1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] levels en wapens ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheOne2000, 7 aug 2002.

  1. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net wat filmpjes op halo.bungie.org aan het kijken, zag ik allerlij levels en wapens die ik nog nooit gezien heb, bijv een soort lichtzwaart die van de onzichtbare alien hoe komen die gasten daaraan :confused:
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn dingen die ze bij de uiteindelijke versie hebben weggelaten. Net zoiets als die flamethrower....
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze deze dingen allemaal in HAO 2 proppen ...

    sweeet.

    ik hoop toch zo MEER Buitenlevels.
     
  4. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je die halo-special van OXM hebt gezien, weet zo snel niet meer welk issue. Maar daar stond een halo-filmpje op, daarin kon je idd dat lichzwaart krijgen en zat er een rocketlauncher achter op de warthog.
     
  5. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    aaarch, dat wil ik ook :'-(
     
  6. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    En er liepen dinosaurussen rond enzo, dat was het filmpje van de E3 2000. Die disc zat bij issue 5
     
  7. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoelde ik, maar misschien is het ook wel slim om een paar dingen te bewaren voor halo2, anders koopt niemand dat omdat er gewoon geen vernieuwing is, ik denk dat dat ook de reden was.
     
  8. CursorX

    CursorX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo wel goed zoals het is mss wat meer levels zowel binnen als buiten
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja moet je die xbox blad lezen van engeland met die demo cd
    nummerr 5 stond alles in over halo
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het niet. Dino's paste kennenlijk niet goed in het verhaal/concept, en al die wapens zijn eruit gelaten omdat ze ze niet nodig vonden en er geen redenen/momenten waren dat je ze echt goed kon gebruiken
     
  11. Flood

    Flood Guest

    ja ze wouden de zware wapens op de voertuigen zetten....

    maar die dino's dat zou echt vet geweest zijn.
    Dan heb je het gevoel dat je ergens anders bent en dat het daar ook leeft en niet gewoon wat grond is...

    voor de sfeer laat maar zeggen
     
  12. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.

    Maar dat past niet echt in het verhaal. Halo is niet een natuurlijke wereld met een eigen evolutie enz...

    en dat filmpje is van een eerdere versie, toen het nog bedoeld was voor de pc.

    en ik hoop ook op veeeel buitenlevels in de volgende halo. Misschien hebben ze de engine wat geoptimaliseerd waardoor de xbox zo'n grote levels beter kan draaien, en ze hebben ook wel meer tijd aangezien ze de engine al hebben...
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook op meer buitenlevels, die zijn zoveel koeler! En dan moeten ze er wat rare, kleine beesten in plaatsen, dat is altijd wel leuk (mugjes, enorme vliegen, hazen, aliens zoiets). Die huppelen dan onschuldig rond en dan kan je daar lekker op jagen (net als bij UNreal, dat haasje in de eerste buitenlevel (eerste stuk). }:]
     

Deel Deze Pagina