1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

"War cannot eliminate terrorism, it can only eradicate individualists"

Mee eens?

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Terrorrisme zal er inderdaad altijd zijn. Maar met oorlog kun je ze wel de kop indrukken.
    Maar inderdaad met oorlog kun je niet echt terrorisme bestrijden.

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, want er zal altijd oorlog zijn zolang er terroristen zijn. Het houdt pas op als het definitief voorbij is. En dat zal dus pas in het jaar 341345 zijn ofzo :confused:

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Terrorisme houdt pas op als het verschil in culturen ophoudt en het respect voor een mensen leven (vooral van anderen) begint. Tot dan zal het er zijn en wordt er vanuit de Westerse wereld gereageerd met oorlog.

5. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens! het houd pas op als apen kunnen vliegen en kakkerlakken de zwakste schakel winnen!

ik kan maar 1 oplossing bedenken en dat is !!!laat elkaar gewoon met rust en bemoei niet met elkaar!!! zo hebben ze ook geen last van elkaar en vallen er ook geen onschuldige doden.

6. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een kwestie van de kip of het ei. Eerst waren er terroristische aanslagen (op bijvoorbeeld het WTC) en daarna kwam er oorlog waardoor er weer meer terroristen bijkomen , maar ook verslagen worden. Maar waarom kwamen die aanslagen dan. Ik persoonlijk denk dat jaloezie een rol speelt. En de islam kent best wel een macho cultuur en bloedwraak e.d. Bovendien worden veel mensen dom gehouden en gehersenspoelt. Reken maar dat het gewone volk niet al het nieuws te horen krijgt, want niet iedereen heeft daar de krant of schotel tv,maar alleen wat men wil dat ze horen. Ook wordt er een hoop overdreven of zelfs gelogen om mensen boos te maken. Voorbeeld : De Amerikanen hebben 1500 vrouwen verkracht en kinderen vermoord (doet het altijd goed). Heb ik uit de mond van een Turkse advocaat gehoord na de aanslagen in Turkije zelf, tijdje terug.
    Even voor de duidelijkheid. Ik zeg dus niet dat alle moslims zo zijn, maar dit is wel iets wat ik vaak terug zie in moslim landen. Kijk maar eens naar de film Rules of Engagement, daar wordt het best goed verbeeld.

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Nadenkertje:

"Dood aan alle extremisten!"
    :)

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het grote probleem hier is dat terrorisme al zo oud is als de mensheid zelf.
    Overal waar verschillende kulturen met elkaar in aanraking komen zullen er
    wrijvingen onstaan die zo nu en dan escaleren in bruut geweld.
    Zeker bij macho kulturen zoals de islam is dit gevaar reeel aanwezig.
    maar ja neem nu de Israeliers en de palestijnen maar.
    De palestijnen moesten in 1947 hun land afstaan aan israel op basis van een
    uitspraak in de bijbel,en werden vervolgens onderdrukt en in kampen gestoken
    door de Israeliers.
    kijk , dit is nu juist de manier waarop men terroristen maakt.
    onderdruk ze verneder ze , en ze zullen reageren met bruut geweld.
    Je moet bedenken , stel dat de romeinen nu ons land komen opeisen en ons
    in kampen stoppen onder het motto duizend jaar geleden waren wij hier ook baas.
    Wat gaat gij dan doen ?

9. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Net als met virussen en bacterien leren zij zich aanpassen en er mee om gaan en worden ze alleen maar georganiseerder en moeilijker herkenbaar.

Plus ik ben het met mijn voorganger eens.

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    'as long as mankind excist, there will always be battle'
    vindik ook wel dicht bij de waarheid zitten.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D, fantastisch! Iemand die de Hollywood cinema verdedigt om zijn realisme en waarheids prediking....

|:-

12. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de leiders van Terroristische landen zeggen altijd dat het om een heilige oorlog en dergelijke gaat, en dat ze hun leven moeten opofferen. (Bin Laden en Saddam) Maar zij voeren helemaal geen oorlog voor hun geloof, ze gebruiken alleen het geloof om meer mensen op te jagen tegen de Amerikanen en dergelijke... Het enigste waarom zij het doen is om de macht, ze willen gewoon macht hebben, het gaat hun helemaal niet om geloof. Want heeft Saddam zich met een prachtig heroïsch gevecht opgeofferd voor zijn land en zijn geloof? NEE, want hij weet dat Amerika hem toch niks kan doen. En de oplossing licht denk ik om elkaar te respecteren, maar zolang mensen zich zo makkelijk laten beïnvloeden (vooral in moslim landen) dan zal terrorisme nog wel even blijven.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    CNN staat ook altijd nog onder controle van Colin Powell en het Pentagon. En waarom denk je dat Disney eerst Fahrenheit 9/11 niet wilden uitbrengen?

Overal worden mensen beïnvloed, hetzij door CNN, hetzij door Al-Jazeera. Bottomline is dat het om big bucks gaat en niets anders. Elk land is daar even schuldig in. Als het Westen arm was geweest en het Midden oosten rijk, dan waren wíj degenen geweest die koppen af zaten te zagen en vliegtuigen in het WTC te rammen

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    En geld is Macht, dus daar draait het bij mijn mening vooral om bij de leiders, maar nog meer bij de extremistische leiders, dan bij de westerse leiders.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eh nee, kapitalisme is gebaseerd op dat idee, en volgens mij is alleen het westen praktiserend kapitalistisch

16. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Fighting for peace is like fucking for virginity...

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    "You can bomb the world to pieces, you can't bomb it in to peace"

Michael Franti

Deel Deze Pagina