Waar koop ik een apple Ipod 15GB??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 11 apr 2004.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag een advertentie staan van apple en heb naar hun nummer gebeld en vroeg waar ik een Ipod kon kopen. Toen vertelde die man mij dat ik het via de online applestore moest doen omdat het anders niet mogelijk was.
    Maar een dag later zag ik ze toch echt bij de dixons liggen.
    Het probleem is dat ze daar alleen de 20 en de 40gb hadden en ik wil juist de 15gb want die andere liggen toch iets boven mijn budget.

Ik zoek dus een winkel (geen online) waar ze een Apple Ipod van 15gb verkopen.
    Het liefst in de omgeving deventer of hengelo.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat de 20 gb nu de vervanging was voor de 15 gb omdat die te dicht bij de 10 gb ofzo in de buurt kwam. Dus waarschijnlijk kan je de 15 gb alleen nog online kopen...

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe ja ik woon ook in hengelo, en was ook op zoek naar de ipod. en bij dixons inderdaad heb ik alleen de 20 gig gezien,
    En ze zijn inderdaad aan de dure kant.
    Maar wat Amarant al zei, volgens mij zijn er geen 15 gig meer.

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Neej juist wel een 15 gig, dacht ik. De 15 is juist een vervanging van de 10. Ik weet niet of er een medimarkt daar is maar misschien hebben ze er daar 1 en de c&a of v&d, (ik weet niet zeker)hebben ze volgens mij ook ipod's ik weet alleen niet of ze daar dus de 15 hebben, je kan altijd even kijken. Of je moet een tripje maken naar amsterdam want daaar hebben ze een Apple store volgens mij!

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Mediamarkt in Hengelo heb ik alleen de 20Gb versie zien liggen en deze koste volgens mij € 499

Zelf heb ik 2 weken geleden de Philips HDD100 met 15GB gekocht voor €299

6. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil wel persée de Ipod want die heeft wel wat meer style :p

De 15GB bestaat nogwel en is een vervanging van de 10GB.

Ik ga morge wel ff opzoek bij de v&d maar bij de c&a lijkt me stug want dat is tog een kledingwinkel???

Als iemand hem vind wil ik het nogsteeds wel graag horen :)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom koop je hem niet gewoon online? Is wel zo makkelijk!

8. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Online kost me teveel tijd (wil hem het liefst zo snel mogelijk) en ik wil ook nog wat afdingen :p wat bij zaken als de dixons een eitje is.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar alsk ik jou was zou ik voor 20 gig gaan, want dan krijg je bij dixons een gratis belkin carkit erbij twv 75 eu. Maar je krijgt er ook nog een dock een afstand bedieningtje en bandje ofzo,!!

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En bij de 20 gb zitten ook nog wat extra's zoals de docking station (oplaad station)

11. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    @splinterX: Ik heb geen eens een auto om te carkitten en die gaat voorlopig ook niet komen en het verschil tussen een dock en een oplaadkabel vind ik ook niet zo groot. Om daarnou 100eurie extra voor neer te tellen.

12. vuurvos87

vuurvos87 Bond,James Bond

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk morgen even voor je bij de Mediamarkt ok ?

13. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    de 15GB is geloof ik de I-pod mini en is hier pas in juli te koop, omdat ze niet aan de vraag in de VS kunnen voldoen.

hier een link om je aan te melden:

http://www.apple.com/nl/ipodmini/register/

als ik ernaast zit hoor ik het graag ;)

14. FabianNL

FabianNL Guest

ga naar de dixons en vraag om de 20gb maar ZONDER carkit ding, misschien willen ze er 50 afhalen of iets dan, scheelt het toch weer iets. Je kan het altijd proberen :p

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar je zit er inderdaad naast! De ipod mini is kleiner en is wat je zegt nog niet uit in nl, deze 15 gig is echter een vernieuwing van de 10 gig is al wel gewoon uit! De mini's hebben andere vorm kwa knoppen enzo! En hebben een ruimte van dacht ik 2, 4 en 5!

16. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    dit is wel beetje off-topic maar ik zag dit apparaat net op sony site genaamd de mz-nh1 hi-md speler. Met dit apparaat kan je 1 GB aan muziek op een minidisc kwijt en ziet er zeker mooi uit.

zie deze link:

http://www.minidisc.org/part_Sony_MZ-NH1.html

of kijk op

www.sony.nl

is ook wel een leuke optie als je veel muziek wilt opslaan en de i-pod qua design niet aan je eisen voldoet. In Amerika kost dit ding $400 en komt hier eind april uit.

17. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    @alroo8: lijkt me niks

18. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    IK zal het eens proberen. Lijkt me wel een goed plan.

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    whahaha C&A goes Ipod :+
    :D

Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Whahaha...volgens mij lag ie gister ook bij de Zeeman maar wee'k niet cker :+

Deel Deze Pagina