Daar heb ik wel vertrouwen in. Nu alles gebumpmapt is en met minder polygonen er mooier uitziet moet er meer processor en videokaartpower over zijn om het spel soepel te laten lopen. Bij halo 1 was et toch voornamelijk in co-op? Ja dan heb je natuurlijk twee keuzes, je kunt inboeten op de grafische pracht van het spel of je kunt het er even goed uitlaten zien en dan wat performance inleveren lijkt mij zo. Maar laten we vooral vertrouwen hebben in de mannen van Bungie.
Zou je ook voor elk multiplayer level appart kunnen selecteren welke voertuigen je krijgt?? (anders word het wel erge druk met zoveel verschillende buggy's enz..)
ik denk het wel dat was ook al in halo 1 bij multiplayer, zo kon je kiezen wat er wel en niet in kwam, dus denk het wel
Ik las trouwens eens in de PU dat je net als in bijvoorbeeld Soldier Of Fortune 2 een eigen wapen pack maakt waar je iedere match mee begint, zoals : 1-Rifle 2-Pistol 3-Frag granades of 1-Shotgun 2-SMG 3-Plasma Granade
Er zijn verschillende soorten gebieden in Halo2 dus verwacht maar dat als er een sneeuw level is er dan buggy's zijn die aangepast zijn op sneeuw (oftewel de ijswarthog).
Dat lijkt me een beetje te veel van het goede. Zolang er geen frame drops plaatsvinden, de cutscenes zonder haperingen in beeld worden gebracht, ben ik tevreden.
Ze hadden het juist over he feit dat Bungie geen bots zou doen in de multiplayer zoadat iedereen die een beetje van Halo weg is meteen Xbox Live er voor aanschaft !
De PU is nu niet een erg betrouwbare bron, het zal voor een heel groot deel op speculaties zijn gebaseerd. GI en OXM zijn laatst op bezoek geweest bij Bungie, die hebben de 'echte' informatie. GI is al uit (inmiddels heeft iedereen hem gezien dacht ik zo), maar in het Juni nummer (dacht ik althans) van OXM gaat het over het singleplayer gedeelte van Halo 2 (GI coverde het multiplayer deel).
Opzich lopen de cutscenes ook soepel, maar als je goed kijkt zie je toch wel dat soms een paar frames geskipped worden.
Aangezien deze thread weer flink uit z'n voegen begint te knappen, wordt het tijd voor alweer een derde deel. Deze gaat dicht, deel 3 komt eraan! /edit: Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]