XLerate in de RAI

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HeAvY-GeAR, 5 jul 2004.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey guyz,

ik kreeg net een e-mail; waarin stond of ik naar dit mega grote kartbaan wou gaan; natuurlijk ga ik, maar mischien is het ook leuk dat jullie er ook wat van weten.

[plaatje][​IMG][/plaatje]

link : http://show-info.nl/_upload/xlerate2004/docs/XLerate_plattegrond_bochtnamen_new.jpg

Circuit

[​IMG]Voor XLerate wordt het gehele Europacomplex van Amsterdam RAI gebruikt. Uitgebreide tests hebben uitgewezen dat de asfaltvloer van de RAI-hallen de perfecte ondergrond vormt voor een kart-track: niet te glad, maar zeker ook niet te stroef.

Een rit over de langste kartbaan van de wereld gaat van start in de grote Europahal, gaat door de Oosthal en de Noordhal, dan via de Verbindingshal naar de Amstelhal en vervolgens weer via de Verbindingshal naar de Europahal, waar voor de tribunes de start en finish zijn gesitueerd.

De 1,5 kilometer lange baan is voorzien van talrijke bochten, enkele chicanes en kent enkele uitdagende stukken ‘rechte eind’. Dagelijks kun je meedoen aan de TRUST XLerate Dagcompetitie en schitterende prijzen winnen. Zo kun je bijvoorbeeld een TRUST digitale camera winnen, een PIONEER Mp3-speler, een Colin McRae-game winnen en nog veel meer mooie prijzen!

Op de grootste baan van de wereld is het mogelijk om met maximaal 40 personen tegelijk 1 heatronde te rijden. Naast de 1,5 km lange baan is er ook een Indy Kartbaan
    en een Jeugdkartbaan.

Toegangskaart

Prijs € 20Inclusief entree, 2 gratis consumpties en 1 heat karten.

Jeugd KartbaanPrijs € 10Inclusief entree, 2 gratis consumpties en 1 heat karten. Alleen voor kinderen van 8 tot 16 jaar.

Indy KartbaanPrijs € 15Inclusief entree, 2 gratis consumpties en 1 heat karten.

DalurenkaartPrijs € 15Inclusief entree, 2 gratis consumpties en 1 heat karten. Alleen geldig van 11.00 tot 14.00 uur.

KennismakingskaartPrijs € 10 Inclusief entree, 2 gratis consumpties en 1 proefheat karten. De proefritten zijn er dagelijks om 14.00 uur.

Extra heat ticketPrijs € 17,50Een extra heat ticket is alleen geldig in combinatie met een toegangskaart en verkoop uitsluitend mogelijk nadat reeds 1 maal is gekart.

VIP KaartPrijs € 175Eén dag onbeperkt karten inclusief 2 gratis consumpties.

Passe PartoutPrijs € 795Elke dag van 7 t/m 25 juli onbeperkt karten inclusief elke dag 2 gratis consumpties.

Showprogramma

[​IMG]Tijdens XLerate kun je naast het beleven van de ultieme kartexperience ook een spectaculair showprogramma zien. Wat kun je dan allemaal verwachten?
    • Spectaculaire races in de Race Arena
    • Een rallydemonstratie
    • Kartraces met bekende coureurs en bekende Nederlanders
    • Race met Renault Spiders (toeschouwers mogen meerijden)
    • Sprintrace met rallyauto’s
    • Race met formulewagens
    • Eendencross
    • Stockcar races: Rodeo 2 ltr. / stockcar Formule 1 of 2
    • Demonstratie met een 250 cc Formule 1 kart
    De showprogramma worden gehouden op de volgende dagen: Vrijdag 9 juli
    Zaterdag 10 juli
    Zondag 11 juli
    Vrijdag 23 juli
    Zaterdag 24 juli
    Zondag 25 juli Aanvang van het showprogramma is om 20.00 uur en duurt 60 minuten.
    Het showprogramma kun je bijwonen voor € 5,- extra. Dit geldt voor de dagen na 18.00 uur waarop de showprogramma's plaatsvinden.

bron : http://www.xlerate.rai.nl/

Ik ga dit zekr checken; wot bout u guyz.

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    te duur(entree+reiskosten) en geen zin want mijn homies zijn op vakantie

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ontzettend cool! Ik denk er over om te gaan.
    Tip: Doe je plaatje ff tussen [ plaatje ] [ / plaatje ] tag...

4. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
  5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    been there done that;
    en het is zeker niet vetter dan dit.

btw die tags had ik geprobeerd, maar wou niet werken.(nu ook niet maarja)

6. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt me wel heel erg vet. :)
    Ik zal eens kijken of ik hier de johs kan optrommelen om daar met een groepie heen te gaan.

(Die witte text in de OP is best wel vervelend, trouwens. :) )

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me ook best vet! :9 alleen dan zit die hele baan zeker vol... (vind 't leuker als je met alleen bekenden bent)

8. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    dan tog maar niet, zit namelijk een redelijk prijs kaartje aan :'-(

is juist vet met onbekenden(als het vette onbekenden zijn :p ) dan is het echt grappig als je ze zo van de baan af gooit en je zo raar aankijken na de race :p ik denk dat ik er ook heen ga

9. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het supervet.

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik 'n keer in Breda gedaan bij een vriend :) alleen dan halen ze je aan de kant en beginnen ze te zeiken dat je de hele baan verbouwd :p

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had het over de hoofd gezien, was idd vervelend.

12. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    lol, die zeikers weer :p O-) net alsof dadelijk de karthal in elkaar stort :p

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ook kan is; alle mensen die daarheen willen en op xbw komen samen te gaan. bekend maar nog steeds onbekend.

het is maar een idee he O-)

Deel Deze Pagina