M'n broer homo

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 9 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heeft mijn broer opgebiecht tegen mijn ouders dat hij Homo is.
    We stonden met onze mond vol met tanden want hij bracht toch rond zijn 16de vriendinnetjes mee.
    Nou wil ik vragen aan jullie ; hebben jullie weleens zo iets meegemaakt en zoja hoe reageerde je daar dan op?

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb het nooit meegemaakt, maar ik kan me wel een beetje voorstellen wat je dan denkt. En dat je dan even niks te zetten hebt.

3. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "opgebiecht" dat is alsof hij een zonde heeft begaan. sommige mensen zijn gewoon zo, net zoals er slimme en domme mensen zijn, witte en zwarte mensen, mensen met grote en mensen met kleine piemels (witte en zwarte mensen). elk mens is op zijn eigen manier mooi, en iedereen zal het pad vinden naar zijn doel, als hij maar zoekt. maar onthoud at all times, het leven is niet alleen het doel, maar ook de weg ernaartoe.
    Dit waren wijze woorden van Tim
    voor meer informatie: timmieman001@hotmail.com en voor de lekkere meiden ilovetim@hotmail.com

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Damn zou ik nie willen meemaken :{
    maarja is zijn keuze...

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee zelfs niks van meegemaakt, maar hoe reageerden je ouders dan?

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder vind het niet erg , als hij maar gelukkig is en dat vind ik ook.
    Ken het goed met m'n broer vinden.
    Ons pa weet het eigenlijk nog niet (wat hij er van moet denken)

7. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niks met homo's maar als je goed met je broer kan opschieten respecteer je het gewoon en ga je met elkaar om zoals voor dat hij het zij..

8. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft nix met keuze te maken vriend. zo van nou meisjes kunnen alleen maar koken, dus ik ga voor de jongens. er komen steeds meer homo's, vroeger was dat helemaal niet. zal ik je vertellen hoe dat komt. de aarde raakt vol en god stuurt homo's naar aarde om dat grote aantal mensen beetje te minderen.

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol.... waarom geef je nou ingodsnaam je e-mail adres 8)

10. Rovak

Rovak Guest

edit

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2007
  11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een jongen in mijn klas had aan iedereen een mail gestuurd waarin hij zei dat hij homo was. Domme actie vond ik. Sommige mensen gingen weer eens verkeerd om met die informatie. Gingen hardop grappen erover maken enzo :{ Arme jongen...

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

hoop dat jij homo word!!! en dat iedereen reageerd hoe jij reageerd!

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  13. Ik denk eerder dat hij bi is.

Ik respecteer homo's of wat dan ook. Meestal zijn homo's juist de knapste jongens en ik kijk er niet van op als homo zijn "in" wordt (al moet ik er niets van hebben).

14. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    standaard woorden.

Tuurlijk, we moeten het wel accepteren. Er zijn zoveel mensen homo, en als we naar gelijkheid willen streven dan moeten we al die mensen wel tot onze groep laten horen. Daar ben ik het ook helemaal mee eens.
    Maar als je het objectief gaat bekijken, het homonisme, dan klopt er biologisch toch iets niet... Laat ik eerst even zeggen: ik accepteer homofilie volkomen. Ik vind t wel vies als ik 2 jongens zie zoenen, dus het hele intieme gebeuren moeten ze maar ergens privé doen. Ik vind t ook niet fijn om een jongen en een meisje te zien zoenen, dus geen vooroordelen hier!
    Maarja, de natuur heeft ons zo gemaakt dat we ons moeten voortplanten. Daarom worden we verliefd en krijgen we al die hormonen zooi zodat we gaan copuleren en kindjes krijgen. Maar 2 mensen van hetzelfde geslacht kunnen dat niet. Oftewel: geen toekomst voor ons als iedereen homofiel wordt. Als je dus op mensen van hetzelfde geslacht valt is er iets mis in je genen... Trek hier zelf je conclusies maar uit.
    En Timm4nni4c, dat is toch iets anders dan of je zwart of wit bent...

Ik vraag me ook af of het homonisme niet iets teveel uit de hand loopt. Het lijkt iets heel hips te worden. Ik ben bang dat mensen straks (misschien al nu) expres homofiel gaan worden :eek:

Maar Fearless[NL], ik heb nooit zo''n situatie meegemaakt. Het lijkt me wel even slikken, maar ik weet wel dat homo's erg gezellige personen zijn (moeten ze niet zo verwijfd gaan doen, ze zijn toch gewoon mannen). Hoe oud is jouw broer als ik vragen mag?

15. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 25 uit een eerder huwelijk van m'n pa.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou niet expres, maar ik denk dat als het door de media en de rest van de wereld geaccepteerd wordt, dan mensen dan eerder homo worden dan vroeger toen het taboe was. Kijk maar naar de Griekse tijd! Liefde voor de vrouw was minderwaardig, echte liefde was de liefde tussen een oudere man en een jonge knaap.

17. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    homofilie komt in de natuur (bij dieren) ook voor, het is daar echter een stuk zeldzamer dan tegenwoordig bij mensen.
    Ik ben van mening dat mensen best homofiel mogen zijn, bij de meeste homo's is het zo dat ze zich meer aangetrokken voelen tot jongens dan tot meisjes. Dat zit in ze, dus je kan het niet verbieden/ontkennen en je zult het moeten accepteren.
    Ik moet zeggen dat ik dit wel van een afstand zeg, ik heb zoiets nog nooit zelf meegemaakt, dus hoe ik er echt op zou reageren weet ik niet.

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    in de TV wereld lijkt het wel dat je homo moet zijn om iets te kunnen bereiken.
    Veel homofiele presentators

19. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste is hij homo geen verkrachter......
    Ten tweede, zou jij je zus in haar slaap neuken? :confused: |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem , hij kan denk ik niet seriues over zulke dingen praten.
    Hij zal wel 10 of 11 jaar zijn ofzo die denkt dat hij grappig is.

Deel Deze Pagina