1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Je weet precies wat jij goed vindt niet wat goed is.
    Wat de een goed vindt, kan de ander wel heel slecht vinden.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat ik wel raar vind is dat als je bijv. op een motor zit en dan een stukkie gaat rijden, de heeele tijd aleen maar motors tegenkomt .... Of als je in zo'n auto zit en dan continue de zelfde tegen komt, dat is egt wazig !
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat had je bij GTA VC ook wel
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja maar dit is egt niet meer normaal joh ! Ik reed net op zo'n HarleyMotor (jeweetwel) En toen kwam ik er gewoon zonder iets anders tegen te komen 8 tegen, en dan niet 1 tegelijk .... neeeee, maar gelijk 5 op een rij 8)
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja. Maar volgens de review van IGN is vooral de A.I. debiel. Kan iemand dit bevestigen die de game al heeft?
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    mwah, de politie is idd niet erg slim, ik lag in het water, en tien minuten later reden ze me nog achterna de plomp in
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Met deze game is niet geprobeerd een zoveelste GTA kloon à la True Crime te maken. Deze game is meer geconcentreerd op het achtervolgen. De overige 25% ter voet is gewoon een leuke bijkomstigheid.
    Als je nu toch gaat vergelijken met GTA, ga ik je mooi corrigeren.
    Ten eerste zijn de graphics realistischer dan GTA. In Driv3r heb je hier en daar wel wat lelijke textures, maar overal ziet het er gewoon beter uit. GTA ziet er vergeleken met Driv3r gewoon cartoony-achtig uit.
    En wat betreft het steeds terugkomen van dezelfde auto's moet je helemaal niet zeiken. In GTA is dat echt heel extreem!

    Ik zou graag duidelijk van iemand uitgelegd willen hebben wat er nou precies zo slecht is aan de graphics. De graphics van zo'n spel als dit valt overigens niet te vergelijken met die van Ninja Gaiden of iets in die trant.


    Klopt, de AI is niet erg snugger. Dat is het enige wat me stoort aan de game. Tijdens de achtervolgingen zelf valt het niet zo op. Eigenlijk nog hetzelfde als in de orginele Driver. Ter voet merk je er wel veel van. Die mannetjes zijn soms gewoon dom. Dan wordt het halen van een missie ter voet meer een trial & error proces. Wat mij betreft maakt dat het niet heel veel minder leuk. Maar het is en blijft ene minpuntje.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  8. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die A.I wel toepasselijk. Tis net als al die ouwe films (bv: de dukes) heb je ook altijd van die herzenloze agenten...
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Tja, zo kun je overal wel een pluspunt inzien....
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Qua achtervolgingen kan ik me daar wel in vinden. Als je agenten hebt die tijdens een achtervolging voor elk rood licht gaan stoppen is het ook saai 8)
    Maar de AI ter voet (wat overigens vaker bendeleden zijn en geen agenten) zuigt gewoon, daar moeten we het over eens zijn.
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    We MOETEN helemaal nix.
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    DRIV3R is wel mooier als GTA, maar bij GTA is die popup niet zo irritant, en is dat met dezelfde auto's ook een stuk minder als bij driver. Je ziet nooit of zelde een motor, je steelt een motor, en de stad barst ineens van de motoren. En waarom kan je het niet vergelijken met Ninja Gaiden ? Hoebedoel je dat ? Dat Ninja Gaiden mooier/lelijker is, of dat het twee verschillende spellen zijn en daarom andere kwaliteit hebben ? GTA heeft bovendien ook niet zoveel bugs als DRIV3R (althans, weinig zichtbare iniedergeval).
     
  13. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
  14. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    The shame of UK magazines exposed: DRIV3R latest to see buckling Posted by Intello Jello
    Mon, May 24, 04 @ 15:22
    I work for a UK magazine. What seemed like a few errant public relations agreements is turning into a wider problem in the UK games media, with shocking score agreements being implemented before any reviewer has seen final code.

    In the race to splash “Exclusive first review” on the front cover, editors are now agreeing to grant high scores to titles irrespective of quality, in what is perhaps the most distasteful abuse of reader trust imaginable.

    The culprit right now is Atari with DRIV3R, with reports coming in today of demands for at least 9/10 score in exchange for early review code. Although the build with magazines at the moment is described as being “…two or three weeks away from being final,” it has not lived up to expectations with certain press contacts. However, in order to obtain the code, a score of nine has been demanded by Atari’s PR team.

    Het is een slechte zaak, voor zowel de tijdschriften als de uitgevers. Beide willen ze meer verkopen. Het gebeurt al vaker met tijdschriften die "exclusieve" reviews hebben. Tja, nu komen ze alleen maar ongeloofwaardiger over. Gelukkig zijn er alternatieven:)

    (Sinds wanneer is Spong betrouwbaar :+ )
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Laten we nou gewoon kappen met dat kinderachtige en nuttelozen geruzie in deze thread :{
    Wat verstaan jullie precies onder pop-ups? Wagens die vlak voor je neus verschijnen, of gewoon een kleine draw distance? Ik heb pas één keer gehad dat tijdens een achtervolging ineens een politiewagen voor me verscheen, verder heb ik er nooit last van gehad.
    Je hebt wel gelijk dat steeds dezelfde wagens terugkeren wanneer je in een bepaalde wagen rijdt.
    En je kan een game als dit gewoon niet vergelijken met Ninja Gaiden. Dit zijn gigantische levels, dan kun je het detailniveau niet zo hoog maken. Driv3r is qua graphics al een hele vooruitgang ten opzichte van GTA, en al helemaal ten opzichte van True Crime.
    Tja, en van bugs heb ik eigenlijk niet zoveel last gehad. Ik zal ze vast wel tegengekomen zijn, maar ik erger me er niet zo aan. Noem er eens een paar op. Truckers die door de bodem van de truck gaan wanneer je ze eruit trekt, politiewagens die het water in rijden... what else?
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    poepspel
     
  17. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik heel vet vindt aan driv3r is dat als je een auto moet achtervolgen hij elke keer een andere route neemt. Zoiets komt de replay waarde natuurlijk enorm ten goede.

    Verder is het een meesterlijk spel met inderdaad een paar kleine foutjes. Nou en!. Die zitten ook in GTA. Dat zal wel bij dit genre horen en neem ik op de koop toe.

    En dat gezeik over het grafische aspect van dit spel vindt ik ook walgelijk. Volgens mij stoppen jullie echt ergens met een auto en gaan dan een uur naar een boom zitten kijken. Man je moet scheuren met die bakken en dan ziet het er best wel vet uit. Maar smaken verschillen.
     
  18. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die zelfde wagens zien, ik had gehoord dat je auto's moet unlocken en dus hoe verderje komt des te meer auto's des te minder de zelfde je ziet als je rijd.
     
  19. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wil wten is waar kun je zien hoe hard je rijd, bij mij staat dat nergens op het scherm
     
  20. CyrusX

    CyrusX KeejDjieBie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat wil ik ook wel eens weten. :'-(
     

Deel Deze Pagina