boris de goede winnaar????

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door guAsTo, 2 mei 2004.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Best gezellig toch? Maar je danst op George Michael? Rare manier van dansen heb jij :eek:

    Boris is duidelijk de veel betere zanger. Dat hij een zwoele roel is, die zichzelf nog niet echt een natuurlijke, leuke houding kan geven zonder geforceerd cool te willen doen maakt hem zeker geen minder goede artiest op de planken. Die gozer heeft het op het podium allemaal.. daarnaast draait hij vast nog wel bij.

    Misschien moet je eens een keer op hem dansen, in een roze boa, in een gaybar, gaybar, gaybar. Komt hij vast wel los! *)
     
  2. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Was Boris al de bekend als winnaar voor de uitslag?
    Klik hierrrrrrrrr en zie dat Maud opmerkt dat er al een naamplaatje op de troffee stond.

    Kan je denken dat het een grapje is, maar hierrrrrrrrrrr zie je dat er al wel iets op staat..
    Tja, kan nog een geintje zijn..
    Maar waarom is deze foto van de website van Idols.nl gehaald? Samen met twee anderen die er ook opstonden?

    Als ik hun was zou ik gewoon die foto's laten staan en misschien wel een grotere versie neerzetten, om aan te tonen dat het bullshit is..
    Maarja :) is dat ook zo..

    Als laatste optie kan het zijn dat er twee troffes waren, maar dit is niet mogelijk..
    Het is door een smit gemaakt, die er 30 uur aan gewerkt heeft, die maakt er heus geen twee :)
     
  3. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo mensen.. vallen we op Maud of zo? *voer kotsende smiley hier in*

    Zingen kunnen ze volgens mij geen van beiden, en aangezien Boris:
    1. De coolere outfits heeft..
    2. Zijn naam met mijn hond deelt..
    3. Een (soort van) ankh droeg tijdens de finale..
    Mocht 'ie van mij wel winnen. En neen, ik ben niet gay - mijn vriendin kan dat bevestigen!
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zie het al voor me als moud een clip maakt
    zie je haar zo heletijd xboxen met een lekker muziekje:9
    en trouwens jamai is ook na een half jaar weg hoelang zal boris er over doe?8)
     

Deel Deze Pagina