[televisie] Top Gear

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EvilWasp, 2 mei 2004.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Wie kijkt dit programma ook altijd (voor de n00bs, het is een auto-programma)? Ik vond de laatste aflevering een beetje saai. Het is zo jammer dat het maar 1 keer in de week komt! Wissel hier je ervaringen uit over die ene coole auto die ze getest hadden of nog moeten testen.
    Website: Top Gear officiele website

Zweer bij het woord top gear _O_ ;)
    btw: dat die presentator die ford gt40 probeert te bemachtigen _O_ _O_

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  2. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
  3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Jaaaa, die show is dik. Sowieso de race afgelopen vrijdag tussen de jonge en de oude generatie was geweldig!!! Het ongelimiteerd ophemelen van een auto om vervolgens een paar nadelen aan te halen waardoor die wonderauto in een keer een klotebakl word. Cool cool cool

4. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt ook elke zondagmiddag op sbs 6 om 16.30

Ik vond het echt geweldig toen ze een schroothoop auto met lachgas erin zette, en die moest tegen een corvette - 360 modena en nog een paar andere superauto's en dat won die wagen ook nog.

5. gerjan

gerjan Guest

Zeker vet programma, met engelse humor:D

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    die show is echt geweldig, wist nooit dat ie ook op sbs kwam. Ga ik dan ook ff kijken:D

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    vorige week met die morgan (houten auto) en die noble m12 gto (zit ook in pgr 2) _O_ hij vet zeuren "moet je kijken wie daar aan komt met zijn plastic auto _O_

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    _O_ engelse humor _O_
    ;)

edit: hoort waarschijnlijk in foute cartuning maar kan hier ook omdat het op de top gear site staat: ERG foute cartuning

9. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die aflevering dat hij in die ferarri enzo mocht rijden was super. _O_ voor de rest vind ik het een erg leuk programma en die engelse humor mag ik wel :+

10. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het is jammer dat ik ze bijna allemaal heb gezien op de bbc. de afleveringen op de bbc zijn ook langer want in de rest van de wereld knippen ze er dingen uit.

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik vond die aflevering dat ze die honda s2000 porsch boxter en de bmw z4 ( of z3 ofzo) echt geweldig elkaar echt afzeiken haha geweldig!!!!

alleen nu het om half 10 begint wil ik het wel eens vergeten en dan zap ik toevallig om 10 uur dan op top gear

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wanneer is het op BBC dan?

13. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het seizoen op de bbc is al afgelopen, de afleveringen op veronica zijn herhalingen

14. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond hdie aflevering(en) met die toyota pickup truck vet:p hoe hij dat heeft kunnen overleven 8)

/edit er zijn nieuwe series:
    Sundays, BBC2 at 8pm

The third series of Top Gear has now finished, but fret not because the fourth will be along on 9 May. If you want to talk about the cars you've seen on Top Gear - or if Clarkson has rubbished your car and you want to set him straight, then visit the programme's website.

It's all about getting involved with the show - there are votes on content, opportunities to contribute, and the chance to win tickets to be part of the Top Gear studio audience.

15. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    beter dat er weer een nieuw seizoen komt
    9 mei dat is volgende week zondag al

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kijk het vrij regelmatig. Ik vind het echt een leuk programma om naar te kijken, met name door die Engelse humor.
    Een van de vetste afleveringen vond ik toen ze gingen testen hoeveel een toyota pick up truck kon hebben. Wat ze allemaal niet met dat ding hebben gedaan, en toch bleef hij het doen. 8)

17. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoelaat is 8pm nederlandse tijd? 9 uur s'avonds toch?

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    8 uur pm is dat de nederlandse tijd of de engelse tijd (moet je wel rekening mee houden) en als het de engelse tijd is, hoelaat is dat dan in nederland :confused:
    edit: satan 21 was me voor :'-(
    edit 2: ik heb toch nog wel iets nuttigs te melden aan alle top gear fans :cool: kijk dus allemaal vandaag naar top gear om 16.30 op sbs6. O-)

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Anders moet je even kijken in de Nederlands televisie gids. BBC 1 en BBC 2 staan daar ook in. :)

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het de beste autoprogramma die er is.

Ze geven hun eerlijke meningen, al is het een mega dure auto. Ze zeiken elkaar af en super goede Engelse humor.

De filmpjes die ze maken zijn ook prachtig.

Ik vind dat bord ook top dat ze een auto een klassieker vinden of niet _O_

Wij kijken het hier allemaal. Ja, zelfs inclusief mijn zusje, vader en moeder.
    Kan ik bij andere programma's niet zeggen hehe.

Deel Deze Pagina