1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat gebeurt toch wel redelijk veel in Halo. Graag zie ik dat probleem opgelost worden in Halo 2.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik wel vertrouwen in. Nu alles gebumpmapt is en met minder polygonen er mooier uitziet moet er meer processor en videokaartpower over zijn om het spel soepel te laten lopen. Bij halo 1 was et toch voornamelijk in co-op? Ja dan heb je natuurlijk twee keuzes, je kunt inboeten op de grafische pracht van het spel of je kunt het er even goed uitlaten zien en dan wat performance inleveren lijkt mij zo.
    Maar laten we vooral vertrouwen hebben in de mannen van Bungie.

3. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Single player had ook een beetje last van frame drops. Maar ook ik vertrouw op Bungie.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vooral op legendary, maar dat was toch te moeilijk voor mij :+. Kidding ofcourse ;), of toch niet? ;)

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat ze Halo op 60 frames per seconde laten open !

6. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Zou je ook voor elk multiplayer level appart kunnen selecteren welke voertuigen je krijgt?? (anders word het wel erge druk met zoveel verschillende buggy's enz..)

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik denk het wel dat was ook al in halo 1 bij multiplayer, zo kon je kiezen wat er wel en niet in kwam, dus denk het wel

8. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik las trouwens eens in de PU dat je net als in bijvoorbeeld Soldier Of Fortune 2 een eigen wapen pack maakt waar je iedere match mee begint, zoals :
    1-Rifle
    2-Pistol
    3-Frag granades

of

1-Shotgun
    2-SMG
    3-Plasma Granade

9. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    nee maar ik bedoelde eigenlijk met die whartogs die heb je in die sneeuw convoi en gwoon snap je?

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Er zijn verschillende soorten gebieden in Halo2 dus verwacht maar dat als er een sneeuw level is er dan buggy's zijn die aangepast zijn op sneeuw (oftewel de ijswarthog).

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vertrouw de pu niet blind, die denken soms btje te snel... ze melden ooit al iets over bots :confused:

12. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me een beetje te veel van het goede. Zolang er geen frame drops plaatsvinden, de cutscenes zonder haperingen in beeld worden gebracht, ben ik tevreden.

13. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hadden het juist over he feit dat Bungie geen bots zou doen in de multiplayer zoadat iedereen die een beetje van Halo weg is meteen Xbox Live er voor aanschaft !

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In de cut scenes zaten toch geen haperingen? Die zijn mij in ieder geval nog niet opgevallen.

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook nooit problemen gehad met halo alles loopt gewoon soepel

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De PU is nu niet een erg betrouwbare bron, het zal voor een heel groot deel op speculaties zijn gebaseerd.

GI en OXM zijn laatst op bezoek geweest bij Bungie, die hebben de 'echte' informatie. GI is al uit (inmiddels heeft iedereen hem gezien dacht ik zo), maar in het Juni nummer (dacht ik althans) van OXM gaat het over het singleplayer gedeelte van Halo 2 (GI coverde het multiplayer deel).

17. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Opzich lopen de cutscenes ook soepel, maar als je goed kijkt zie je toch wel dat soms een paar frames geskipped worden.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aangezien deze thread weer flink uit z'n voegen begint te knappen, wordt het tijd voor alweer een derde deel. Deze gaat dicht, deel 3 komt eraan!

/edit:

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina