1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    wat een gebazel maarre ik hoop dat engeland in de halve finale tegen nederland moet.!
    Rooney vs. van Nistelrooy!!!
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar wat een wedstrijd man 2-2 in de laatste 5 minuten van de 4de helft.
     
  3. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    BECKHAM FUCKER<hahahaha
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    wat spannend !!! aahhh!!!
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    OH MY GOD, Beckam 3rd loser op een rij, een die RICARDO WHOOOOT TOPPER!!! keeper schiet portugal naar de halve finale!
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja jammer....
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een keeper die de pennalty neemt, echt briljant.
     
  8. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    *)


    _O_ PORTUGAL!!!!! _O_
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een thriller. Ik hoop niet dat het zaterdag zo wordt, want da's niet goed voor je hart :)
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, wat een magnifieke wedstrijd, die 2 waren egt aan elkaar gewaagt zeg..

    we pakken eerst die zweden aan, en dan staat ons een prachtige finale tegen Portugal te w8en.

    Dat zou fantastisch zijn, we gaan het nog ver schoppen heren, ik voel het aan alles :p

    oja en Engeland, tot ziens _0/
     
  11. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik had het deze wedstrijd echt bijna niet kunnen verdragen met mijn hart !!

    zooo spannend, zelfs als "neutrale" (was mijn intentie) kijker was het een THRILLER werkelijk. en vanaf de 80e minuut helemaal meesterlijk spannend !!

    zooo mooi die doelpunten, en dan nog de penalty's

    De portugese penalty die met een sloom lobje in werd geschoten, die had BALLEN !!
    Die keeper die met de blote handen de penalty tegenhoud,
    en zelf de wedstrijd afmaakt !!

    MEESTERLIJKE AVOND gehad !!
     
  12. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    haha net ff op een engels forum gekeken. Daar lope ze allemaal over die scheids te zeiken omdat die de goal van Campbell afkeurde. Daar krijg je dezelfde reacties over Urs Maier als we hier hadden over Mejuta Gonzales :D
     
  13. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Lachen die gast die hem d'r half in lobte ja, wat een gek joh en een big smile! Die keep was helemaal een mafkees, zit ie effe met blote handen te keepen en poink houdt hij hem nog tegen ook en dan ff zeggen van nee, ik neem hem wel, haha, stijl, portugal klasse!_O_
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan niet want als wij winnen moeten we in de halve finale al tegen Portugal. :)

    Maar ik vind dit echt jammer, want ik had liever Engeland gehad die door was gegaan. Daar kan Nederland veel beter tegen spelen. Als we tenminste nog winnen van Zweden.

    Maar een mooi begin van de kwartfinales.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Had eigenlijk ook Engeland liever door zien gaan dan Portugal. Portugal was wel sterker dus verdiend dat ze doorgaan. Zou ook zo lullig zijn als je als gastland er in de kwartfinales al uitligt :) Figo vind ik wel een slappe onsportieve zak, wat een eikel
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja het is zijn laatste grote toernooi, en ook nog in eigen land dus dan wil hij nog 1 keer schitteren. Maar helaas voor hem, het is nog steeds niet zijn toernooi.

    Jammer dat Rooney er al heel snel af moest. Nu miste Engeland iets belangrijks voorin.
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt gaaf dat die keeper de bal met blote handen hield en vervolgens het zelf afmaakte. Ik had liever Engeland door gezien aangezien deze aantrekkelijker voetbal spelen. Maar ja dan hadden ze zich niet moeten beperken tot verdedigen.
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar.... HEBBEN JULLIE GEZIEN HOE ULTIEM KUT DE LINKERKANT VAN DE PORTUGEZEN FUNCTIONEERD!!!!

    Daar loopt Robben geblinddoekt doorheen, ik bedoel hoe vaak heb ik Ashley Cole wel niet de hele linkerflank zien passeren om daarna voor te zetten.
    Als we langs Zweden komen dan word Portugal een makkie.
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt de rechterkant zeker? Want Ashley Cole speelde linksback. Maar je hebt wel gelijk. Daar heb je dan Ronaldo lopen en verdedigend is die zwak, en Miguel als rechtsback. Maar die kwam steeds meer naar voren en naar het midden toelopen in die wedstrijd.
     
  20. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Mense, niet te optimistisch. Ik denk dat Zweden al heel lastig word. Ik heb zo'n voorgevoel dat Zlatan ons uit het toernooi gaat schieten..
     

Deel Deze Pagina