[DVD] LOTR trilogy special edition?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjonKanon, 12 mei 2004.

  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of er een special edition komt van de lotr trilogy boxset?
     
  2. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook weten. Denk het niet overigens, want de 1ste 2 zijn ook apart verschenen.
    P.s. leuk/lekker zakje groenvoer voor de mind.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope ... zo ver ik weet niet .... Ik geloof dat men alleen gekozen heeft om per film een special edition box uit te brengen .... maar ja je weet maar nooit of er volgend jaar een ultimatie editie verschijnt
     
  4. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
  5. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel ik geloof dat die wel komt ik zag hem gister hier
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat zijn dus beide de normale trilogy set.
    Wat de topic starter bedoelt, is de Extended Edition trilogy, denk ik.
     
  7. payne007

    payne007 Guest

    lijkt me fijn. ik ben zelf grote fan van LOTR. Maar wel een probleempje:ik heb al de special edition van LOTR:TT. JE kan toch maar één keer je geld uitgeven....niet?
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    als ik die boxen zo zie dan ben ik toch blijer met mijn extended editions, die zien er stukken beter uit als zon doos
     
  9. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat hij in augustus uit kwam the extended version maar dat weet ik niet zeker hoor wel dat ie ander half uur langer duurt dan de bios versie.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet de extended editie ... dus bagger

    In november komt de extended editie Return of the King uit .... in augustus de bioscoop versie (word een dure maand), want ik ga dan Return of the King, Halo 2 en Star Wars Trilogy kopen
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  11. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik bedoel zo'n ultieme editie :) Ik had verwacht dat ze een onwijs mooie box zouden maken van die 3 delen bij elkaar zoals ze ook hebben bij die losse special editions (met zo'n gollem beeldje e.d.). Enne wat zit er allemaal bij die extended edition dan? Want die films duren al 3 uur per stuk :p Of wordt met extended alle extra's bedoelt?
     
  12. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    De extended editions zijn langer dan de bioscoopversies van de films en daarnaast zitten er nog 2 dvd's met extra's bij.
     
  13. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoezo zijn ze langer dan? Zitten er extra scenes in? Dat zou ik nogal vreemd vinden :confused:
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    De DVD van de bioscoop versie kom 27 mei, de _O_ extended version _O_ komt in augustus en er komt een triologie box van alle drie de bois versies
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is niet zo vreemd als je het boek hebt gelezen (eigenlijk 6 delen) weet je dat ze veel gemist hebben

    extended = verlengd ... tevens is de film superbit opgenomen dus je hebt twee dvd's nodig om 1 deel te kunnen kijken ... al met al zit er enkele nieuwe scenes bij en sommige scenes zijn iets langer ...

    de extended versies zijn echt meesterlijk!
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    de extended versies zijn idd echt geweldig. al snapte ik bij sommige stukjes uit deel 1 en 2 niet waarom ze het het in de biosversie hadden weggelaten. zal wel een commerciele reden hebben.
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft een vrij simpele reden: anders zou de film te lang duren.
     
  18. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Okdan lijkt me duidelijk dat ik iig de extended editie ga kopen. Geldt dit trouwens bij meerdere films of is dit specifiek voor LOTR? Zo ja bij welke films zijn de extended versies nog meer top?
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    vond de films ivm het boek eigenlijk echt tegenvallen.
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Fardo: De bioscoop versie van return of the king ligt deze maand al in de winkel!!! Dus hopen dat de extended ook wat eerder is dan november.
    Sjonkanon: Zeker de extended halen want op alle drie de delen samen mis je zon 2,5 uur film in de bios. Deel 1 half uur extra, deel 2 40 min. extra en deel 3 zelfs 1 uur extra!!
     

Deel Deze Pagina