Met deze game is niet geprobeerd een zoveelste GTA kloon à la True Crime te maken. Deze game is meer geconcentreerd op het achtervolgen. De overige 25% ter voet is gewoon een leuke bijkomstigheid.
Als je nu toch gaat vergelijken met GTA, ga ik je mooi corrigeren.
Ten eerste zijn de graphics realistischer dan GTA. In Driv3r heb je hier en daar wel wat lelijke textures, maar overal ziet het er gewoon beter uit. GTA ziet er vergeleken met Driv3r gewoon cartoony-achtig uit.
En wat betreft het steeds terugkomen van dezelfde auto's moet je helemaal niet zeiken. In GTA is dat echt heel extreem!
Ik zou graag duidelijk van iemand uitgelegd willen hebben wat er nou precies zo slecht is aan de graphics. De graphics van zo'n spel als dit valt overigens niet te vergelijken met die van Ninja Gaiden of iets in die trant.
Klopt, de AI is niet erg snugger. Dat is het enige wat me stoort aan de game. Tijdens de achtervolgingen zelf valt het niet zo op. Eigenlijk nog hetzelfde als in de orginele Driver. Ter voet merk je er wel veel van. Die mannetjes zijn soms gewoon dom. Dan wordt het halen van een missie ter voet meer een trial & error proces. Wat mij betreft maakt dat het niet heel veel minder leuk. Maar het is en blijft ene minpuntje.
Laatst bewerkt: 22 jun 2004