verzekeringsexpert bij brommer :s

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door blablabla, 17 jun 2004.

1. blablabla

blablabla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    joew allemaal!

ik heb dus onlangs een ongelukje gehad met mijn brommer. Ik heb ter plekke met die mevrouw alle verzekeringspapieren ingevuld en dan naar men garagist gereden (hoewel men stuur en kader compleet genaaid was). Maar nu komt het probleem: de verzekering heeft besloten om een expert aan te duiden die naar men brommer komt kijken. Bijkomend probleem ;) : hij is nogal opgevoerd (met een krulpijpje enzo). Ik heb naar mijn garagist gebeld en die zei dat hij mijn standaard uitlaat niet nodig had. Kan dat wel? Gaat de verzekering hier iets van zeggen of is die expert daar gewoon om de schade op te meten? Als iemand hier meer van zou weten zou ik erg dankbaar zijn *) _O_

Alvast bedankt!

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt mij, dat als ie opgevoerd is, dat de verzekering vervalt.
    Maarja, ik ben dan ook geen expert. :{

3. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je em opvoert vervalt de verzekering, idd :{ Hangt er id vanaf wat die gozer daar komt doen, maar ik denk niet dat ze zomaar iemand sturen om de schade op te nemen...is niet de moeite lijkt me...:{

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    @ graveheart, jep je verzekering veralt dan

ik zou i.i.g wel de standaard uitlaat er opzetten. binnen een paar minuutjes zit mijn standaard uitlaat er onder dus zoveel moeite is het ook weer niet. ik weet niet wie de schuldige is maar als jij de schuldige bent zou ik hem echt 45 km maken en later weer gewoon hem net zo snel maken als eerst.

P.S. wat voor brommer is het dan?

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook dat probleem gehad na een ongeluk en ik heb mijn standaard uitlaatje er even tijdelijk opgezet:9 voor het oog he;) Kun je dus beter wel doen hoor! Terugloop is voor de leek opgevoerd..
    Daarna gewoon weer boeke met terugloop pijp.

6. blablabla

blablabla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een MBK Stunt :cool:

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ook andere cil enz. of niet?

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wie is er schuld aan de aanrijding ??

Wanneer jij schuldig bent voor de aanrijding en de Expert komt tot de conclusie dat de brommer is opgevoerd , dan is de kans héél groot dat jij alle onkosten zal moeten betalen.

Is de tegen partij schuldig en de Expert komt tot de conclusie dat de brommer is opgevoerd , dan kan je ook naar jouw geld fluiten.

Is de verzekerings expert van jouw verzekering of die van de vrouw.

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo, die andere verzekering keert uit....waar gaat dat geld dan heen??:{

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    nergens, dan mag je het uitzoeken

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te hopen dat die verzekering vent hier op dit forum zit. Dan ziet ie mooi ff dat jouw brommer toch wel is opgevoerd en ken je alsnog lachen.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Net of die verzekeringsvent op een xbw forum zit en precies de naam kent van de thread starter.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat idd om de schuldvraag....als je zelf schuldig bent zou ik de brommer origineel maken....Als je niet schuldig bent heb ik bij mij gemerkt dat het ze heel weinig interesseert of je brommer opgevoerd is of niet. (maar dit is al wel 10 jaar geleden)
    Je kunt je zowiezo afvragen of de expert verstand heeft van brommers, het is een schade expert en geen brommer expert. En ik denk niet dat hij/zij een rollenbank in de kofferbak heeft liggen om het vermogen van je brommertje te testen

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    wat maatk het uit dat je brommer is opgevoerd?? dekking is er wel.
    dat is net zoals je dronken achter het stuur van auto ook dekking heb.
    zou anders een beetje krom zijn...
    jij wordt aangereden door een bezopen maloot, rijdt je het ziekhuis in en je mag zelf voor de kosten opdraaien om dat die maloot geen geld en verzekering heeft..

15. blablabla

blablabla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat vroeg ik me ook af...
    en lol inderdaad ik denk niet dat die man van de verzekering op het XBW forum gaat zitten ;)

aan iedereen die gereplyd heeft: bedankt e :)

Deel Deze Pagina