Heet nieuws, aliens gespot.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berend, 12 mei 2004.

1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag het net op het nieuws, tijdens een patrouille van het mexicaanse leger, zijn er meerdere lichtjes (ufo's) gespot die de jagers omsingelden en volgden.

de autoriteiten hebben bevestigd dat het filmpje echt is, en de zaak is overgedragen aan een ufo persoon, die zegt dat het om hogere levensvormen gaat.

wat vinden jullie hiervan?
    ik weet niet wat ik ervan moet denken, zou wel grappig zijn. ik dacht een tijdje geleden al: al die ufo shit was voor mijn geboorte, maar Now They Are Back (misschien).

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    op www.fok.nl wordt er veel aandacht aan besteed (niet zozeer alleen wat hier gebeurde, maar alle ufo-sightings etc), trek er je eigen conclusies uit.. Ik weet het niet, experts vinden altijd wel weer een verklaring, al vind ik de footage die ik zag op het nieuws wel erg vreemd.. Ik weet iniedergeval niet wat ik moet denken, ik WEET dat er meer leven is buiten de aarde, maar of dat vergevorderde aliens zijn die haast ongedetecteerd de aarde in de gaten houden... :{

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zoiets van gebruik je logica. Stel dat ze hier zijn en technologie/kennis/kunde of whatever hebben om hier te komen dan worden ze toch niet gezien door een stel mexicanen die radar gebruiken, een relatief simpel idee waarmee je geluid weerkaatst. Zo werden ze gespot. Zelfs de Amerikanen zijn in staat vliegtuigen te bouwen die niet op radar zichtbaar zijn, dus die aliens zijn het wel?

Ik denk eerder dat amerika of een ander land een testvlucht deed met een hypermodern nieuw concept en per ongeluk zijn gezien. Deze stealth vliegtuigprojecten worden gemiddeld pas 20 jaar na introductie bekend bij het publiek. Dus misschien hebben ze toevallig een top secret projectje gespot? Lijkt mij iig veel waarschijnlijker. Toevallig ligt Amerika ook nog eens om de hoek......

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik denk dat het echt kan zijn.
    het heelal is zooo groot dus er moet wel een andere soort levensvorm zijn.

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    het waren er meerdere ik denk een stuk of 6.
    en prtotypes maak je niet in 6-en en stuur je al helemaal niet met z'n zessen erop uit.

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    waarom niet berend? Lijkt mij logisch wanneer je buiten het idee van een conventioneel alleen opererend vliegtuig wilt bouwen. Wanneer ik :cool: de keuze had dan zou ik investeren in een perfect samenwerkende ploeg vlieg6tuigen (wellicht aangestuurd door computer?) die handelen als 1 schip met 1 gedachte en 1 doel. Lijkt me veel efficienter. Dit doen ze ook met f16s, die vliegen toch ook in formatie? Op deze manier zijn ze dodelijker, kunnen ze meer spotten etc.

Btje open minded blijven zeg...

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom kunnen ze eerder op onze planeet komen dan wij op die van hun?

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mischien ben ik wel een Alien :cool:

Hebben je ergenst dat filmpje? Ben namelijk niet zo in to news. I'm SOOOO Yesterday :cool:

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mars Attacks!!!

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Omdat hun technologie misschien geavanceerder is?
    Maar SykeS61's verklaring klinkt best logisch, alhoewel het me erg vet lijkt om marsmannetjes te ontmoeten (Mars attacks flashbacks!)

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Als wij de ruimte in gaan, houden wij er dan rekening mee dat we niet gezien willen worden? Nee... Waarom zij wel?
    Voor de rest geloof ik er ook weinig in trouwens...

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik lig dubbel :+ 8)

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    oeps ie volgende post

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  14. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    omdat die dingen duur zijn, en je wil eerst weten of eentje het doet voordat je er meer bouwt en F16 zijn geen prototype's meer

weet ik veel hoe zo'n gozer zichzelf noemt 8)

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk vinden ze het spel "destroy all humans" niet leuk..

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    hopelijk nemen ze gelijk wat games mee haha nieuwe space invaders ofsjo

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom word elke UFO gelijk gerelateerd aan aliƫns? Zal wel een of ander natuurverschijnsel zijn, what ever.. die vliegende lichtjes zie je ook wel eens in series en rare films, dus vind het niet erg geloofwaardig..

18. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Maybe, is zien of het op het nieuws vermeldt wordt. Ik vind het toch maar raar dat ze in formatie vliegen en dat het bevestigd is door de mexicaanse defensie. :confused:
    Bwa we zien wel wat het is.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    en een of andere deskundige zei dat het over intelligente levensvormen ging na het bekijken van de bewijzen. Maar ik wacht het gewoon af

20. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah ja man die zulle vast komen voor de E3 beurs he kunne ze ff Halo 2 zien enzo weten ze hoe we werkelijk over ze denken. Nee maar ik zag het ook en het ziet er wel vreemd uit. Ik denk dat als het echte ufo's zijn en ze hebben contact met bush gelegd dat we het echter nooit te weten krijgen. Ik heb ooit een programma gezien op Discovery met Athur c Clark een of andere geleerde en die zei dat de Lasertechniek buitenaards zou zijn en dat de maya en egyptenaren al contact met aliens hadden, en feit is dat de egyptenaren in 2000 BC al een lamp hadden uitgevonden en het principe voor electriciteit hadden maar nog niet konden toepassen. Ze hebben dat lampje na gemaakt en het gaf licht.???????? Wie weet wie weet.

Deel Deze Pagina