Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vers moet je in grotere hoeveelheden eten dan gedroogt. Verse paddo's bestaan namelijk voor zo'n 80% uit vocht. Ik denk dat ik ze ga bestellen op azarius , online lekker makkelijk..
     
  2. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn! Net bericht gehad van de Large. Die Bong die ik had besteld is niet meer leverbaar :'-( Kvond hem zow vet :mad:
     
  3. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens gaan kijken in Amsterdam in die toersitenshops, heel veel keuze..
     
  4. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan moetik naar Amsterdam.. Moet ik wel erg ver reize :p
     
  5. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heb je ook wat he! ;)
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm.. kheb nu al 23 dagen nix gerookt.. Kdenk dak zaterdag maar weer is ff wat gha doen. Moet alleen ff wiet hale..(iemand wiet late hale ;)) Iemand een id hoe ik mijn ouders kan late hale voor mij? Want me broer is lui en die heb geen zin, en verder ken ik niet echt mense van 18 die het voor me wille hale.. :mad:
     
  7. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon voor de shop staan en laat iemand die naar binnen gaat gewoon wat voor je halen, dan geef jum gewoon wat extra.
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je mij nou 2 gram extra geeft, dan haal ik wel voor je O-) moet je wel even naar den haag komen uiteraard }:]
     
  9. Haha, best droog, jullie moeten echt moeite te doen. Ik heb best wel geluk dat ik zo dicht bij Amsterdam woon, ik met 15 jaar kom in veel nog wel binnen, hier doen ze echt niet moeilijk. En ik zie er ook nog redelijk jong uit.
     


  10. Zeg tegen ze ouders dat je aids hebt en je baat hebt bij het roken van een jointje voor medische doeleinden O-) *)
     
  11. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteravond even met een vriend een beetje DXM geprobeert. Ben van plan in de vakantie 300 mg te nemen. Gister (op 'advies' van een hoop sites en mensen 100 mg gedaan om te teste op allergie oid.) Rond een uur of 8 ingenomen. Daarna btje rondgefietst. Merkte er na een uur nix van behalve een licht stoned gevoel. Daarna begon het redelijk te werken.
    Toen ik weer thuis was om 10 uur had ik hetgevoel alsof ik 3 joints ophad en btje aangeschote. Me hande leken traag te reageren waardoor typen heel moeilijk werd. Lopen werd vaag, met m'n hoofd schudde zorgde voor een slowmotion effect. Als ik sprong leek het alsof ik heel lang in de lucht bleef en ook veel verder naar beneden viel. Fijn :D
    Ik ging slape om half 12, toen was er niet veel meer veranderd in de effecten, behalve dat mijn handen wel weer normaal reageerden, en het 'aangeschote' gevoel was iets versterkt.
    Ik werd om half 1 wakker met dorst, en probeerde op te staan. Ik stap uit me bed en het lijkt alsof ik een meter naar beneden viel.
    Ik liep naar de kraan en ondertusse draaide de wereld, of ik met me hoofd, weet ik niet.
    Daarna weer naar bed en heerlijk geslapen.

    Ik vond het wel een fijne ervaring, ookal waren de effecten niet echt sterk (ik kon als ik me erg concentreerde de meeste effecten wel 'wegdenken' :confused:). :)
     
  12. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb op school met verzorging een tijdje over drugs gehad
    maar wat is er nou leuk/lekker aan.
    ik heb van mensen gehoord dat het ze rustig maakt maar dan heb ik zoiets van ik ga wel muziek luisteren
     
  13. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat genoeg in deze thread over wat drugs (vooral wiet) met je doen en wat voor gevoel je er bij krijgt. Dus wat wil je nou precies horen? Van de ene drug (bijv wiet) wordt je rustig van de andere (bijv xtc) juist niet. Ga er eens wat over lezen zou ik zeggen. En anders kan je het ook een keer proberen.
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1 keer wiet geprobeert, en toen was ik al helemaal bezopen. Dat was een ervaring die ik niet nog eens hoef mee te maken. Geen Hollandse groenten meer voor mij.
     
  15. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Is idd niet slim neej om wiet te proberen als je als lens bent.

    Het ghaat (mij) om het gevoel van trippen. Dat krijg je nergens anders bij..
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja dat rustig maken slaat nergens op. Dat ligt er ook weer aan welke soort drugs gebruikt.

    Kijk de eerste keer dat ik het gebruikte was ik ook voor het eerst echt dronken. Het werd me aangeboden en ik dacht waarom niet? Het effect wat het op je heeft maakt het gewoon voor de ene wel en voor de andere niet de moeite waard om het te proberen. Of je het zelf wilt proberen ligt er gewoon geheel aan of je denkt dat het de moeite waard zal worden.
    Nooit luisteren naar mensen die zeggen van je tis helemaal geweldig enz. Je moet het gewoon doen als jouw het leuk lijkt om een keer te proberen en lijkt het je niks doe het dan gewoon niet!
     
  17. Wow, zo chill :D. Ik heb 10 gram hasj voor 10 euro gekocht :D, het is alleen niet van de hoogste kwaliteit, maar dat maakt niet uit.
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb gister op een feest toevallig ff een grammetje overgekocht voor 3.50 (wiet)...
    En die zooi is zo ongelofelijk sterk dat wil je niet weten!!! Het is echt ziekelijk sterk en je bent na 2 flinke hijsen gewoon echt helemaal weg!
     
  19. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt mooi als je sterk spul te pakken hebt. Zo ben ik een keer met 3 vrienden he-le-maal weggeweest van 1 jonko. Met zn 4en! en het was geen pure! Echt abnormaal. Toen zaten we bij een culturele avond van onze school naar een orkest te kijken :confused:. Dat trek ik normaal al niet en toen helemaal niet. Een vriend zat continu in zijn oog te wrijven en mijn benen zaten de hele tijd te trillen. Toen zijn we maar tijdens het orkest opgestaan en weggelopen uit een zaal vol met leraren, ouders en kinders die het prachtig interessant vonden.

    Dat van mijn benen trillen, dat heb ik vaker als ik geblowt heb. Heeft iemand anders dit toevallig ook? Dat is het enigste wat ik soms kut vind.
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hahaha ja dat heb ik ook wel eens. Zo'n culturele avond vraagt er ook gewoon om dat er geblowt word en als je beetje oplet merk je dat je echt niet de enige bent die stoned is op zo'n avond. De helft trekt 't dan ook niet meer en gaat voortijdig de voorstelling uit :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina