Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    tja.......

    maar eh zou het nie slim zijn als Shady Records een Deal gaat maaken met Koch Records / ENT (Death Row, No Limit Records , Royce da 59 , Master P enz) om de volgende Royce da 59 album te maaken , het zou wel kunnen want Interscope heeft geen aandeel in shady he ?? of Death Row of No limit kan Royce gebruiken

    en eh bij wie zit Rakim nu eigelijk , label ??

    en als laatste : wat vinden jullie van Death Row , Crooked I & Kurupt ??
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet dit eigenlijk niet posten maar ik heb een link naar nieuwe ghost album. ik koop em ook nog als hij hier uitkomt

    pm maar als je wilt

    @ Gamer: Kurupt vind ik dope maar crooked I vind ik overrated hij is zeker niet slecht maar ook niet zo goed als ze je bij Death Row willen doen geloven
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  3. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Para! Crooked I is de man! Death Row is o.k. That's it. Kurupt is best wel goed, maar Crooked is de shit! Ik vind Crooked I beter dan Kurupt.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    tja ..ik vind van niet
     
  5. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je van Crooked I een aantal nummers dan? Zoals Uh-Oh, deze track is gruwelijk, lyrics en beat. Met violen en shit. Crook zegt in het begin: What happens when the orchestra meets the ghetto. Zieke shit. En Girl met de Luniz (Yukmouth) is ook vet. Gaat over de liefde denk je maar gaat over drugs. Hij rapt: But I love her so much I'm stuck in her clutches. I talk about her. Can't walk without her. She's my crutches. Tight shit, homie! Ashes to Ashes is thugged the fuck out! En natuurlijk Death Row's Back, vette gangsta beat. En hij heeft een track met Kurupt (heeft meerdere met Kurupt) en Xzibit, Step Up. Dood ziek! Die beat is zo ill. Z'n naam is al gevestigd en die nigga heeft nog niet eens een solo cd. Amazin
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had heel veel tracks van Crooked I, omdat ik overal maar hoorde Crooked I dit Crooked I dat, dacht ik laat me ff checken . Ook veel radio freestyles gedownload (oa één met Chino XL..Chino klaart hem maar goed). Ik vind hem best oke, maar lyrically ben ik niet echt onder de indruk van hem (maar smaken verschillen). En dat zn naam al gevestigd is ben ik het niet mee eens..hij heeft nu gewoon een street buzz ..die al een minder aan het worden is, maar gevestigd ..zover is hij nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  7. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn naam is al gevestigd sinds '98, ouwe. Da streets be callin. Ik wacht op z'n solo.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    BS
     
  9. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    If u don't say shit they don't know shit.
    If u don't know shit don't say shit!
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    praat geen poep jongen, en nee crooked-i is echt geen gevestigde naam.
     
  11. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    juist ja... zie je het al voor je... shady records die een deal sluit om royce te supporten... |:- :{
     
  12. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dick rider
     
  13. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    doe even normaal...
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    |:- Waar sloeg dat nou weer op? |:-

    Of bedoel je dat jij er een bent? Met je crooked I gelul :D
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst luisterde ik veel naar amerikaanse hiphop (No limit, snoop, dmx etc...) maarre laatste tijd luister ik steeds meer nederhop en belgische hip hop... Vooral Belgische hip hop vind ik mega vet, voor geïnteresseerden op www.empedocles.be kan je mp3's downen, vooral shitzooi vind ik wel aardig... Vooral wat rauwe shit http://www.soundclick.com/bands/9/unfamousmainstreammusic.htm voor Gregwariuz vs Meza is goed...
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Rmeijer grow up |:-

    Valt 50 cent ook onder hip-hop? Zo ja, ik vind die gast echt tof!!!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
  18. GetzPaid2Play

    GetzPaid2Play You Know You Want It

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg over Het-Label-Dat-Dope-Was-Toen-Dre-De-Baas-Was

    Weer effe on topic, namely Hip Hop.

    Er gaan nogal tegenstrijdige berichten de ronde over het project van Madlib en MF Doom: Mad Villain geheten. De een zegt dat het bij een paar nummers blijft, de ander zegt dat het album zeer binnen kort in de winkels ligt. Kunnen jullie me wat meer duidelijkheid verschaffen in deze? Madlib's samenwerking met Jay Dee leverde een uitstekend hiphopalbum op. Jammer dat 'Lib's optreden in de Melkweg in onnozelheid slechts werd geevenaard door Redman's optreden op Lowlands 2003. Maar goed, laten we daar geen woorden aan vuil maken...
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Modder Eter..thanx
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  20. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    idem dito
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina