'3000 doden bij treinbotsing N-Korea'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Son of Mexico, 22 apr 2004.

  1. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je verkeerde been uit bed gestapt, of is er iemand in jouw omgeving hiermee in aanraking gekomen? Want ik snap je reactie niet helemaal. Ik snap best dat je vind dat hij wat meer respect moet tonen, maar zo tekeer gaan is ook niet goed.
     
  2. Pussyfart

    Pussyfart ''The black dots''

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo tekeer gaan? Miez toont geen enkel respect t.o.v dit ongeluk, dus hij heeft het recht om z'n mening te uitten.

    Wannabee mod:{
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  3. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee geen wannabe mod in ieder geval. En al was ik het, heb je er iets op tegen dan? Maar Miez zegt 1 ding, en T!jg3rn00tj3 valt 'm gelijk aan. Ik snap best dat het frustraties bij 'm op kan roepen. Maar zo aanvallend reageren is ook niet goed/nodig.
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind jou reactie eerder overdreven.

    Miez reageerd associaal en daarmee vraagt hij om problemen. Ik begrijp de reactie Tijgernootje een stuk beter dan die van Miez. Als het hem werkelijk niks kon schelen (Miez) dan had hij z'n mond gehouden.
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, ik weet 't. En daarom vroeg ik ook aan 'm waarom hij zo reageerde. Of zijn ouders misschien wel op dat peron stonden ofzo. Dat probeerde ik te achterhalen, en niet iedereen tegen elkaar op te zetten.
     
  6. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    3000 doden en 'Gewonden' dus MISSCHIEN 2500 gewonden (licht en zwaar) en 500 doden.

    En iedereen die zit te zeveren over respect moet zijn mond houden en reageren op de topic. :+
    Er is nog maar 1 foto vrij gegeven. Hoe dom is dat nu?
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat er nog geen 200 doden zijn gevonden.. Dus 3000 doden is wel erg overdreven idd.. Maar anyway, Noord Korea heeft bevestigt dat er wel "iets" is gebeurd.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Rode Kruis meld zeker 54 doden en 300 gewonden, dus die 3000 valt nog wel mee, maar wat respect is zeker op z'n plaats. En in Noord-Korea zijn ze natuurlijk achterlijk om zelfs dit te verzwijgen.
     

Deel Deze Pagina