wAt eN XbOx i$ 4lEn dE Pl4yStAtIoN 2 NaTuRlIjK
     
  3. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zei ''jij'', is het dan niet logisch dat ik me aangesproken voel? |:-
     
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    bedankt maat
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Alleen jammer dat ik die quote niet tegen jou gebruikte :D:D:D
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    OMG, ze komen nu ook al hier.:eek: :+
     
  7. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou uit tegen wie je die quote gebruikt?

    Het lijkt me nogal logisch dat mensen zich aangesproken voelen. Je hebt het namelijk over de mensen die hier, op die forum komen. Je noemt ze x-box nerds wat ze dus niet allemaal zijn.

    Reageer liever eens op mijn andere reactie.

    Die dus.:cool:


    Toch niet iedereen was op dat feest?

    Misschien alleen de nerds, maar was de rest thuis gebleven. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Vind je het gek dat je geen antwoord krijgt, je bent totaal niet duidelijk! Je gebruikt eerst een quote op jezelf die voor iemand anders bedoeld is, en als puntje bij paaltje komt bedoelde je het weer heel anders, namelijk algemeen...Owkee...
    Vervolgens moet ik reageren op een reactie van jou waar ik al uitgebreid op gereageerd heb! Maar aangezien je het toch allemaal niet zo helder zier zal ik het ff herhalen:

    Duidelijk?

    Of moeten we nu een speciale thread openen voor mensen die teveel blaten zonder goed te lezen...? 8) :D :D :D
     
  9. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, jij bent lekker duidelijk. Je zegt ''jij'' en hebt het niet tegen mij? :confused:

    Maar geeft niet hoor, ik snap mensen als jou wel. De thread interesseert ze niet (blijkt uit hun post, dit is niet goed, dat is niet goed) maar toch blijven ze posten.

    Dus ik snap wel waar je heen wilt. Maar goed, degene die hier als puntje bij paaltje komt opeens op iemand anders reageert ben jij.

    Ik stop met deze onnuteloze discussie die toch nergens toe lijdt en niet meer ontopic is.


    Geen dank. }:]
     
  10. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    goed idee.. laten we verder breezers afkraken? :)
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    een onnutteloze discussie :confused:

    :+
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @ RobinD, je begrijpt mijn standpunt echt niet he? Jij blaat ergens tegen en ik geef enkel tegengas. Je moet dingen niet zo persoonlijk pvatten, dit is een forum waar over onderwerpen gediscussieerd wordt. Maar daar hoort wel bij dat je goed leest wat andere mensen zeggen....
     
  13. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahaha foutje :+
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

    Heb je niets te melden, post dan niet, k?
     
  15. Maf17

    Maf17 XBW nOOb

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    *vrouw aanwezig* niet alleen 'chickies' zijn 'breezers'

    Maar iig, breezers hebben gewoon niets anders te doen en gaan daarom lekker moeilijk doen en al hun woordjes omzetten in 'breezer' taal zoals jou..

    gek :p
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Fover die cu2 die hier eerder al werd genoemd, het lijkt mn sterk dat zij dit allemaal nog weet.

    Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
    TuLeK, SaMeN mEt JoPie MeNseN OnTmoEtEn: Fr3nKiEj, DeNnY, RoY, SjOnNiEj, Sj44K, S!SkAaH, K33z, VaRiShA, YoUsS3F, AhM3D, ULl4, Gr33tJuH, Br!tTjAh, GiJsI3J, ChRiStIn4 (ni3T AgEiLeRa), Big SAmmY, MoH4MmEd Y., Jara & Tara (G33n Tw33LinG HoOrZzZ!!!!!), BiJ, WiLm4, RoX4nNe, PaScAlle, MaRJoN, R0B, R!cKiEj, AnThOnIeJ, PaTrICk, WiLlEmPieJ, TrInA, X-Ti3N, NaAt, Bi4nCa, JeSsIcA, Th3o, HuGo, G3RaRd, Fr!tSsS, AcHmEd, AlI, BIeShAm, KrIjGeRrR, YanNiCk, Br4M, Co3LeRrRs, An!tA, Ch4RiSa, KeLlIeJ, Sh3iL4, SanD0R, SoPh!3J, K4RiNa, JoYcE, JoY, SjOrS, Jo3p, M!cHaEl, D4ViD, WiLliAm, K!rStIn, M4RcEl, ErIcK, M4RtIjm, K4rA, J4Ck,SoNiA, FarIdA, AfAiNa, NiNa,As3Na, L3SleY, NoNa, F3RrY, NICk V., MiChEl, MarLi3S, MaRjOlEin, ShuRlEy S, ShIrlEy Z., ArIaNnE, REnSke, SaNeLa, ChRiSsY, AZrA, Ev4. V3Ra, CeCiLia, EvI3, ZeLiHa, ShAntIeJ,S!mOne, T3SSa, WiNnIeJ, ShIAnE, StiNo, DoUtSeN, DeWi, ToBiAs, MaRk, DeReCk, BeN, R3Na, R3Da, R3Za;, TrIsHa, ViCtOrR, ChLoE, MiNnY, MaRtIEn, BenJaMiN, PaUl, Bas G., DaPhN3, LeOnTieN, NoOrTjuH, ShU, MaRy, LoUiSe, JeLlE, AaFke, MaRcK, ElSbEth, JeTtEke, MaRiJe, Ch4rLes, ChArlEne, NaBiLa, MaNon, SiMon, WiLlEmIjN, JuLia, GhItA, MaI, JaShA, Ir3Ne, SaSha, OlGa, InGrId, SoFIeJ vaN L., KiRsTin, KeLvIn, RoLf, HiLlArIe, JuStIn, EgBeRt, LeNnY, HaR4Ld, JoHn, KiM, JuDiTh, MiLeIne, GeOrGe, AnNeBeL, MeZjDaH, JuNi-TjOy, ApRiL, JAnNa, MeGgY, MeGaN (g33n TweeLinG hOr!!), NiCoLe, Ch4NtAl, NiNa, MaArtJuh,DoMiNiqUe, FamKe, ReNeE,ElIshA, LoTtE, JARrOD, AshWin, ArWin,LIdIa, CoLin, LeE, Fr3D, ALdo, OliVieR, MArLoN, TiM, GuIDo, NOuD, AnShUuL, S4NdeR van de H., loRa, FeNG, OsC4R, K4Te, JaMaiLLiHia, en NooooooWg V3333L m333R

    :x

    Maarjah zelf heb ik niks tegen ze, ze moeten het zelf maar weten heb er geen last van. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    JaMaiLLiHia

    Whahahahaha
     
  18. vodka_mike80

    vodka_mike80 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Breezah drinken, is voor mensen die geen (echte) alcohol lusten....
     
  19. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:

    wou je soms zeggen dat het nep-alcohol is?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou net zeggen! In breezer zit ook alcohol!
     

Deel Deze Pagina