GCshop steunt IFAW

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hit `em hard, 21 apr 2004.

  1. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    las ik net op de site en dit vind ik echt een goeie zaak!!!!

    Gc shop is al de beste/goedkoopste gamesshop..... en nu steun je bij aankoop nog een goed doel ook!!!!! damn!!!!

    kep up tha good work guys!
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    als ze het steunen moeten ze het zelf weten, maar vindt het een goede zaak.
     
  3. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    rotop overgieten met benzine en in de fik zetten die ifaw zoals in die katjes in die kutreclame...kom op he ik geef me geld wel aan nuttige donaties niet aan dieren met een hoog aaibaarheidsfaktor dus niet voor kleine baby zeehondjes en katten die in de fik worden gezet komop he! ga jij wel geld geven aan katten? oke dit is via gcshop ik blij dat ik mun orders gedaan heb voor deze actie begon...sorry hoor maar ik vind die ifaw maar slappe hap....goed idee van gcshop alleen zoek iets anders om te doneren
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  4. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zou jij het vinden als ik jou in de FIK ZET!!!!
    Dus jij wilt geld geven aan ontwikkeling in AFRIKA wat dus absoluut GEEN ZIN heeft..
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    een beetje generaliserend, er zijn vast wel donaties die wel goed terecht komen.
     
  6. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    /EDIT
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  7. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    even kijken of er nog andere gameshops zijn waar ik voortaan mijn inkopen kan doen. Ik heb liever dat het geld in de handen van de mensen die de site runnen, dan dat er naar zo'n organisatie geld gaat. Ook een beetje raar van GcShop zelf dat het allemaal zo groot op de site moet. Lijkt nu net of ze zoiets hebben van: ''Kijk eens hoe goed wij zijn!" Je kan het ook gewoon in stilte doen.
     
  8. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    medisch onderzoek aids zodat ze afrika kunnen helpen ja! als je maar een goede stichting hebt, die niet onnuttige dingen doet als kleine poesjes redden, tis wel gemeen maar die staan nou niet echt op het punt van uitsterven, net als stichtingen die pandaberen helpen, ook nutteloos want ze sterven uberhaupt wel uit omdat die beesten alleen JONG bamboe eten en een leefgebied van zo'n 200 km nodig hebben, en ze zich niet kunnen aanpassen...
     
  9. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens hebben jullie überhaupt gelezen wat er staat, als je klikt op de IFAW banner via gcshop.nl?

    Lees dat maar EERST EENS DOOR voordat je COMMENTAAR GEEFT...

    Godsamme...:mad:
     
  10. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    underhunter, ik geef toe dat het zielug is maar dat is ook geld voor andere mensen die niet erg rijk zijn daar op het ijs...en je vind het alleen zielig okmdat ze zo lief en schattig zijn, er zijn ook wel dieren zonder die aaibaarheidsfactor, die ook hulp nodig hebben...niet alleen de dieren waarvan je een knuffel kunt maken
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Mensen met een andere mening denken juist dat het goed is en zullen daarom meer kopen bij gcshop. En idd, als een of andere spin op uitsterven staat zal niemand het willen helpen.
     
  12. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dank u rodger, je begrijpt mijn punt (y)
     
  13. Pussyfart

    Pussyfart ''The black dots''

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Rot zelf op:{

    Het IFAW steunt niet alleen poesjes en zeehondjes, maar ook walvissen/schildpadden en andere bedreigde diersoorten. Dus denk voortaan na voordat je je muil opentrekt flyingDUTCHY!
     
  14. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    oh jeej, ook schilpadden daar moeten ze van afblijven!!! Nu ga ik ze wel steunen :{
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    ???? Wat een loze reacties hier allemaal! Je kan twee dingen doen:

    1. Kopen bij GCshop omdat ze een goed doel steunen
    2. Niet bij GCshop kopen omdat ze een goed doel steunen

    Iedereen zit hier moeilijk om niks te doen. Ga liever XboXen
     
  16. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Het valt ook op dat mensen hier op dit forum, elkaar post niet tot nauwelijks lezen ofzo. Of je letterlijk gewoon dissen...

    Nouja niemand leest toch deze post.
    Rot forum..:p
     
  17. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    .......of...........ehh.......:)
     
  18. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    flyingDUTCHY
    www.x-force.tk

    Geregistreerd: 18-08-2002
    Locatie:
    Live Gamertag: flyingdutchy
    rotop overgieten met benzine en in de fik zetten die ifaw zoals in die katjes in die kutreclame...kom op he ik geef me geld wel aan nuttige donaties niet aan dieren met een hoog aaibaarheidsfaktor dus niet voor kleine baby zeehondjes en katten die in de fik worden gezet komop he! ga jij wel geld geven aan katten? oke dit is via gcshop ik blij dat ik mun orders gedaan heb voor deze actie begon...sorry hoor maar ik vind die ifaw maar slappe hap....goed idee van gcshop alleen zoek iets anders om te doneren



    -----------------------------------------------------------------------------------

    Wat ben jij kkzielig zeg! en denk nu maar niet dat je stoer ben met je reactie ga lkkr je moeder pesten en in haar aarsie neuken
    en nee, ik vind mezelf niet stoer.. tis maar dat je het weet
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach ja, met deze thread zie je dus direct de teloorgang van dit forum. Klotekleuters :{
     
  20. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is ook geen rede toe
     

Deel Deze Pagina