E3 is voorbij ... na-gedachtes?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FeaR, 15 mei 2004.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de Nintendo DS nu al geweldig!
    heb een filmpje van bijna 9 minuten en het is gewoon wow. De PSP vind ik echt maar suf, had die veel anders verwacht.

    Jammer dat er niets over de Xbox 2 kwam.
    Ik denk dat ze persee willen wachten totdat Sony sommige Specs vrijgeeft van de PS3.
    Microsoft wilt Sony in de grond boren met de nieuwe generatie consoles.
    Nintendo daarnaast gaat ons zeker nog verrassen met aparte dingetjes.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben achteraf gezien best tevreden met de E3..denk dat we wel wat cools op X03 zullen krijgen toch? Heel veel leuke filmpjes gezien..en de bekende games zien er nu echt VEEL beter uit dan toen..(Conker + Kameo zien er echt super uit) ik vind het wel jammer dat ik geen nieuw filmpje van Sudeki heb kunnen bemachtigen..
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze de matrix online gaan uitgeven dacht ik, is dat alles?

    Ja dat is alles, de meest wilde geruchten deden de ronde, zoals de Dreamcast 2, een SEGA handheld maar het bleek gewoon allemaal gebakken lucht van SEGA, ze helpen zichzelf naar de klote......
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de E3 dit jaar aardig, maar wel terleurstellend. Ik had er zoveel meer van verwacht. Ik noem een aankondiging van nieuwe Rare games (PD: Zero anyone?) en ook vernieuwende games van Microsoft z'n kant zouden leuk geweest zijn.

    Van de overige 2 bedrijven/ consoles ben ik trouwens ook niet onder de indruk. Gameboy ripoffs heb ik niks mee en veel nieuws is er niet laten zien. Jammer!
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt gelijk, maar op de E3 draait het om imponeren. Of zoals jij het noemt 'het shock and awe effect' Nintendo deed dat met Metroid, Zelda en de DS, Sony met de PSP, en microsoft... tja. De titels die je noemt zijn echt heel erg goed, maar het overgrote merendeel was al te zien op de vorige E3 (Doom 3, halo 2, sudeki, fable, full spectrum warrior) of op andere persconferenties. En hoe goed een titel als Forza motorsport of Rainbow six: Black arrow ook mag worden, ik denk dat niemand echt opgewonden werd over het nieuws over die games.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Vond het dit jaar erg tegenvallen, de E3. Niet echt bijzondere mededelingen of nieuws, qua xbox dan.
    Ik had gehoopt op wat nieuws over pro evo voor de xbox... en eerlijk gezegt mis ik nog steeds Anime/Manga style games vanuit Japan. Gewoon van die kleurrijke, whacky japanse games.
    En Shenmue 3 ofzo zou ook een leuke verrassing zijn geweest, of een Virtua Fighter voor de xbox...

    Nope... dit jaartje (E3 dan) viel me persoonlijk een beetje tegen...
     
  7. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens jij begrijpt het tenminste ik snap niet wat de mensen hier lopen te zeiken

    want zeg nou zelf wat heeft de gamecube deze e3 nou laten zien prime en zelda dat was het want third party games hebben ze bijna niet
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    JA! Meer titels als Otogi, ninja gaiden, of echte anime games.. En met hentai tentacle rape monsters! }:]
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap echt niet wat iedereen zo goed vind aan de presentatie van nintendo, veel vernieuwings zie ik niet, van een nieuwe gameboy waar we weer "oude" spellen op kunnen spelen raak ik niet onder de indruk en ook van het nog maar weer eens remaken van oude concepten voor de tigste keer loop ik niet warm.
    Laat nintendo eerst maar eens met wat nieuws komen als met remakes, vervolgen van oude concepten.

    ik denk dat ik het na 5 halo's ook wel gezien zal hebben met dat concept, ik vind het dan ook niet zo raar dat nintendo's verkopen flink tegenvallen ook al hebben ze weer een nieuwe zelda en mario.
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vond er ook geen bal aan, alleen Halo 2 liet wel wat leuks zien, maar dat was ook weer niet zo vet als vorig jaar. Jammer. Die Fable filmpjes waren ook wel vet en Forza wordt een echte topper. Voor de rest jammer, maar nu maar wachten op de E3 uitzendingen van gamekings waar we alle speelbare spellen kunnen bekijken.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: _O_ _O_ _O_ ;) :+
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond de E3 überhaupt slecht. Microsoft is mijn ogen niet met iets revolutionairs gekomen, nintendo DS vond ik een teleurstelling. Alleen de PSP vond ik overweldigend, maar wat had Sony nog meer te bieden???
     
  13. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1

    |:- Is dat echt alles??? man die verpesten het echt voor zich zelf. Nu worden ze helemaal denk k door niemand meer serieus genomen. Pff wat een zonde van een goede ontwikkelaar :'-(
     
  14. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk MS het nog rustig heeft gehouden vanwege x04
     
  15. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K snap echt niet waarom ze met een nieuwe Rainbow Six komen, via LIVE was/is het eerste deel echt een ramp om te spelen ...
    K hoop dat die Matrix game van SEGA wel wat wordt ...
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Was er nog wat interessants te zien over KotOR 2?
     
  17. supermike

    supermike Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste gemist heb op de E3 beurs zijn releasedata's van hun shooters en andere games. wanneer kom PES uit , wanneer Fifa
    Men of valor , battlefield , COD

    Tja verwacht 4de kwartaal , daar heb je nie veel aan
    Zo zou het kunnen da er 3 topshooters binnen de 14dagen uitkomen .
    Hoe moet ik da financieel aanpakken :)

    byo
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondertussen wel al, toch bedankt.
    Was beetje afwezig laatste tijd...
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ennuh, is er geen nieuws over Pal versie Otogi 2? halo 2 nieuws vink echt wel cool en zit er nu helemaal op te wachten, ZOOO vet wordt die multiplayer *ik hoop wel dat we nu ook kunnen vliegen met banshees en shit*.
    Mechassault 2 lijkt me wel lachen maar UC2 lijkt me wel erg cool, eindelijk eens shooter waar je ook fatsoendelijke melee gevecht kan doen zonder dat het in star wars afspeelt!

    Vergeten jullie DoA U niet? die gaat ook ownen!

    trouwens sony zuigage, nintendo en ms ownage
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd.
    Op zijn beurs als de E3 moet je jezelf van je beste kant te laten zien. Je moet nieuwe gave games laten zien, nieuwe coole hardware. De mensen moeten er van onder de indruk raken, want op zo'n E3, laat je toch zien wat je het komende jaar van plan bent.
    Microsoft heeft dit alles niet gedaan. Heel weinig nieuwe games, de meeste games waren vorig jaar ook al op de E3 te zien, op die camera na geen nieuwe hardware geloof ik.
    Ik vond het gewoon zwaar tegenvallen. Ik zeg niet dat ze slechte spellen toonden, maar ze toonden gewoon 'oude' spellen. En dat lijkt erbij mij op dat ze dat ze naast deze games bijna geen nieuwe games meer hebben :confused: anders laat je ze wel zien toch?

    Ik vond Nintendo en Sony qua consoles ook niet top, maar wel beter dan Microsoft.
     

Deel Deze Pagina