E3 is voorbij ... na-gedachtes?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FeaR, 15 mei 2004.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik vond het een teleurstelling.
    Er werd bijna nix van de kant van MS laten zien behalve constant nieuwe screens en filmpjes, terwijl de PS2 en NGC allebei met nieuwe dingen kwamen.
    Het enige wat me bezighield waren de updates van Conker: Live & Reloaded.
    Wel waren er veel nieuwe multiplatform titels zoals 100 Bullets, Notorious en 25 To Life ... Over Halo 2 werd veel info vrijgegeven enzo, maar eerlijk gezegd zat ik daar niet echt op te wachten, ik verwachtte meer exclusieve titels ... maar goed.
    Wat vonden jullie ervan?


    PS: Saaiste E3 ooit ... en ik heb et letterlijk van het begin gevolgd.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Vind ik niet. Als je puur afgaat op persconferenties had nintendo inderdaad het leukste praatje klaar. Microsoft had zijn kruit iets te vroeg verschoten met mechassault 2 en forza.

    Als je echter puur kijkt naar wat er op de vloer was is microsoft overduidelijk de grote winnaar. Ze hadden gewoon de meeste coole games speelbaar en sony en Nintendo konden daar echt niet aan tippen.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    100 Bullets en 25 To Life waren al oud!

    En ik heb Halo 2 gespeeld, dus :p

    Oja en MechAssault 2 is the SCHIZNITZ0RZZZ!!!!!!
     
  4. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat jij Halo 2 gespeeld heb, en MechAssault gezien hebt, is Microsoft de "winnaar" van de E3? |:-

    Kijk is naar de PSP, veel filmpjes van nieuwe games, Grand turismo _O_ , Design officiel bekendgemaakt, etc.

    En dat Schiznitz, ik vind dat jullie dat heel on-proffesioneel doen.
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het was een vette E3, alleen niet voor Xbox. ;)
     
  6. HellboX

    HellboX -100% GameR-

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    1
    Man de e3 was GOED! Halo 2, Conker: live en reloaded, Jade Empire, Fable, UC 2, DooM III, Forza, Half-Life 2 (man je moet dat filmpje zien), De nieuwe Handhelds, De nieuwe Zelda.

    En gewoon kwa games had MS het egt wel gewonnen.

    WAARNEER KOMEN DE E3 BABE REPORTS!!???
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  7. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat er haast niks over de xbox next is bekend gemaakt, daar hadden ze indruk mee kunnen maken.
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat niemand tevreden was... Damn, het ging ver boven mijn verwachtingen man! Mechassault 2 zagger kick ass uit, Forza Motorsport :| OMG, het zou echt goed een GT beater kunnen zijn, zeer zeker. Verder een totaal nieuw uiterlijk voor Conker, dat is ook zeer beters! Dat is eigenlijk ook gewoon een nieuwe game man, iig beter dan een remake van resident evil ofzo :confused: Conker pwnt you all!

    Iedereen is helemaal blij met Nintendo met zn handheld en sony... Maar jullie vergeten: het is totaal iets anders dan een console! Jij kan toch gewoon Nintendo's handheld kopen en microsoft's homo console :confused:? Koop nou die handheld, en ga voor de echte games op je xbox zitten :p

    En het belangrijkste: EA op Live! Boeit jullie misschien niet, maar ik ben een grootste fifa fan :D PES gaat denk ik toch niet online, dus EA is de gosu op het moment :p
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  9. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo hey EA gaat LIVE steld dat dan niks voor
     
  10. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee EA ondersteunt live! met eigen servers en die zijn op de PS2 zwaar @#$%#$%!!!!

    Ik hoop dat EA games vloeiend speelbaar zullen zijn maar ik heb mijn gerede twijfels.....
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    En zo is het maar net! Helemaal mee eens.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
     
  13. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Tronky heb je de ingame filmpjes niet gezien?, en als je wilt weten hoe hij was moet je het Gamespy artikel is lezen. Zeer interresant
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    MS rockte deze E3 als je puur kijkt naar CONSOLE software, met Halo 2, Doom 3, Sudeki, Fable, Full Spectrum Warrior, Forza Motorsport, Mechassault 2, Jade Empire, KOTOR 2, Rare's Conker & Kameo, Rainbow Six 3: Black Arrow en EA op Live hebben wij meer dan genoeg te doen komend jaar........en dan vergeet ik nog Far Cry en PES te noemen......_O_

    Misshien had MS geen 'schock & awe' presentatie zoals Nintendo, maar dat kwam door de DS, qua software hebben Nintendo en sony niet zo heel veel laten zien, okee, Zelda, Metroid Prime en GT4, MGS3 zagen er goed uit maar kunnen niet op tegen bovenstaand rijtje lijkt mij......
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9

    Je zult zien dat dat allemaal meevalt, EA moet zich namelijk wel houden aan het LSP (Live server protocol) dus EA moet wel kwaliteit en stabiliteit verbindingen leveren...... bovendien ziet Xbox Live qua techniek anders in elkaar dan PS2 online network gaming.........
     
  16. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Was halo 2 speelbaar?
     
  17. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hier binnenkort geen monumentaal uitgebreid verslag van verschijnt dan huren we met z'n allen een knokploegje om jullie een lesje te leren. :p
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoopt op meer nieuwe exclusives. We zitten nu al heel lang op hetzelfde lijstje te wachten :halo 2 ,fable , etc. Khad ook op wat meer info van halo2 gehoopt over de singleplayer enz. Mja ,halo 2 multiplayer zag er vet uit.

    De psp is ook koel (koeler als de ds als je 't mij vraagt) ,maar voor de rest op ps2 en gc niet echt fantastische games
     
  19. Ik vond er geen bal aan.

    Alleen de persconferentie was redelijk. Helemaal geen uitschieters zoals nieuwe details voor Halo 2.
     
  20. Re4p0r

    Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik d8 dat het nog wel ff doorging

    het enige wat nieuw was

    was de PSP en de Nintendo DS

    wat was nou die grote verassing van SEGA?
     

Deel Deze Pagina