Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Die is wel geinig ja, vooral veel flanken en dan lukt het wel. Proberen bij RPG niet helemaal op de hoek te gaan zitten, dan hebben ze je snel dood. Ik vind het ook wel mooi gedaan als er een teammate gewond raakt, dan zie je het bloed zo uit hem stromen 8) Ook leuk als zo'n RPG gelijk een einde maakt aan je missie door 2 ventjes te doden en dan zie je ze in slowmotion (ook de stemmen) dood neervallen. Die fastforward replay is ook fraai, die hoge stemmetjes :+ Btw, bij missie 5, goed in de verte blijven kijken hè, voor je het weet staat er een vijandelijke tank op je te schieten ;)
     
  2. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel missies er zijn ?? Er wat zijn de extra's ??
     
  3. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media markt in Utreg lag ie al algelopen vrijdag in de schappen.
    Ik had hem bc gcshop besteld dus ik kon hem laten liggen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  4. wmdd

    wmdd Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook gisteren begonnen met het spel. En het verbaasde me dat ik snel door de training heen kwam ik heb er 3 kwartier over gedaan (Ik hoor anderen langer dan een uur.) Maar ik vind het een mooi spel alleen nu heb ik het veel achter elkaar gespeeld en dan gaat de lol er wel af. dan ga ik liever counter strike spelen ff zelf mensen afknallen.

    Maar verder een top spel. en waar ik heb kocht daar mocht ik hem voor 50% korting meenemen omdat ik een prijsvraag goed had. :)
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zei ik net ook al dat die frikin moeilijk is. Ik heb nog geen tijd gehad om t weer te proberen maar het moet te doen zijn :+
     
  6. Infection

    Infection FSW verslaafd!!!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het lvl met het "open" veld (met 3 auto's erin) in het begin?? De enige manier die ik zag was om 2 rookgranaten te gooien en dan naar het savepunt te lopen (de andere kant op...dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad :+)...

    Ik zit nu bij de daaropvolgende missie. Dat is de missie waar je zowat meteen onder schot wordt genomen door een 50 cal als je de hoek omgaat (en later Charly (de engineur) erbij krijgt).
    Ik had (volgens mij) geluk toen ik een M203 granaat op die andere gast ernaast schoot (die achter een hoek staat verscholen). De granaat elimineerde de 50 cal gast, maar niet die achter hoek :confused:

    Toen kon ik er langs dat steegje in. Maar is er geen andere manier om erlangs te komen. Suppresion fire lukt ook niet, dan wordt meteen heel je team neergeschoten. Of gewoon een rookgranaat of 2/3??

    Verder is het echt een topspel _O_
    Alleen 2 kleine dingen: die cursor moet om objecten heen en soms kan je je cursor slecht zien door objecten.
     
  7. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand het spel al uit?

    hoeveel hoofdstukken zijn er trouwens?
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel zelf schieten en alles, of niet ?
     
  9. Infection

    Infection FSW verslaafd!!!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je geeft alleen aan waar je teams heen gaan en waar ze op moeten schieten. Natuurlijk schiet je team ook automatisch terug als er op hun wordt geschoten, als er geen order daarvoor is gegeven
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, gelukkig dat ik hem niet gekocht had. Bij de mediamarkt kan je namelijk binnen 2 weken ruilen met geld terug. Hadden ze em niet. Dixons en de FRS wel, maar daar kan je niet ruilen, en voor 60 euro vind ik het wel veel om te zeggen: ff proberen. Ik ben blij dat ik em niet genomen heb als ik denk zoals het gaat. Als je nieteens zelf kan schieten dan lijkt het me toch een beetje zwaar. Wat heeft het leger aan die hele game als ze niet kunnen schieten :confused:
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat om tactisch inzicht in plaats van schiet skills.
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het spel gaat niet om zelf schieten. Het is een onwijs coole ervaring en het lijkt net alsof je er echt bij bent. Vooral cooperatief over live is het helemaal het einde. Juist omdat het niet leunt op alleen schieten is het veel leuker en veelzijdiger dan de meeste militaire shooters die ik tot nu toe gespeeld heb. Fantastisch sfeertje ook.
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je wou zeggen dat jij weet hoe je met een M4, M203, of SAW kan schieten, herladen etc. alleen maar omdat je (bijv.) Ghost Recon hebt gespeelt?

    Met behulp van dit 'spel' kunnen soldaten zien wat hun rol is (waar de TL staat, of de R) in bepaalde situaties en hoe ze beplaade situaties moeten oplossen. En vooral leren om te flanken. Militaire versie bevat trouwens ook gebouwen waar je naar binnen moet en daar gelden weer andere "rules of engagement".
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik een heel eind zou komen :cool:.

    (serieus)
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar komt dat omdat je een spel hebt gespeelt waar een rifle in voor kwam? Het enige spel dat bijv. herladen nauwkeurig doet is America's Army, maar kan je het na het spelen van dat spel dan ook? "R" drukken is wel even iets makkelijker. ;)

    Met je controller richten en schieten etc. (met wat vibration) is in het echt toch wel wat anders hoor. Volgens mij is het veilig om te zeggen dat je met het spelen van het spel (in dit geval) weinig hebt in de praktijk.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat een zinnige discussie:confused: . Ik zou zeggen: join the army boys and grow up.

    Hoe vinden jullie het spel qua moeilijkheidsgraad? Ik vind het eigenlijk niet echt heel erg moeilijk. Het is een kwestie van voorzichtig zijn en goed kijken. Hopelijk is de te unlocken moeilijkheidsgraad echt super moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwoah het principe is overal hetzelfde toch, je zorgt dat er een kogel in de kamer zit (doorladen), je trekt de haan naar achteren, zorgt dat de safety dr af is en je haalt de trekker over.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Herladen is in principe nog wel te doen (omdat het vrij duidelijk is voor de meesten).

    Maar het gaat er om of je van het spelen van een fps beter zou worden in de praktijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat je beter in voetbal word omdat je Fifa speelt. Je krijgt wel wat algemene informatie mee, maar verder ook niet.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik zeg ook niet dat ik er goed in zou zijn :), maar ik denk wel te weten hoe het ongeveer in zijn werk gaat. Maar goed dan zijn we het dus eens.
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het wel een redelijk uitdagend spel, de meeste delen zijn wel op te lossen met de juiste tactiek. Gelukkig heb je meestal wel de tijd om daarover na te denken. Er is trouwens geen te unlocken moeilijkheidsgraad, je kunt alleen de versie voor het Amerikaanse leger spelen. Die is wel een stuk moeilijker, maar daar heb ik eigenlijk minder zin in omdat het te realistisch is en je alles opnieuw moet leren (zelfs de controls zijn anders).

    Er zijn trouwens 10 chapters (missies) en in de militaire versie heb je 6 missies.
    Weet je wat ook wel handig is bij een machinegunner, gewoon je M203 (grenade launcher) pakken en dan net boven z'n cover richten, met een beetje oefenen kun je hem dan precies op z'n hoofd richten en gaat ie ondanks z'n cover dood _0/ Dat had ik ook gedaan bij die snipers in de missie bij dat gecrashte vliegtuig, maar toen bleek dat iemand anders dat hoort te doen :+

    De fraaiste ervaring van het spel vond ik wel aan het eind, met die Rangers en hun lasers *) Degenen die het hebben uitgespeeld weten waar ik over praat, echt relaxt was dat. Ff suppression fire geven en de Rangers gaan met hun lasers, BAM! _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004

Deel Deze Pagina