Dick advocaat stapt op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 6 jul 2004.

  1. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Als coach van Barca deed hij het erg goed, ik heb geen twijfels over z'n coaching activiteiten. Hij kreeg indertijd ruzie met de nieuwe voorzitter van Barca, een soort maffioso geval, en werd de deur gewezen. Ofzo...
     
  2. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een citaat van de eerste pagina
    Hell no! geen Duitser! :+
    Nee, geef mij Van Basten maar.
     
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand noemt Foppe de Haan (ex-heerenveen coach). DIt is waarschijnlijk de grootste kandidaat, hij werkt al bij de KNVB, veel nederlanders willlen hem als Coach, en volgens mij, wil hij zelf ook wel. Zelf heb ik het liefst Co Adriaanse (buiten Cruiff, hij heeft tijd terug iets aan zijn hard gehad en vind het systeem van de KNVB niet goed). Vanwege zijn goede inzicht.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    foppe lijkt mij ook wel een goede
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij is net begonnen met het jeugdelftal en denk niet dat hij dat meteen opzegt, en ik weet niet of spelers als Seedorf, Kluivert, V. Nistelrooy wel met em kunnen omgaan omdat hun niet tegen em opkijken maar eerder op hem neer kijken..
     
  6. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    1 zin: wat een verrassing..
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    hoezo zouden die op hem neerkijken?? foppe is volgens mij een van de betere trainers van nederland
    btw ik denk dat kluivert niet lang meer in oranje zit aangezien hij niet heeft gespeeld op het ek en veel wedstrijden daarvoor
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Foppe heeft bijna z'n hele carriere Heereveen getraind, lijkt mij dat hij dan teveel met dezelfde groep heeft getraind met dezelfde taktiek zodat hij niet beter weet dan die taktiek. Te Heereveen georienteerd.

    Co heeft nog niet zoveel bewezen, ik denk niet dat de KNVB de 5e plek in de NL competitie genoeg vind voor een BC, hoewel het wel AZ was.

    Marco vind ik zelf nog iets te jong, moet eerst langzaam groeien en opbouwen zoals hij het nu doet. Het kan ook goed uitpakken omdat Rijkaard ook amper ervaring had in 2000.

    Ronald Koeman vind ik de beste coach, maar omdat hij niet bij Ajax weg wil is daar ook niet zo veel kans op.

    Louis Van Gaal heeft al zijn kans gehad in 2002 en heeft hem verspeeld (zacht uitgedrukt)

    Cruijf wil ook niet omdat de KNVB hem niet zijn eigen assistenten laat kiezen, volgens mij gewoon een soort smoes, hij heeft toch al genoeg geld en is te trots op zijn naam. Als hij het net als Louis en Dick doet is zijn goede naam weg. Ik geef Cruijf groot gelijk, dan maar lekker kritiek geven op alle bondscoaches en zelf lekker geld verdienen bij Ned 2.

    Tjah wie hebben we dan nog over? Moeten we dan zoeken in het buitenland?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dat de enige optie is
     
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Frank Rijkaard had in 2000 volgens mij ook nog nouwelijks ervaring, en hij deed het erg goed, waarom zou Van Basten dan geen goede coach kunnen zijn (want Frank was ook een goede trainer, al had hij geen ervaring). Maar Van Basten wil, volgens Koeman, nog niet naar de KNVB
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Frank Rijkaard zo goed of hadden we gewoon een wereldteam in 2000? Ik denk het laatste. Bovendien is ie toch behoorlijk gedegradeerd met Sparta.

    Ik zeg niet dat ie slecht is, maar een toptrainer vind ik het niet. Van Van Basten hebben we uberhaupt nog niks gezien, dus om hem gelijk bondscoach te maken lijkt me iets te voorbarig.
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk! Doei Advocaat en bedankt voor de bewezen diensten. Open de deuren voor de verjonging van het Nederlands elftal!
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dus dat dick advocaat het begin heeft gemaakt met de verjonging van het eftal.
    robben sneijder vd vaart hetinga de jong bouma
    hij bracht deze in het oranje en gaf de meeste een basisplaats
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie wil er nou hoofdcoach worden van oranje als je bedenkt dat er dan ca 15 miljoen assistent-coaches achter jou staan ,die denken dat ze het allemaal veel beter weten dan jij, en die van elke gelegenheid gebruik maken om je de grond in te boren als het
    even tegen gaat.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  15. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een buitenlandse bondscoach de beste oplossing is. Dit is de enige kans om een keer een frisse wind door het Nederlands elftal te laten waaien. Morten Olsen lijkt me wel een goede kandidaat.

    Naar mijn mening speelden de Denen het beste voetbal van het EK, maar misten ze twee goede spitsen om het af te maken. Als Nederland het niveau van het veldspel van de Denen zou kunnen halen, maar dan met Kluivert en Van Nistelrooij dan worden we in 2034 zeker europees kampioen :+
     
  16. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2002 hadden we ook nog steeds een heel sterk team, en nu bij Barca doet hij het ook best goed.
    En Cruijff heeft zich jaren geleden bij barca al bewezen, dus het Nederlands elftal zal dan niet het "test" elftal worden.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Met het jaarsalaris van Advocaat in het achterhoofd (1 miljoen galjoenen!) bied ik mijzelf hierbij aan.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee joh, Lothar Matthäus moet gewoon BC worden :+
    Ik denk ook dat Morton Olsen de meest geschikte kandidaad is van et moment, ik zie niet wie het anders zou moeten doen.
     
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Dick advoGAAT :+ , zou het ook doen, Nederland is best ver gekomen(met geluk weliswaar).Dick was gewoon de zondebok van een verloren wedstrijd en een baan als zondebok lijkt mij ook niks..
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    dick advocaat is opgestapt omdat hij bedreigt werd met de dood, en omdat er alleen maar kritiek op hem afgevuurd werd
    zou ik ook gedaan hebben
    lijkt me niet prettig werken op die manier
     

Deel Deze Pagina