Verkiezingen 10 juni ... gaan jullie stemmen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 5 jun 2004.

?

Ga jij stemmen voor de Europese verkiezingen?

  1. Ja, namelijk...

    40 stem(men)
    39,2%
  2. Nee, omdat...

    12 stem(men)
    11,8%
  3. Weet ik nog niet.

    6 stem(men)
    5,9%
  4. Ik mag nog niet stemmen.

    44 stem(men)
    43,1%
  1. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    je ouders moesten echter wel lid zijn van de comm. partij.
     
  2. Kheb op VVD gestemd, Esther Rommel
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    omg :mad: :mad: :mad:
    Mijn vriendin is op vakantie en had mij gemachtigd op te stemmen voor d'r, kom ik daar aanlopen;
    "Helaas, u mag niet voor haar stemmen, dat moet iemand uit hetzelfde district zijn".
    |:- |:-
    Dat was echter niet het toppunt, nee.. de suggestie "kunt u anders haar huisgenote of buurman niet even vragen?"... nou, wat denk je zelf doos? Staat de naam van de buurman als gemachtigde achterop?
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wie's dat...?



    ;) :+
     
  5. Wie op VVD stemt krijgt van mij wel een reputation point :)

    of

    Stem niet op de PVDA. Wouter Bos is namelijk een laffe hond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2004
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    Moet zeker blij zijn dat ze de 'disapprove' punten hebben afgeschaft als ik zeg dat ik Groen Links heb gestemt...:D
     
  7. Idd 8)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zie post #157 van deze thread.....
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Nice dan krijg je van mij ook reputatie punte en dat zijn er meer dan 1 :cool:

    Nooit gedacht dat ik stemmen ging kopen
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    nee hoor ik ben blij dat je gestemt hebt ... een verloren stem is erger

    |:- ;)

    We hebben net gestemt
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net gestemd: D66... PvdA en VVD vond ik alletwee veel onzin praten, daarom ben ik er maar tussenin gaan zitten. Nou hopen dat ze een zetel halen :+
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    The matrix, leuk dat je opleidingen gratis wil maken. Een vriend van me zei ooit dat hij wilde dat zowel de gezondheidszorg als onderwijs gratis zouden worden voor alle burgers. Hij stemde echter VVD omdat hij de belasting te hoog vind! Alsof een staat geen geld nodig heeft om alles te vergoeden. Meer belasting betalen dus, en dat nara draagkracht, zodat onderwijs, zorg en openbaar vervoer direct toegankelijk zijn voor iedereen ;)

    Leuk dat VVD'ers Wouter bos altijd zo hekelen. Wouter Bos is een sympathiek overkomende man die goed kan debatteren. Hij is in vele opzichten oprechter dan Gerrit Zalm die zijn eigen beleid afkraakt en zich distsntieert van zaken waar de VVD een belangrijke rol in speelde. Goed, Bos is een volkslieveling en lokt geen stemmers met zijn partijprogramma maar dta maakt hem geen laffe hond. De statement van de PvdA op het gebied van de troepen in Irak is duidelijk en het was een zwaktebod van de coalitiepartijen dat ze hem daarop probeerden te pakken. Leuk dat ze daarbij eigenlijk flink door de mand vielen en dat Wouter Bos er goed op reageert.

    Zoals de CDA de onderhandelingen voor het kabinet liet verlopen vind ik pas laf en niet getuigen van respect voor de kiezer. Ik hoop dan ook dat Maxim zij n biezen pakt en dat de linkse CDAérs zich eindelijk losbreken van dit conservatieve clubje lapzwanzende kwajongens.

    Ik heb SP gestemd en dat doe ik bij de volgende verkiezingen ook.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Whaha maar ik zei niet dat het betaalbaar zou zijn. O-) Dan zullen we maar weer moeten bezuinigen. :+

    Gelukkig mag ik de volgende keer wél stemmen (dat ga ik ook zeker doen). Doe je dan mee aan het Europees parlement of gewoon hier in Nederland?

    Ja hé, dat hadden ze ons niet gezegd bij geschiedenis (of het moet mij ontgaan zijn :+). Maarja, als je het onderwijs gratis maakt, moet dat wel voor iedereen zijn vind ik.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Om Fardo maar een plezier te doen heb ik Rommel gestemt :+
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag ook wezen stemmen, maar ik heb zocht wel getrijfeld of ik zou gaan dat hele europese gebeuren is zo ver weg en wat ze nou precies allemaal doen daar in Brussel is ook niet echt duidelijk. Maar zoals ik al zei ben ik toch maar gegaan, als je helemaal niet stemt veranderd er nooit iets dus daar heb je dan ook niks aan.
     
  16. Bos durft zich niet uit te spreken over gevoelige zaken vlak voor de verkiezingen. Ik vind dat een vorm van kiezersbedrog.

    Ik wil niet mensen beledigen maar de meeste mensen die politiek niet intereseren stemmen op Bos omdat hij een "leuke" kop heeft. Leken zien de VVD meestal als partij van de rijken en alleen kakkers uit Wassenaar ;) stemmen daarop.
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb voor de PVD gestemd, partij voor dieren. Die beestjes kunnen zelf helemaal niet stemmen dus doe ik het voor ze.
    Twijfelde of ik VVD zou gaan stemmen of PVD. Maar omdat er nog steeds veel beestjes mishandeld worden zonder dat er iets aan gedaan wordt krijgen zij allemaal mijn stem :cool:
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    VVD heeft in Wassenaar ook fors verloren...

    Was gewoon een erg zwakke campagne van de VVD dit keer. Van Aartsen moet eruit, die gast weet wel wat ie doet maar qua debatten en houding heeft hij het gewoon niet.
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    DeCoalitie is nog niet duidelijk geweest over hun standpunt. Daardoor weet de PvdA niet of ze dat wel of niet zullen steunen. Pas na een gesprek waarin Balkenende verteld wat hij wil doen kan de PvdA steun toezeggen. Inmiddels heeft Bos bevestigd dat ze het huidige plan niet steunen.

    Kortom de laksheid van de coalitie leggen ze neer bij Wouter Bos. Wie bedriegt dan de kiezers? Als de PvDA zich direct voor of tegen had uitgesproken dan waren ze iets verplicht aan de kiezer en konden ze hun besluit niet terugdraaien. Want als ze nu steun toe zouden zeggen moesten ze dat ook doen na de presentatie van de plannen van het kabinet en als ze het niet steunden moesten daaraan vast blijven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2004
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Tja beesten moeten meer rechten krijgen inderdaad. maar om dan op een partij te stemmen die dat als enige punt op de agenda heeft? Zijn nog wel meer partijen die het beter voorhebben met de dieren, Groen Links bijvoorbeeld.
     

Deel Deze Pagina