kan iemand mij eigenlijk vertellen wat die bonuscodes zijn ? is dat unlockable bullshit waar je op de site van codemaster OOk nog es DUBBEL voormeot betalen ?? (dubbel als in 60€ voor game en ook nog es iets van 3 pond voor de unlock codes ) en wat krijg je er eigenlijk voor , nwe trax auto's of alleen een dom gimickje ?
ik denk dat je dan, gewoon alles kan unlocken met die codes, alle auto's alle tracks enz. zonder eerst de game uit te spelen.
Helemaal mee eens, ze overdrijven het gewoon een beetje met al die verschillende klasses. Ik snap van Codemasters ook niet dat ze rally bij DTM 2 doen, daar hebben ze toch Colin McRae voor? Toch vind ik sommige dingen wel goed uitgewerkt waar ik eigenlijk niet echt op zat te wachten. De Formula Fordjes en de Masters Grand Prix zijn echt meesterlijk, terwijl ik het spel toch echt gekocht had voor DTM. V8 rijdt ook lekker en alle superwagens in het spel (Ford GT, Koenig Competition 2002, Jaguar XKR Pan-American, Jaguar XJ220, Ford GT90 en Aston DB9) waren geweldig om mee te rijden. Vooral de Koenig (Testarossa) en de Ford GT waren echt topwagens. Vooral deze klasses hebben het meer dan goed gemaakt dat Codemasters heeft gekozen voor veel raceklasses behalve DTM enz.
Ik denk dat Codemasters er ook rally heeft ingestopt om zo misschien Colin McRae aantrekkelijk te maken voor diegene die rally leuk lijkt. Eigenlijk gewoon een soort promotie. Maar Codemasters heeft gewoon goed werk geleverd, en door die verschillende raceklasse er in te stoppen, denk ik dat ze proberen te concureren met Gran Turismo. Die hebben namelijk ook Rally en andere raceklasse doorelkaar gegooid. Dus zo'n slecht idee was het nog niet.
Nou ja, in principe wel maar meer DTM ipv meer rally had veel beter geweest! Toch vind ik het een goed initiatief dat ze gewoon alle racesoorten willen hebben, echt de ultieme racer. Tuurlijk heeft Gran Turismo veel wagens en PGR 2 ook, maar DTM 2 heeft alle racewagens! Bovendien heeft elk voordeeltje z'n nadeeltje en dus andersom ook: Rally --> Formula Ford + Masters Grand Prix. Wat een voordeel
Volgens mij heeft GT ook racewagens. Ik weet niet of ze er allemaal inzitten, maar dat weet ik ook niet van DTM. Maar dat maakt verder niet uit omdat je ze kan tunen bij GT, zodat ze minimaal in de buurt komen bij de auto's van DTM.(Ik vergelijk het nu nog met GT3 omdat GT4 er nog niet is.)
Ik zit nu ook op ongeveer 88 %, maar ik vindt DTM2 veeel makkelijker dan DTM1, ik win bijna elke race wel met 5 seconde voorsprong
GT3 heeft de volgende race classes: - 1986 Formule 1 auto's (hidden, wel te unlocken; Williams en McLarens) - GT1 LeMans autos (Toyota, Nissan) - overige LeMans autos waaronder de Corvette C6, de Noble? - WRC rallye autos (Subaru, Mitsubshi, Peugeot, Celica GT4, oude Delta, Escort) - enkele hillclimb autos - Japan GT cup (superbrede Skylines, Celicas, etc) - oude DTM (Mercedes, Audi TT en, Opel Calibra en Astra) - een Aussie V8 auto (Ford) Zoals je ziet dekt DTM2 dit niet af. Daarnaast heeft GT3 zinvolle pitstops, omdat er bandenslijtage gemodelleerd wordt. In DTM2 geldt helaas voor alle races met pitstops: pitten in de laatste ronde zodat jij niet maar de AI wel tijd verliest omdat ze teveel autos de pit in gaan en last hebben van verkeer op de track. Als je banden wel zouden slijten zou de timing van de pitstop wel van belang zijn. Erg jammer, omdat endurance races me ook leuk had geleken met DTM2.
Dat vindt ik ook zeker jammer, en die pitstops zijn helemaal waardeloos, ziet alleen maar een zwart beeld
heel jammer die pitstops dan Maar over gt4, schade aan de auto's is een van de belangrijkste elementen in een racegame, het is erg jammer dan dat in zo'n game mist...
BEn al iets positiever over de game want hij begint nu lekker aan te voelen, ben pas op 35% of zoeits maar goed zelf schakelen blijft moeilijker he
Ik probeer nu een paar races handmatig maar dat lukt echt niet... ik word steeds door iedereen ingehaald na de start en de rest van de race kom ik niet dichterbij... als ik automamatisch schakel heb ik hetzelfde met de start alleen kan ik na een tijdje wel aardig wat auto's inhalen... Kan iemand me misschien uitleggen hoe dat handmatig schakelen gaat, (een soort handleiding) bijvoorbeeld wanneer je terug moet schakelen in de bocht en hoe je een snelle start maakt, en dat koppeling gedoe snap ik al helemaal niet... ik weet niet eens wat dat is. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt, Rectal
Bij de start moet je bijna volgas geven. Rechtsonder heb je een geel balkje wat aangeeft hoeveel gas je geeft (lees: hoever je de rechtertrigger inhoudt). Dit moet bijna vol zijn. Je moet zelf ff proberen hoeveel indrukken van de rechtertrigger voldoende is. Dit werkt bij droogweer omstandigheden. Bij natweer condities lukt het me ook niet echt om een goede start te maken. Met betrekking tot het handmatig schakelen: iedere auto heeft zijn ideale schakelmoment (wanneer de motor geen toeren meer maakt), dan moet je schakelen. Als je een bocht nadert moet je natuurlijk afremmen. Afhankelijk van hoeveel je afremt, kun je schatten hoeveel versnellingen je moet terugschakelen. Als je te weinig terugschakeld, zit je te laag in de toeren en heb je geen koppel (wil de auto niet goed accelereren). Schakel je teveel terug, zit je te hoog in de toeren en kom je ook niet echt vooruit. Na een aantal ronden weet ongeveer je wel welke welke bocht je in welke versnelling kunt nemen. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk uitleg.....
Zodra je 18 jaar bent en rijles neemt leer je wel wat de koppeling inhoudt en wat het met een auto kan doen
Het belangrijkste is gewoon eerst flink remmen en zeker niet te vroeg terug schakelen anders gaan je wielen blokkeren. Plus dat je moet weten van te voren in welke versnelling je de bocht kan nemen. Dit is een beetje experimenteren. Dus gewoon remmen (niet vol je rem in drukken anders blokeert hij ook met sommige wagens) en rustig terugschakelen. hope this helps m8
Ik snap niet dat sommige mensen met de hand schakelen. Volgens mij zijn de meeste (niet alle) er echt niet sneller mee. Het kost alleen maar meer moeite om je rondjes te rijden en als er iets gebeurt is daar veel lastiger op te anticiperen. Maarja als je echt idealistisch bent en die toptijd wilt halen zit er vaak niks anders op.