DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij eigenlijk vertellen wat die bonuscodes zijn ?

    is dat unlockable bullshit waar je op de site van codemaster OOk nog es DUBBEL voormeot betalen ?? (dubbel als in 60€ voor game en ook nog es iets van 3 pond voor de unlock codes )

    en wat krijg je er eigenlijk voor , nwe trax auto's of alleen een dom gimickje ?
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat je dan, gewoon alles kan unlocken met die codes, alle auto's alle tracks enz.
    zonder eerst de game uit te spelen.
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens, ze overdrijven het gewoon een beetje met al die verschillende klasses. Ik snap van Codemasters ook niet dat ze rally bij DTM 2 doen, daar hebben ze toch Colin McRae voor?
    Toch vind ik sommige dingen wel goed uitgewerkt waar ik eigenlijk niet echt op zat te wachten. De Formula Fordjes en de Masters Grand Prix zijn echt meesterlijk, terwijl ik het spel toch echt gekocht had voor DTM. V8 rijdt ook lekker en alle superwagens in het spel (Ford GT, Koenig Competition 2002, Jaguar XKR Pan-American, Jaguar XJ220, Ford GT90 en Aston DB9) waren geweldig om mee te rijden. Vooral de Koenig (Testarossa) en de Ford GT waren echt topwagens. Vooral deze klasses hebben het meer dan goed gemaakt dat Codemasters heeft gekozen voor veel raceklasses behalve DTM enz.
     
  4. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Codemasters er ook rally heeft ingestopt om zo misschien Colin McRae aantrekkelijk te maken voor diegene die rally leuk lijkt. Eigenlijk gewoon een soort promotie.
    Maar Codemasters heeft gewoon goed werk geleverd, en door die verschillende raceklasse er in te stoppen, denk ik dat ze proberen te concureren met Gran Turismo. Die hebben namelijk ook Rally en andere raceklasse doorelkaar gegooid. Dus zo'n slecht idee was het nog niet.
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe meer, hoe beter toch?
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja, in principe wel maar meer DTM ipv meer rally had veel beter geweest! Toch vind ik het een goed initiatief dat ze gewoon alle racesoorten willen hebben, echt de ultieme racer. Tuurlijk heeft Gran Turismo veel wagens en PGR 2 ook, maar DTM 2 heeft alle racewagens! Bovendien heeft elk voordeeltje z'n nadeeltje en dus andersom ook: Rally --> Formula Ford + Masters Grand Prix. Wat een voordeel _O_
     
  7. Tigershark

    Tigershark Xclusive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast op 88% en wat mij betreft hadden ze dat ijsracen er uitgelaten ;)
     
  8. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft GT ook racewagens. Ik weet niet of ze er allemaal inzitten, maar dat weet ik ook niet van DTM. Maar dat maakt verder niet uit omdat je ze kan tunen bij GT, zodat ze minimaal in de buurt komen bij de auto's van DTM.(Ik vergelijk het nu nog met GT3 omdat GT4 er nog niet is.)
     
  9. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook op ongeveer 88 %, maar ik vindt DTM2 veeel makkelijker dan DTM1, ik win bijna elke race wel met 5 seconde voorsprong
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    of jij bent gewoon zo goed dat kan natuurlijk ook nog dat je het nu zow makkelijk vind
     
  11. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    GT3 heeft de volgende race classes:
    - 1986 Formule 1 auto's (hidden, wel te unlocken; Williams en McLarens)
    - GT1 LeMans autos (Toyota, Nissan)
    - overige LeMans autos waaronder de Corvette C6, de Noble?
    - WRC rallye autos (Subaru, Mitsubshi, Peugeot, Celica GT4, oude Delta, Escort)
    - enkele hillclimb autos
    - Japan GT cup (superbrede Skylines, Celicas, etc)
    - oude DTM (Mercedes, Audi TT en, Opel Calibra en Astra)
    - een Aussie V8 auto (Ford)
    Zoals je ziet dekt DTM2 dit niet af.

