Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

  1. George W. Bush

    83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

    136 stem(men)
    62,1%
  1. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou de titel zegt het al. Wie denk je dat de nieuwe president van de VS wordt, Bush of Kerry?

    Persoonlijk denk ik Kerry maar als het weer een nek aan nek race wordt dat uitendelijk word beslist door de staat Florida dan maakt Bush de meeste kans ;)
     
  2. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hoop Kerry

    denk Bush...

    zeker gezien de ondemocratische vorige verkiezingen vermoed ik dus Bush
     
  3. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerry.. Of er moet ineens een debiel opduiken die kan bewijzen dat Kerry meer wist van de moord op JFK wist ofzo
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Bush gaat winnen, ben daar van overtuigd. Zijn kop is zo ontzettend veel in het nieuws geweest dankzij de enorm roerige tijden. Veel amerikanen hebben een onwrikbaar geloof in hem aangezien het land niet naar de knoppen is gegaan onder hem. De buitenlandse politiek des te meer...

    Persoonlijk weet ik niet voor wie ik zou stemmen, ik vind Kerry te idealistisch in zijn standpunten. Hoe het ook zij, democratisch of republikeins, het ontloopt elkaar nauwelijks
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop Kerry, maar het zal niet makkelijk voor hem worden de juiste snaar te raken. Bush heeft gewoon zo'n grote massa achter hem staan die hoe dan ook op hem stemmen... Ik denk wel dat de komende maanden nog belangrijk zullen zijn, met name Irak.
     
  6. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    hier kan wel een poll bij...

    ik denk Bush maar ik hoop Kerry
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat Bush de komende verkiezingen gaat winnen. Ik luister veel naar Amerikaanse radio en het blijkt dat de meeste Amerikanen een totaal ander beeld hebben van Bush dan wij dat hebben.

    Ik denk overigens niet dat de uitslag een enorm verschil zal uitmaken... ongeacht de winnaar zal Amerika haar hypocriete beleid blijven voordzetten... vrees ik. :{
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Polleke toegevoegd! :D
     
  9. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook Bush maar ik hoop Kerry:mad::)
     
  10. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk ook dat Bush gaat heersen, echter heeft Kerry ook een goede campagne gevoerd afgelopen tijd...!
     
  11. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    George W. Bush wint
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog weinig van Kerry gezien, maar ik hoop Kerry aangezien hij me beter lijkt dan Bush.. Maarja het zal weinig uitmaken..
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik volg de verkiezingcampagnes al een tijdje zeer nauwkeurig. Wat mij opvalt is bijv. dat John kerry's site dagelijks wordt geupdate etc. die van Bush is vaak nog hetzelfde. Persoonlijk denk ik dat Kerry gaat winnen, niet zozeer vanwege Bush' buitenlandse beleid maar dan vooral vanwege het feit dat tijdens Bush' bewind zo ontzettend veel mensen werkloos zijn geworden. Daarom zal een staat als Michigan ook een sleutelrol gaan spelen.......
     
  14. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Bush gaat ongelofelijk verliezen tenzij de Amerikanen allemaal met hun hoofd in de grond gezeten hebben.
    Bush heeft zichzelf dusdanig voor lul gezet en daarmee ook Amerika met zijn ontzettend domme uitspraken. De oorlog in Irak heeft 'm volgens mij wel weer populairder gemaakt bij de Amerikanen.
    ik hoop toch wel Kerry maar die is ook niet alles.

    btw, kgeloof dat er een tijdje geleden een enquete in Amerika is geweest over wie de meeste stemmen zou krijgen. Dat bleek dus Kerry te zijn
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    enquetes zeggen helemaal niks. Er is vaak niks bekend over de achtergrond van de deelnemers en al helemaal niet over hun persoonlijke belangen.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Bush gaat winnen. Het zijn tenslotte Amerikanen die moeten stemmen, en uit de geschiedenis blijkt dat een president die ergens een oorlog heeft 'gewonnen' (uiteraard tussen aanhalingstekens) erg populair wordt. :{
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Ik denk Kerry, Bush heeft zichzelf de laatste tijd niet zo populair gemaakt met die oorlog. Hij kan beter opstappen- niet alleen voor Amerika. Als Bush nog veel langer gaat blijven, zal het terrorisme zeker aanblijven.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is nog geen 1 Bush geweest die het twee termijnen heeft kunnen uitzingen, dus ik hoop Kerry :+
     
  19. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk Bush, lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat Kerry, als Jood zijnde, aan de macht komt.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, dat zou eerder reden zijn dat Kerry president word aangezien meer dan 80% van de amerikaanse media in handen is van joden...
     

Deel Deze Pagina