Foppe heeft bijna z'n hele carriere Heereveen getraind, lijkt mij dat hij dan teveel met dezelfde groep heeft getraind met dezelfde taktiek zodat hij niet beter weet dan die taktiek. Te Heereveen georienteerd.
Co heeft nog niet zoveel bewezen, ik denk niet dat de KNVB de 5e plek in de NL competitie genoeg vind voor een BC, hoewel het wel AZ was.
Marco vind ik zelf nog iets te jong, moet eerst langzaam groeien en opbouwen zoals hij het nu doet. Het kan ook goed uitpakken omdat Rijkaard ook amper ervaring had in 2000.
Ronald Koeman vind ik de beste coach, maar omdat hij niet bij Ajax weg wil is daar ook niet zo veel kans op.
Louis Van Gaal heeft al zijn kans gehad in 2002 en heeft hem verspeeld (zacht uitgedrukt)
Cruijf wil ook niet omdat de KNVB hem niet zijn eigen assistenten laat kiezen, volgens mij gewoon een soort smoes, hij heeft toch al genoeg geld en is te trots op zijn naam. Als hij het net als Louis en Dick doet is zijn goede naam weg. Ik geef Cruijf groot gelijk, dan maar lekker kritiek geven op alle bondscoaches en zelf lekker geld verdienen bij Ned 2.
Tjah wie hebben we dan nog over? Moeten we dan zoeken in het buitenland?
Laatst bewerkt: 7 jul 2004