    Daarnaast heeft GT3 zinvolle pitstops, omdat er bandenslijtage gemodelleerd wordt. In DTM2 geldt helaas voor alle races met pitstops: pitten in de laatste ronde zodat jij niet maar de AI wel tijd verliest omdat ze teveel autos de pit in gaan en last hebben van verkeer op de track. Als je banden wel zouden slijten zou de timing van de pitstop wel van belang zijn.
    Erg jammer, omdat endurance races me ook leuk had geleken met DTM2.
     
  12. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt ik ook zeker jammer, en die pitstops zijn helemaal waardeloos, ziet alleen maar een zwart beeld
     
  13. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    heel jammer die pitstops dan :mad:

    Maar over gt4, schade aan de auto's is een van de belangrijkste elementen in een racegame, het is erg jammer dan dat in zo'n game mist...
     
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    BEn al iets positiever over de game want hij begint nu lekker aan te voelen, ben pas op 35% of zoeits maar goed zelf schakelen blijft moeilijker he :p
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer nu een paar races handmatig maar dat lukt echt niet... ik word steeds door iedereen ingehaald na de start en de rest van de race kom ik niet dichterbij... als ik automamatisch schakel heb ik hetzelfde met de start alleen kan ik na een tijdje wel aardig wat auto's inhalen...
    Kan iemand me misschien uitleggen hoe dat handmatig schakelen gaat, (een soort handleiding) bijvoorbeeld wanneer je terug moet schakelen in de bocht en hoe je een snelle start maakt, en dat koppeling gedoe snap ik al helemaal niet... ik weet niet eens wat dat is.
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Alvast bedankt,

    Rectal
     
  16. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de start moet je bijna volgas geven. Rechtsonder heb je een geel balkje wat aangeeft hoeveel gas je geeft (lees: hoever je de rechtertrigger inhoudt). Dit moet bijna vol zijn. Je moet zelf ff proberen hoeveel indrukken van de rechtertrigger voldoende is. Dit werkt bij droogweer omstandigheden. Bij natweer condities lukt het me ook niet echt om een goede start te maken.

    Met betrekking tot het handmatig schakelen: iedere auto heeft zijn ideale schakelmoment (wanneer de motor geen toeren meer maakt), dan moet je schakelen.
    Als je een bocht nadert moet je natuurlijk afremmen. Afhankelijk van hoeveel je afremt, kun je schatten hoeveel versnellingen je moet terugschakelen. Als je te weinig terugschakeld, zit je te laag in de toeren en heb je geen koppel (wil de auto niet goed accelereren). Schakel je teveel terug, zit je te hoog in de toeren en kom je ook niet echt vooruit. Na een aantal ronden weet ongeveer je wel welke welke bocht je in welke versnelling kunt nemen.

    Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk uitleg..... :)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso van de koppeling (clutch) afblijven als je niet weet wat het is :)
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zodra je 18 jaar bent en rijles neemt leer je wel wat de koppeling inhoudt en wat het met een auto kan doen 8)
     
  19. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Het belangrijkste is gewoon eerst flink remmen en zeker niet te vroeg terug schakelen anders gaan je wielen blokkeren. Plus dat je moet weten van te voren in welke versnelling je de bocht kan nemen. Dit is een beetje experimenteren. Dus gewoon remmen (niet vol je rem in drukken anders blokeert hij ook met sommige wagens) en rustig terugschakelen.

    hope this helps m8
     
  20. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat sommige mensen met de hand schakelen. Volgens mij zijn de meeste (niet alle) er echt niet sneller mee. Het kost alleen maar meer moeite om je rondjes te rijden en als er iets gebeurt is daar veel lastiger op te anticiperen. Maarja als je echt idealistisch bent en die toptijd wilt halen zit er vaak niks anders op.
     

Deel Deze Pagina