Ik was net wat filmpjes op halo.bungie.org aan het kijken, zag ik allerlij levels en wapens die ik nog nooit gezien heb, bijv een soort lichtzwaart die van de onzichtbare alien hoe komen die gasten daaraan
Dat zijn dingen die ze bij de uiteindelijke versie hebben weggelaten. Net zoiets als die flamethrower....
Ik weet niet of je die halo-special van OXM hebt gezien, weet zo snel niet meer welk issue. Maar daar stond een halo-filmpje op, daarin kon je idd dat lichzwaart krijgen en zat er een rocketlauncher achter op de warthog.
Ja die bedoelde ik, maar misschien is het ook wel slim om een paar dingen te bewaren voor halo2, anders koopt niemand dat omdat er gewoon geen vernieuwing is, ik denk dat dat ook de reden was.
Dat is het niet. Dino's paste kennenlijk niet goed in het verhaal/concept, en al die wapens zijn eruit gelaten omdat ze ze niet nodig vonden en er geen redenen/momenten waren dat je ze echt goed kon gebruiken
ja ze wouden de zware wapens op de voertuigen zetten.... maar die dino's dat zou echt vet geweest zijn. Dan heb je het gevoel dat je ergens anders bent en dat het daar ook leeft en niet gewoon wat grond is... voor de sfeer laat maar zeggen
Idd. Maar dat past niet echt in het verhaal. Halo is niet een natuurlijke wereld met een eigen evolutie enz... en dat filmpje is van een eerdere versie, toen het nog bedoeld was voor de pc. en ik hoop ook op veeeel buitenlevels in de volgende halo. Misschien hebben ze de engine wat geoptimaliseerd waardoor de xbox zo'n grote levels beter kan draaien, en ze hebben ook wel meer tijd aangezien ze de engine al hebben...
Ik hoop ook op meer buitenlevels, die zijn zoveel koeler! En dan moeten ze er wat rare, kleine beesten in plaatsen, dat is altijd wel leuk (mugjes, enorme vliegen, hazen, aliens zoiets). Die huppelen dan onschuldig rond en dan kan je daar lekker op jagen (net als bij UNreal, dat haasje in de eerste buitenlevel (eerste stuk).