Nederland-Letland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rickx, 22 jun 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De Boer speelt vanavond! :D _O_
    Gelukkig maar, hij is heel wat beter dan die Bouma :)

Hier de waarschijnlijke opstelling: (www.vi.nl)
    Doel: Edwin van der Sar.
    Verdediging: Michael Reiziger, Jaap Stam, Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst.
    Middenveld: Clarence Seedorf, Phillip Cocu, Edgard Davids.
    Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben.

2. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt vast niet de persconferentie met " de Kromme " gezien. Die assistent bondscoach, hoe heettie nou......Van Hanegem.....Die zou Advocaat voor zijn flikker schoppen als ie een verkeerde wissel ging doen :D vet grappig was dat

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoop natuurlijk ook dat Nederland wint. En die Duitsers staan wel onder grote druk, hebben dit toernooi nog niet echt kunnen imponeren en hebben gewoon ook niet zon goed elftal op het moment. Denk dus dat we toch nog wel een kans hebben om door te gaan. Hoop trouwens wel dat v Nistelrooij erin staat, aangezien hij een van de meest gemotiveerde spelers is en hij inmiddels 2 goals gemaakt heeft ( waaronder 1 wereldgoal tegen de Duitsers ). Nog 1x met zijn allen achter oranje ( en hopelijk nog vaker als 1x) .

4. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    Naast het feit (zoals iedereen al heeft gezegd) dat de wisselspelers zich willen bewijzen voor hun coach, zullen ze ook goed spelen omdat Tsjechië ook geen liefhebber is van Duitsland...WEet niet precies waarom, zal ook een combo zijn van de 2e wereldoorlog + het verliezen van een finale ('96). Dus ook een soort Holland trauma dat wij hebben jegens de Duitsers. K denk niet dat de Duitsers doorkomen, ze hebben geen scorend vermogen, ze hadden ook tegen Letland KANSEN zat maar hij ging er gwoon niet in.Dusse dat zal maximaal een gelijkspel worden.
    Nederland weet k niet wat die gaan doen. Echt veel vertrouwen heb k niet in het spel van NL tegen een land als Letland. Die zich net als in de vorige 2 wedstrijden massaal terugtrekken (aan het eind standaard met 11 man achter de middencirkel). En dan de counters, die Verpakovtis ofzo die is sneller dan onze verdedigers, en zal dus ook makkelijk een aantal kansen krijgen. Toch gok k erop dat NL doorgaat. (en dat zeg k notabene...een Duitslandsupporter... :9 )

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Verpakovtis? Who The Fuck Is Dat? :D

We gaan gewoon winnen van die letten want ze spelen bijna hetzelfde als tegen Tjechie en die hebben toch wel 10x zoveel kwaliteit.
    Het enige probleem word denk ik scoren want die (s)Letten gaan toch met 7 man verdedigen :mad:

6. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    maak daar maar zowat 10 man van. En Verpakovskis is de spits van Letland maar dat weet je volgens mij vast wel!!

Die gozer had trouwens wel een paar wereldacties tegen die duitsers. Op het middenveld, hij dolt 4 man en sprint dan als een gek naar dat doel, alleen jammer dat Kahn hem al in de verre hoek verwachtte en dus een goeie redding had. Ook werd hij in het strafschopgebied neergehaald door twee duitsers, dat MOEST een Penalty zijn. Gelukkig maar voor ons dat het er geen werd, anders hadden wij niet meer doorgekunt...

7. PureDigitalTV

PureDigitalTV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat we van letland wel winnen, maar daarentegen denk ik ook dat duitsland wint van tjechie (omdat ze nu echt gaan vechten voor die plaats).

8. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te wedden dat deze wedstrijd tegen de letten moeilijker wordt dan gedacht. Bij iedere wedstrijd die ze spelen wordt er gezegt dat ze met gemak worden ingemaakt, maar dan blijkt toch het tegendeel waar te zijn... Dus we moeten ze niet zo ontzettend onderschatten en gewoon net zo goed (liefst beter :D) tegen ze spelen als tegen tsjechië.

Over Duitsland-Tsjechië:
    Duitsland presteerd idd niet zo ontzettend goed. Dat neemt niet weg dat zo'n beetje alle goede spelers uit het Tsjechiësche elftal zijn gehaald. Dus dit zal net zo'n zinderende wedstrijd worden als Nederland-Tsjechië.

Ik vrees dus dat Nederland een wel hele kleine kans heeft om door te kunnen gaan :'-(

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen makaay jammer nou moet ie dat dan maar wisselen als ie durft

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan me niet voorstellen dat Duitsland gaat scoren tegen Tjechie, die zijn echt zo slecht. En in die wedstrijd tegen Nederland, werd Tjechie beter na iedere wissel, dus zo slecht zullen die wissels ook niet zijn.

Maar ik heb ook mijn twijfels bij Nederland, ik denk dat ze een hele moeilijke wedstrijd gaan krijgen tegen die Letten. Mischien een 1-0 of 2-1 overwinning, maar het wordt echt geen monsterscore.

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Naar mijn bescheiden mening een goede opstelling. Alleen ik hoorde dat Robben problemen had met een bepaalde blessure, was gisterenavond op TV. Maar anders maken we toch een prima kans op een overwinning lijkt mij.

Jij bent gek zeker!! NIET WISSELEN!!! :)

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij bedoel je Cocu, robben is verder fit namelijk, alleen bouma en cocu hadden problemen.

13. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Jezus weer Van de Meyde erin. Word nou 's wakker Advocaat!!!

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hooijdonk moet er ook in cocu mag er echt wel uit stam ook gewoon met 3 spitsen spelen 4 middenvelders en 3 verdedigers mischien maken we dan een kans

15. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind als we er dan toch uit gaan laten we het met stijl doen, 7-0 ofzo dus.

16. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Oke nog eentje dan voor Advocaat :D

Vanavond gewoon vlammen en dan zien we wel waar het schip strand.
    Als we maar niet zo afgaan als die Italiaantjes gisteren _0/

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk een medestander :p

Wat heeft v.d meyde het afgelopen jaar laten zien, dat hij in italie goed op de bank kan zitten.

Het afgelopen jaar nauwelijks gespeeld en hij staat in de basis!
    De enige voorzet die hij heeft afgeleverd ging per ongeluk, acties maken durft hij niet, altijd maar terugtikken of binnendoor gaan.

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    *schreeuwt door heineken luidsprekerhoed

we gaan eraan

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoop...

Dat de leeuw die Oranje heet eindelijk eens laat zien wat ie kan.

:cool:

20. Letland 5 - 0 Nederland
    Duitsland 3 - 3 Tsjechië

Deel Deze Pagina