Moslimleider komt Nederland niet in

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 16 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ruzie zullen ze krijgen!! :cool:
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dé winst forumle van et jaar!
     
  3. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    dit zijn wel hele lage reacties. als er een man in irak word vermoord vind iedereen het vreselijk maar een turk neerknallen das geen probleem. kom op mensen. een beetje respect he!
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Idd.. De inhoud van deze posts kunnen niet eens tippen aan die van de Groene Mijl qua loosheid en er zit een racistische tintje aan.
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als hij nederland niet inkomt zal hij wel wat op zijn kerfstok hebben, iedereen mag hier toch komen over het algemeen.
     
  6. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    Moslimstaat ?!?

    opzouten met die Augurken,
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Precies! :cool:
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, volgensmij hebben de turken en andere allochtonen in Nederland zelf ervoor gezorgt dat wij zo over ze denken hoor :{
     
  9. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zo niet Democratisch, Communisme is het meest democratisch systeem dat dat ik ken.
    Verder ook al was Pim een populist, Hij was de man in mijn ogen, dat zou tenminste een goede president zijn geweest. _O_

    Maar tanx for the comment. *)
     
  10. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    amen to that _O_

    jezus xbw heeft echt serious problems met quoten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2004
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden hem wel moeten laten komen en dan perongeluk een lucifer bij zn benzinetank houden?:):D OOOOPSS
     
  12. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie hadden ze moeten laten komen?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548

    :cool:
     
  14. DeYous

    DeYous xbox rules

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    1
    die lui?
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja naja je weet wel wat ik bedoel.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    i know wat je bedoeld tha-d en ik steun je:)
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ongelooflijk, een rascist die niet voor zijn mening durft uit te komen. Wees dan een 'stoere' pik, en zeg gewoon buitenlander, we hebben allang gezien dat jij turken niet moet. :{

    Niet dat ik voor de AEL opkom ofzo, heb een hekel aan iedere extremistische organisatie, of het nu het Vlaams blok is of de AEL.
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom is hij nou weer een racist??? beetje raar omdat meteen te roepen zonder verdere feiten en hij heeft gelijk zeer veel zoals jij ze wil noemen "buitenlander" zo noem ik ze liever niet aangezien het Nederlanders zijn niet helemaal op het rechte pad hier heb er zeer veel ervaring mee hier in Hoorn.. Maar om iemand meteen een racist te noemen? weet je wel wat je zegt>? Tha-d haat dus alles wat niet wit is en anders is?? daar geloof ik nix van Dirk (tha-D) is verder een fijne knul hoor:)
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Racist? :confused: Flikker ff een eind op.
    Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit een goede ervaring gehad me een persoon met afkomst uit het midden oosten van ongv. rond mijn leeftijd. (zo goed? ipv. van turk of marokaan?)

    Afgelopen Donderdag was het weer zover in SixFlags, daar gaan ze weer hoor met een hele groep Ali's voordringen.
    Zeg je er wat van word je gelijk weer met de dood bedreigt, wie is hier nu verkeerd?
    Tuurlijk zijn er wel "goeden" bij maar te weinig, veel te weinig.

    Maja noem me een racist of hoe je ook maar wil (1/4 van me familie komt trouwens uit Vietnam)

    Edit//
    Nog iets, wat doen ze hier? als maar klagen over kut NL dit en kut regering dat.
    Als het ze niet bevalt gaan ze toch mooi terug? Ze moeten blij zijn dat ze hier mogen blijven wonen en dat ze zich amper hoefen aan te passen aan ons. Want mensen die hier lang wonen, goed zijn ingeburgert enz.. die moeten soms zelfs weg.
    Als wij daar komen is het wel anders...:{
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De laatste tijd een beetje teveel van dit soort hinderlijke threads. ASEL is niet meer wat het ooit was, namelijk gezellig :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina