1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Rekenmachines zijn heilig, maarja tijdens het examen krijgt die van mij een harde reset...
    Laatste M&O tentame, kreeg ik een havo examen van 2003 (kdoe vwo) dat was echt zoooo makkelijk. Khad een 9, en dat kan je altijd gebruiken, niet? :)
    Dus voor alle havo'ers met M&O, daar hoef je dus echt niets voor te doen.

    Maar mensen, wel hard leren he? (y) :D
     
  2. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe dat is wel briljant! Ach ja po's....ik leed op de middelbare school heel erg aan het copy-paste syndroom. Heb 1x letterlijk, nadat ik mijn naam had veranderd, een kcv PO van scholieren.com uitgeprind (was precies hetzelfde als wat ik moest doen) iets van 7 pagina's, cijfer: een 7,8 met daarbij als compliment: goed en verzorgd taalgebruik }:]. Heb 2 keer voor anw letterlijk stukken van internet gekopieerd en in een PO geplakt, op sommige stukken totaal zonder samenhang, cijfer: 2x een 10 }:]. Als laatste kcv PO heb ik de film trainspotting gekeken (mocht wel het boek lezen ervoor) en er een vergelijking met dionysus en apollo bijgeluld, cijfer: een 8,5 }:].

    Om maar even ontopic te gaan: Ik wens iedereen veel succes met de examens! Ik zal aan jullie denken als ik in de zon op een terrasje een heerlijk koud biertje nuttig }:]. Maar ik heb em verdiend want ik heb vorig jaar mijn gymnasium diploma gehaald :cool:.
     
  3. Mijn tip:

    Ga niet een hele week keihard leren. Maak ruim van tevoren je samenvattingen en lees het even door. Wat je niet goed kent ga je leren. Het is allemaal herhaling dus (als je het goed hebt gedaan) ken je alles al. Ga geen hoge verwachtingen eisen aan jezelf en niet leren voor het examen.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn ik heb echt zin in de Examens! :)
    Lekker lang vakantie _O_
     
  5. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Is voor iedereen verschillend. Ik heb juist wel alles vlak van te voren geleerd. Dat heeft voor mij altijd het beste gewerkt en werkt nu nog steeds het beste. Doe gewoon hoe je normaal altijd je toetsen leert. Zie een examen gewoon als een toets die wat zwaarder meetelt. Leer er misschien iets harder voor, maar ga niet een compleet andere manier van leren aannemen.
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmms vorig jaar exames... nog geen half uurtje voor al me vakken bij elkaar geleerd en alles boven een 7.5. best wel netjes toch.... alleen het was wel vmbo ( daarvoor 4jaar vakantie gehad op t vmbo:eek:... ) , zonde dat ik te lui was voor havo..
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    @Desert Fox..... PO fraude.... Rekenmachine spiekerij...... Haal je ook weleens cijfers op een eerlijke manier? :+ :D
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    every once in a while :9
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, dat hoort er allemaal bij, het gaat allang niet meer om goede cijfers (al zijn die natuurlijk mooi meegenomen :9). Het gaat erom dat je met minimale inspanning een maximaal resultaat haalt. Wat dat betreft is DesertFox zeer relaxed bezig :cool:
     
  10. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ook HAVO E&M eindexamen dit jaar. Ik kan me er echt niet toe zetten om te leren. Heb het helemaal gehad met school en de ZON schijnt! _O_

    O-)
     
  11. Zijn er mensen die nu al leren voor het eindexamen?
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik had vorig jaar eindexamen vmbo tl. Leren? *knikt nee :9. Dat was zoo makkelijk eh. Misschien kwam dat omdat vorig jaar voor het eerst examens in vmbo waren. Ik hoop voor de examen kandidaten van dit jaar (vmbo) dat het weer zo makkelijk is als vorig jaar, want dan hoef je je dus echt niet druk te maken :+.
     
  13. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    NĂș al leren is heus niet zo raar. Ik ben al op m'n gemak bezig met geschiedenis en aardrijkskunde doorlezen.. Simpel en standaard maar waar: dan heb je het maar alvast gedaan en kan je de weken vlak voor het examen aan echte belangrijke vakken die wat minder gaan (bij mij eco en wiskunde) besteden.

    Oja, ook plan ik deze vakantie om een keer een Spaans examen te oefenen, maar of dat gaat gebeuren... O-)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog twee volle jaren tot mijn eindexamen, afgaande van wat ik hier heb gelezen relax ik wel tot die tijd.
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kdoe examen VWO EM

    kmoet 6 examens doen: ECO2, AK, GS2, WI2, NE en EN...

    ik weet niet of het slim is maar heb net splinter cell georderd dus kweet niet of ik nog aan leren toe kom :D
     
  16. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe examen VMBO. Ik wens alle examen kandidaten echt heel erg veel succes.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    24 mei mijn eerst examen :D handel en administratie voor me cie had ik een 7.3
     
  18. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die nou nog niet is begonnen met leren?
     
  19. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    'niet begonnen' ??? dat kan haast niet... je hebt als het goed is alles al een keer gehad. dus beetje herhalen en zorgen dat je de dingen leert dieje eerder niet kende of moeilijk vond.

    Leer 'Samengevat' !!!

    Ik doe ook examens, Havo NT met Biologie.

    Succes iedereen!!!!!!!
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    heb volgende week woensdag M&O examen... ga morgen eraan beginnen... hoop dat ik het snap :+
     

Deel Deze Pagina