bary_nl : dat klopt je moet wat extras betalen, maar als het in europa hetzelfde gaat als in de USA vind ik dat niet erg. Daar krijg je namelijk FFXI bij de HD. En ik maakte dit punt ook eigenlijk om aan te geven dat je binnenkort ook je eigen muziek kunt spelen in games op de Ps2. En op Xbox moet je weer betalen voor Live! (jaarlijks) en voor dvd remote. Maar uiteindelijk vind ik de games toch het belangrijkst en dan ben ik bereid wat meer te betalen. In mijn geval ga ik dan voor de ps2 ( zie uitleg op vorige pag. ) ,maar voor anderen is dan de xbox de console om te hebben. Denk niet dat je een console aanschaft omdat de HD er al inzit of omdat je hem los moet kopen, want zijn er geen toffe games dan ligt er zo een laagje stof op je console. Nog ff over de dvd speler, denk dat dit ook voor ieder verschilt. Ik vond dat toch een nadeel waardoor ik niet voor de GameCube heb gekozen, in ieder geval niet als "hoofd"-console, zou hem alleen voor erbij willen hebben want er zijn enkele top games op. Voor mij viel dus de Cube eigenlijk als eerste af en dat was te wijten aan het ontbreken van de mogelijkheid om films te kijken. Maar nogmaals, je koopt een console uiteindelijk voor de games.
Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2004