Ik vond het wel een redelijk uitdagend spel, de meeste delen zijn wel op te lossen met de juiste tactiek. Gelukkig heb je meestal wel de tijd om daarover na te denken. Er is trouwens geen te unlocken moeilijkheidsgraad, je kunt alleen de versie voor het Amerikaanse leger spelen. Die is wel een stuk moeilijker, maar daar heb ik eigenlijk minder zin in omdat het te realistisch is en je alles opnieuw moet leren (zelfs de controls zijn anders).
Er zijn trouwens 10 chapters (missies) en in de militaire versie heb je 6 missies.
Weet je wat ook wel handig is bij een machinegunner, gewoon je M203 (grenade launcher) pakken en dan net boven z'n cover richten, met een beetje oefenen kun je hem dan precies op z'n hoofd richten en gaat ie ondanks z'n cover dood _0/ Dat had ik ook gedaan bij die snipers in de missie bij dat gecrashte vliegtuig, maar toen bleek dat iemand anders dat hoort te doen
De fraaiste ervaring van het spel vond ik wel aan het eind, met die Rangers en hun lasers *) Degenen die het hebben uitgespeeld weten waar ik over praat, echt relaxt was dat. Ff suppression fire geven en de Rangers gaan met hun lasers, BAM!
Laatst bewerkt: 28 jun 2004