Mensen met zelfmoordneigingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 19 apr 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat gevoel dat dingen niet echt zijn is helemaal niet ongebruikelijk. Dat heeft iedereen wel. Ik ook.

    Ik kom net terugvan de zogenaamde koninginnennacht. Ik was op stap met goede vrienden en het was best gezellig, maar eigenlijk stelde het ook weer niks voor. Beetje in een mensenmassa staan, die host, het is benauwd, mensen duwen elkaar, en dat noemt men gezellig. Dan vraag ik me ook af, wat doe ik hier eigenlijk.? Wat moet ik hier nu eigenlijk mee? Wat een nutteloze bedoening.

    Maar goed, ik vind het veel te leuk dingen niet leuk te vinden dus denk ik nooit aan andere manieren om weg te komen :)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, ik heb een leuk leven. En ik denk er ook niet vaak aan.
     
  3. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t goed dat je om meningen vraag en ik hoop ook dat je deze niet verkeerd op zult vatten

    ik heb zelf ADHD en zelf ook dit soort dingen gehad.
    praten met mensen er over werkt heel veel
    misschien is ene psychiater (of hoe je t ook schrijft) wat.
    ik heb er zelf ook gelopen (nogmaal voor het controleren op ADHD)

    ik wil ook nog even kwijt voor de mensen die nu raar gaan denken een psychiater is niets raars! wel helpvol!!!

    ik hoop dat ik heb kunnenm helpen
    GRTZ me
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, mijn pa is phychiater en psychotherapeut. Tevens manager van zijn afdeling :cool:.
    Als hij iets serieus wilt vragen of ergens over wil praten moet ik altijd even in zijn praktijkkamer komen, opeens gaat hij vet proffessioneel praten 8).
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik heb een geen phychiater nodig. Alles gaat goed hoor. Ben ook niet depressief, ik zit nergens mee, dus ik heb er echt geen nodig. Ik heb ook geen zelfmoordneiging enzo. Ik vraag me gewoon af wat er is na de dood zeg maar. Als je het niet tegen mij hebt, dan laat maar.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja dat heeft iedereen weleens. Dnk dat bijna iedere tiener weleens depressief achtige gedachten heeft, omdat dat vaak periode is waarin je dnkt van: ja, wat wil ik nou eigenlijk en wie ben ik?
    Dat is heel normaal. Ik snap ook wel wat blackspider bedoeld. Had ik ook weleens. als je er over nadenkt is het heel raar om voor te stellen dat er dus echt niets is. Vaak stel je je dan voor dat alles zwart is, omdat dat gezien wordt als neits, maar er is dus zelfs ook geen zwart want er is gewoon niks. Je bent dood dus je hebt geen ogen meer. Echt raar.

    Trouwens tip als je beetje depri bent. vis en fruit eten. daar zitten stoffen in waar je je blijer van gaat voelen. Daarom zijn er in mediterane landen ook veel minder mensen die last hebben van depresiviteit. Ze eten daar veel vis en fruitige dingen. sla enzo.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat heb ik dus ook. Maarja, ik ga dan altijd xboxen, en al die andere leuke zooi doen. Heb nog een heel leven, of wat het ook is, voor me. Dus ik kan beter leuke dingen doen dan daar over denken.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik me niet vergis ook in chocolade...

    maar dan is het min of meer gewoon een drug (verslavend, en het brengt je kunstmatig in een staat van blijdschap)..
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Een tante van mij heeft zelfmoord geprobeert te plegen, is niet gelukt. Afgezien van het feit dat je echt krom bent als je jezelf niet eens kan vermoorden snap ik ook niet wat haar er toe heeft gedreven.

    Ik heb een maat en laatst hoorde ik dat hij vet veel zelfmoord neigingen had in de 2e, dat was wel freaky.

    Edit: Ik heb zelf wel heel af en toe van die gedachten, maar als ik er dan over nadenk dan lijkt het alleen maar dom. Ik heb het bijvoorbeeld als een dierbaar persoon van mij is overleden, maar dan bedenk ik me gewoon dat ik zoveel heb om voor te leven *)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  10. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil hier niet al teveel op in gaan maar ik denk dat voor veel mensen het leven niet zoveel voor stelt het blijft tijdelijk he en of alle ellende die je mee kan maken het waard is voor dat ff dat is de vraag.............
     
  11. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 24 uur per dag, 7 dagen in de week depressief. ;)
    Mijn polsen getuigen hiervan.. ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen!
     
  12. Re4p0r

    Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :{
     
  13. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    roflmaomafoom!!
    ...

    Als jij daar lol om hebt... :|
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je moet ook niet je polsen gaansnijden. Ik las laatst dat veel depressieve mensne de hand aanzichzelf slaan. Zijn dwangmatig musturbeerders dan ook depressief?
     
  15. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je niet lastig vallen met mijn situatie toendertijd.. Fysieke pijn lijkt mentale pijn te verminderen.

    Dwangmatige masturbeerders depressief? Niet noodzakelijk, lijkt me.. hooguit seksueel gefrustreerd. ;)
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm, je valt ons er niet mee lastig. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

    Zal het overigens iets zeggen over onze geestelijke gesteldheid dat we op zondag om deze tijd nog wakker zijn en op dit forum zitten?
     
  17. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vakantie, dus ik slaap overdag en leef 's nachts. :) Ik weet natuurlijk niet hoe het met de anderen zit..

    Oke, een tipje van de sluier dan: er was - uiteraard - een schone jonkvrouwe bij betrokken.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Altijd vervelend, die vrouwen. Daarom ben ik een harteloze zak en wordt ik uit zelfbescherming nooit verliefd ;)

    Vakantie si wel fijn inderdaad, maar het wakker worden in d emiddag vind ik minder. maar goed het regent morgen dusniks gemist }:]

    Lijkt me trouwens wel een reden voor depressiviteit. Een stukgelopen relatie. Mijn langste relatie duurde drie weken :p , en ik ben 22 |:- , dus wat dat betreft kan ik daar eigenlijk niet over meepraten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2004
  19. Sheex

    Sheex Exordium

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk een oplossing, maar of je daarmee ook het illusieve ware 'geluk' zult vinden..

    Mijn vriendin zegt iedere 2 weken dat ze zelfmoord gaat plegen, maar gelukkig blijkt dat tot nu toe allemaal bluf.. toch eng..
     
  20. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me zeker eng..

    Zelf nog geen zelfmoordpogingen ondernomen, wel over naged8 om t te doen..
    Heb mezelf ook nog nooit (echt) gesneden, wel afgevraagd hoe het is.. Kvind t opzich wel 'fijn' om mezelf te zien bloeden alsk depri ben, maar de pijn is minder..
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004

Deel Deze Pagina