Ervaring Abtronic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SabZero NL, 3 jun 2004.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo,

    Aangezien ik geen tijd meer heb voor fitness komend ( school ) jaar, ben ik op zoek naar een alternatief, waar bij je toch gespierd blijft.
    Ik zat te denken aan Abtronic.
    Maar omdat dit product nog al aan de hoge prijs is, wil ik wel eens weten van jullie, wie dit apparaat ook daad werkelijk heeft en gebruikt?
    en of het effect heeft op je lichaam

    Hartelijk dank alvast.
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt wel, moet je wel op de allerhoogste stand zetten!!!!
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    mwha ik denk dat je toch een echt apparaat moet aanschaffen..

    ik ga de ab king pro bestellen, lijkt me net wat geloofwaardiger dan schokjes die ervoor zorgen dat je een geweldig lijf krijgt..
     
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Het sneakye van dat apparaat is dus dat iedereen denkt dat het is om spieren te kweken en er niet wordt gezegd dat dat niet zo is

    Maar het is alleen om vet te verbranden
     
  5. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg, ik heb dus gisteren zo'n Abtronic achtig iets op mn buik gehad, op de laagste stand. Ik kan je vertellen, in t begin denk je van ach, ik voel niks, maar na een paar minuten begint je buik te jeuken, en zelfs een beetje pijn te doen. (ik weet t ik ben een mietje:D)

    Ervaring van anderen: Het schijnt dus dat als je zo'n ding op een hoge stand zet, dat dan op een af andere manier je maag cq darmen van streek raken(door dat prikkelen), dat je spontaan aan de diaree gaat en buikpijn krijgt (ik ken ook een paar mensen die dit echt hebben gehad met zo'n soort apparaat. Mijn advies is: NIET KOPEN! (of je moet van diaree houden:p)
     
  6. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben 'm wel in huis, maar ik vind 'm gewoon te eng om te gebruiken. Als je dat ding aanzet voel je opeens overal van die irritante stroomstootjes, en dat voelt echt niet fijn. Het zal vast wel werken, maar ik ga toch liever voor de 100 sit-ups...
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    mwah, ik denk dat het met die diaree nog niet zo'n vaart zal lopen ;) hahaha
    maar goed als ik hem zie voor een laag prijsje misschien dat ik hem dan aanschaf, anders doe ik het niet. dan maar elke avond 250 situps ( als dat tenminste werkt )
     
  8. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Het beste is om toch gewoon naar de sportschool te gaan, en daar verschillende spieren trainen, want als je alleen maar 250 situps gaat doen elke dag, verpest je je rug. Tis maar wat je wilt natúrlich;)
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het beste is meteen als je wakker bent te beginnen met een aantal sit-ups (3 setjes tot je maximale kunnen). En dat iedere dag opvoeren... Om het helemaal goed te doen kun je het afwisselen met push -ups zodat je bovenlichaam ook mooi in model (blijft) komt. In de ochtend is echt het beste aangezien je dan meteen je verbrandingsmotor een kickstart geeft. (dit heb ik eens in Men's Health gelezen).

    Trouwens ook wel lekker want dan kun je meteen onder de douche en begin je de dag "sterk!"

    Succes!!

    p.s. push ups ook afwisselen met dippen (anders lopen je triceps weer achter :cool: )

    p.p.s. En als je toch onder de douche staat... Op één been gaan staan en dan een aantal keer door je knieen en weer omhoog (niet te diep), dit weer afwisselen met je andere been.
    Dit zijn een beetje de oefeningen die je gewoon thuis kunt doen zonder teveel moeite.
    En als je toch vet wil verbranden.... Sex! Veel sex! (daar hoef je als je het goed doet je bed niet eens voor uit }:] O-) )
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar zit ook wel weer wat in.... Je rug trainen thuis is inderdaad wat moeilijker...
     
  11. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    de abtronic maakt wel je spieren groter. maar er van afvallen zul je niet.
     
  12. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als je te lui bent om sit-ups te gaan doen (net als ik), wordt je op een moment ook te lui om vieze gel op je buik te smeren en dat stomme ding weer om te doen (net als ik).

    sit-ups is beter, dan doe je dr wat voor, blijf je ook langer gemotiveerd en ben je blijer met t resultaat.
     
  13. AnDoRa

    AnDoRa Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    haha omg ik had es een keer op tv gezien bij SBS 6 ofzo.. had zo'n vrouw ook zo'n ding om.. kreeg die ding kortsluiting.. stond ze onder stroom :confused: .. ik wou hem gelijk niet meer hebben :)
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    hehe, bedankt allemaal voor de informatie, ik denk dat ik de abtronic nu toch maar laat liggen :) en gewoon veel oefeningen ga doen.

    In de zomervakantie heb ik veel tijd, dus dan wordt het er even goed tegeaan gaan, en dan moet het toch goed komen :)
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL, dan ben je telaat dude... In de zomervakantie moet je juist "klaar" zijn :cool:

    Haha, nee joh, succes in iedergeval
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    haha ;) naja zeg ik zeg ook niet dat ik er niet klaar voor ben :) maar ik wil nog gespierder worden :)
     

Deel Deze Pagina