HALO VS HALF LIFE (poll van gamespy.com, vote NU)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 1 apr 2004.

1. Käysor

Käysor Behind blue eyes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik halo veel revolutionairder dan half-life vind... voor half life waren er al veel en veel meer super goede shooters op de pc, maar voor halo heb ik nog geen enkele shooter op de console gezien die er echt boven uitstak...

2. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gestemmed op ½ Life 2.

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik knap|:-

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    straks kunnnen jullie een vergelijking maken van halflife 2 en halo 2
    want ze komen toch allebij voor de xbox _O_
    overigens er zijn al officieele screenshots van half life gepost

hier is een link naar de screenies
    http://www.gamer.nl/nieuws/21801

O-)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat ziet er erg goed uit!

6. basco

basco Guest

ik zou een spel wat ongeveer / grotendeels gelijk is aan halo? welke nemen jullie Half-life of unreal 2 the awakening??

7. E-Noid

E-Noid Techno.

Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life _O_

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Goed nieuws in een intervieuw op de E3
    dat te zien is op de e3 insider.
    heeft een half-life2 medewerker ( die nogal dik was)
    toegegeven dat ze momenteel bezig zijn met de xbox versie van half life 2!

kickasss

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  10. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zijn de mensen met een xbox hartstikke blij natuurlijk... weer een spel die ze veel beter op hun pc kunnen spelen |:-

11. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Precies, en daarom kies ik voor Halo 2.
    Want die is ZEKER Xbox Live, en Xbox Live is een must geworden voor mijn.
    Non-Live games koop ik niet meer zo snel, als je hem uitgespeeld heb dan laat ik hem meestal links liggen.
    Je kan hem nog wel een keer spelen, maar je weet toch al wat je moet doen en waar je heen moet.*

*) Met uitzonderingen van Fable enzo.

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Vond Half-Life gewoon geen fuck aan. Et verhaal niet, niks gewoon. Halo vond ik al beter. Et is voor mij dan ook al beslist wel game ik zou kopen als ik moet kiezen tussen Halo2 en Half Life 2. Halo 2 voor mij. Ik vind de monsters bij Halo gewoon wat leuker/grappiger om tegen te vechten. Ik vind die wapens bij Half Life ook zo 'lomp'. Maar Counter Strike speel ik toch iedere dag wel min. 2 uurtjes dus... is ook een totaal ander spel/mod. Als ik nog kon vote, had ik gevote voor Halo, omdat ie voor mij beter was/is dan half life.

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life heeft terecht gewonnen.. Die game was eind 1998 revolutionair.. Dat zoveel mensen hier op een Xbox forum dat ook vinden zegt opzich al genoeg.. Ik vond het echter wel een beetje vreemde vergelijking, Half-Life is immers bijna 4 jaar ouder dan Halo..

Ik zie hier ook mensen zeggen dat men Halo niet gespeeld zou hebben als je op Half-Life stemt, maar ik denk dat het eerder andersom is.. Want zo'n beetje iedereen met een Xbox heeft Halo wel gespeelt denk ik, maar ik vraag me af hoeveel mensen hier Half-Life gespeeld hebben? Immers toen dat uitkwam liepen velen hier nog te knikkeren op de lagereschool volgens mij.. ;)

Anyway, ik vind nog steeds dat FPS games veel beter spelen op de PC, puur vanwege de controls.. Mijn Xbox heb ik dan ook vooral voor de race en sportgames en andere typische consolegames zoals DOA etc.. Halo heb ik indertijd wel bij mijn Xbox gekocht en uitgespeeld omdat het niet op PC was, en omdat het een topgame was dat je erbij moest hebben.. Ik vond Halo dan ook erg leuk om te spelen, maar de controls blijven gewoon niks vergeleken met muis en toetsenbord als je dat al zo'n 10 jaar gewent bent.. Sorry.. ;)

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het goed om vroeg te beginnen, met FPS op je console ;). Ben pas 14 dus.

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de 1 is goed met een controller en de ander met een toetsenbord
    mij maakt et niet veel uit want ik ben allebij wel goed met besturen.

maar ik vind het maf dat halo 2 en half life 2 met elkaar kan vergelijken.
    de verhalen zijn compleet anders. ze hebben allebij een andere sfeer en feeling.

en het enigste wat ze wel gemeen hebben is dat ze allebij top titels zijn.
    en dat de 1ste delen gewoon enorm goed verkocht zijn.

btw ze kunnen wel een soort xbox toetsenbord en muis verzinnen dan kan de xbox niet meer stuk.! :>

Deel Deze Pagina