Nederland Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 19 jun 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Die scheidsrechter is echt een aap. Bij van Nistelrooy was het een penalty, maar eerder hadden we er ook al een moeten krijgen. En dan die wissel... Robben voor de nummer 25B op de bank, de reserve van de reserve. Hadden ze mij nog beter op kunnen stellen.

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik ben het eens met jullie punten, maar de tsjechen waren ook niet slecht! Het had gewoon gelijkspel moeten blijven. En wat ik ook zo vreemd vind als zij bij ons goal komen kunnen ze overal heen lopen waar ze willen en als wij bij hun komen staan we allemaal in 1x stil omdat het overal wit ziet :confused:

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wl heel makkelijk.
    verder sluit ik me aan bij de optimistische visie van tha-d.
    het komt wel goed :)

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    tot aan de 60e minuut was het zo'n HEERLIJKE wedstrijd, geweldig, wat een spel. Ik ben altijd al fan geweest van Robben en wat speelde hij goed. Voor de rest is alles al gezegd over die %&$#$()-scheids en over $#($()&$-advocaat.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat het voor mij verziekte waren de wissels en het fluitgedrag van de scheids. Door de wissels en de rode kaart hebben we verloren..
    Ik zat in de kroeg te kijken voor groot scherm, maar bij de rode kaart en het 3e doelpunt voor Tsjechie werdt het scherm aardig bekogelt met volle bierglazen..
    Ik denk niet dat Dick of de scheids zich nog hier in Nederland moeten vertonen :cool:

6. prince

prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die DICKzak moet naar mijn mening gewoon oprotten.... EIKEL!

7. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Mag hopen dat die Advocaat vandaag nog oprot!

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Nederlands voetbal..
    Voorstaan en uit handen geven.
    Ookal was die scheids een hondelul we hadden gewoon moeten winnen.
    & Tja Stomme wissel van Advocaat.
    Reken er maar niet op dat we naar de 2de ronde doorgaan ookal hebben we goed gespeelt.
    Nogmaals die vuile spaanse eikelbijter was gewoon partijdig vuile k*nkerhond :mad:

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Grrr!
    Kutschwalbe
    Kutscheids
    Kutcoach _0/

Speelt het nederlands elftal een keer goed gooit advocaatje (leef je nog?) het systeem om, ik zag totaal geen reden om Robben te wisselen, hij domineerde gewoon. Zinloos!

De scheids leek wel omgekocht te zijn, over die 2e gele kaart kan je nog lang discussieren, maar Nedved viel al voordat Heitinga hem aanraakte. Een mooi uitgevoerde schwalbe dus. Maar dan nog die 2 penaltys die we moesten krijgen, heel slecht gedaan natuurlijk van die scheids. Hij had na die wedstrijd van Italië niet meer moeten fluiten, hij krijgt een 2e kans en verkloot die het alsnog. Prutser |:-

Daarnaast was die fout van Cocu wel erg stom, keek hij überhaupt wel waar hij naartoe speelde? Zulke fouten moet je gewoon niet maken op zo'n niveau.
    Dan nog die 2 penaltys, Nistelroy word duidelijk vastgepakt zodat die nergens heen kon, erg stom dat die scheids daar niet voor fluit.

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  10. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens !!
    Advocaat rot op na die toernooi (hopelijk)
    Cruiff zou een goeie zijn maar jammer dat mevrouw cruiff dat niet wil :)
    Wat dacht je van Peter R de Vries :9

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Cruiff zou inderdaad perfect zijn, maar hij wil idd niet :mad:
    De volgende coach moet iemand zijn waar de spelers respect voor hebben, waar ze naar luisteren en die gvd weet wat die doet..

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, jij ookal ik stond daar maar te ******en in de kamer, ouders helemaal gek aan't worden, sjitt.. kap is met dat schelden... tsjah nogal logies wateen klote scheids! |:- :mad:

Edit/: Owh je kan het niet lezen... Nou zo dan maar K-A-N-K-E-R-E-N

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  13. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een k*twedstrijd zeg. Ik vond de wissel van Robben al dom, maar daarna wisselde die ook nog eens van der Meyde voor Reiziger. VDM was dan wel niet zo goed maar zet er dan een niet een verdediger terug. Dan kan je helemaal niet meer scoren :mad:

14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja.....wie zou er eigenlijk wel in aanmerking komen om nu bondscoach te worden...(dus over mensen die wel willen...) Jan Mulder leek wel te paaien voor die baan}:]

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    bwahaha werd hij het maar :)

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja, bij Villa Bvd zei Jan Mulder dat hij graag bondscoach zou willen worden, en zich beschikbaar stelde voor bondscoach verkiezingen.

Lijkt me beter dan Dickie eigenlijk.... Zwaar Verknald. NL speelde (nogmaals) geweldig.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jan mulder lijkt me al helemaal nix, die meent dat ie met 2 jaar voetballen op hoog niveau al direct alles weet.
    Cruyff kan niet omdat ie het aan zn hart heeft en zich niet te veel wil/mag inspannen.

Ruud Gullit kan een goeie zijn, maar met frank rijkaard is het ook mislukt, dus je kunt het beste een trainer hebben met veel ervaring op het hoogste niveau, en dat zijn er nie veel, of mssien wel geen.

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad een goede wedstrijd voor Nederland.

Maar we hebben door drie verdedigende fouten verloren.
    - Klote bal over het midden van Cocu
    - Nedved (misschien wel een Nerd, maar uitgeroepen door beste speler van Europa) werd slecht gedekt door Bosvelt.
    - Dom de bal kwijt geraakt door van Bronckhorst

En natuurlijk die wissel. Robben kwam natuurlijk terug van een blessure en misschien was er afgesproken dat hij maar 60 minuten zou spelen. Maar zet dan een nieuwe links-voor erin. En niet Bosvelt tegenover de beste speler van europa zetten.

Kan er nogsteeds niet bij.
    Wat deed Seedorf nog in het veld en waarom heeft van der Meyde zolang gespeeld? AAAAARGH

advocaat heef tiig mijn avond verkloot. Thnx Dick

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom word Guus Hiddink geen bondscoach die heeft Nederland al eerder naar de halve finale gelootst.

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    bende waarom moest robben eruit..

Deel Deze Pagina