Half-Life heeft terecht gewonnen.. Die game was eind 1998 revolutionair.. Dat zoveel mensen hier op een Xbox forum dat ook vinden zegt opzich al genoeg.. Ik vond het echter wel een beetje vreemde vergelijking, Half-Life is immers bijna 4 jaar ouder dan Halo..
Ik zie hier ook mensen zeggen dat men Halo niet gespeeld zou hebben als je op Half-Life stemt, maar ik denk dat het eerder andersom is.. Want zo'n beetje iedereen met een Xbox heeft Halo wel gespeelt denk ik, maar ik vraag me af hoeveel mensen hier Half-Life gespeeld hebben? Immers toen dat uitkwam liepen velen hier nog te knikkeren op de lagereschool volgens mij.. 
Anyway, ik vind nog steeds dat FPS games veel beter spelen op de PC, puur vanwege de controls.. Mijn Xbox heb ik dan ook vooral voor de race en sportgames en andere typische consolegames zoals DOA etc.. Halo heb ik indertijd wel bij mijn Xbox gekocht en uitgespeeld omdat het niet op PC was, en omdat het een topgame was dat je erbij moest hebben.. Ik vond Halo dan ook erg leuk om te spelen, maar de controls blijven gewoon niks vergeleken met muis en toetsenbord als je dat al zo'n 10 jaar gewent bent.. Sorry..
Laatst bewerkt: 17 mei 2004