pers conf MS volledige versie waar? Hoi, waar kun je de volledige persconf van MS downen??? Bij IGN moet je ervoor betalen en dat vind ik overdreven voor reclame...
's ff kijken of ik dat sneller kan, als ik 'm gevonden heb. /edit: gevind!!! POSTED: 05/11/04 | Approx: 85m 12s | Low Res 917.0 MB En nu downloaden.
Ik download nu van 12 sources, maar het gaat niet harder dan 100KB/s. Dus 3 uur... Ik kan 256KB/s aan....dus nog 1.5keer zo snel, maar Gamespot doet dat niet.
Hmm, zonde. Moet je voor gamespot niet betalen? Dan zouden ze toch wel voor goede servers kunnen zorgen
Ongeveer 30 dollar. En als iedereen 100KB/s krijgt...dan moeten ze best een flinke pijp hebben liggen. Zit nu trouwens op 145KB/s
Op gamershell hebben ze verschillende 1000 mbit pipes, download ik vaak met een snelheid van 400 kb/sec. Ach ja, mischien is het puur die E3 drukte dat het niet zo snel gaat.
Die van vorig jaar kan je streaming bekijken via xbox.com, maar die van dit jaar staat er (nog) niet.
Bij www.eurogamer.net kun je het èèn van deze dagen downloaden, je kunt al de Nintendo en Sony persconferentie downloaden.
oe, dan moet ik eens gaan kijken tis best wel interessant om dat te zien hoor wel wat propaganda, maar dat maakt het wel leuk