1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke :) Heb 'm zelf bij Bol.com besteld. Ben benieuwd of ie vrijdag/zaterdag binnen komt.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik hoop echt dat SS snel binnenkomt. Hoe kan je trouwens cheaten zonder R4? Dat met die repel lijkt mij erg handig. Ik hoop ook dat je weer ondergronds kan en je basis opbouwen.
     
  3. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t mijn Cyndaquil is al bijna lvl 12 en hij evolueert op lvl 14 :) en ik moet het eerste gevecht tegen die rivaal nog :p :)

    ook echt super chill dat je voor je running shoes niet perse B meer hoeft in te drukken :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige game, ik herken al genoeg van vroeger. Pokewalker is ook zeer slick! Ik hou sowieso wel van dit soort gadgets. Mooi scherp beeldje ook, veel pixels.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou daar heb je het mis. Iemand die zijn pokemon tot level 100 heeft gecheat is relatief zwakker dan iemand met een getrainde pokemon.

    De pokemon games die we nu hebben zijn niet zo simpel meer als vroeger. Hele wiskundige formules voor het berekenen van een pokemons aanvals kracht.

    Iemand die moeite doet op zijn pokemon te trainen en te broeden houd rekening met de Stasts, Individual Values, Effort Values, Nature van de Pokemon en natuurlijk een gebalanceerde move pool.

    Als jij met al die dingen rekening houd zit je natuurlijk al om competive niveau.

    Maar als jij gewoon je pokemon trained zonder ook maar met iets rekening te houden. Ben je sowieso al sterker dan iemand die 99 rare candies aan zijn pokemon heeft gevoed. Want jij hebt extra stat points verdient door het trainen. :cool:

    Cheats is inderdaad niet leuk in de game enige waar ik het me nog kan voorstellen is voor bepaalde event pokemon die alleen kan krijgen als je bij een pokemoncenter in tokyo langs gaat oid.

    Hoewel met de nieuwe wifi functie in laatste generatie je wel alle pokemon kan krijgen tegenwoordig in Europa ik heb iig nog Darkrai en Shayamin event items opgehaalt hele tijd geleden door in te loggen met het internet met mn DS.

    Ik weet niet welke silver jij vroeger gespeelt hebt, maar Shinx duurde nog 2 generaties voor die uberhaubt bekent was. :D
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat met die rare candies klopt ofc en was altijd al zo... Maar waar ik dan meer mee zit is het dupliceren van TMs en HMs.. Die dingen horen er gewoon maar een paar van te zijn.. En zou niet eerlijk zijn als je die weer voor elke pokemon kon gebruiken om hem bepaalde aanvallen te leren enz..

    Vandaag ff rondje gedaan door de stad, enige winkel die hem nog verkocht was FRS.. maar daar was die 44.95 en dat vond ik iets te duur...
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat een heerlijk spel! Net binnen. Weet alleen nog niet hoe die walker werkt.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar gekocht? :)
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    E-Plaza. Gister hadden ze hem verstuurd. Maar weet iemand hoe de Pokéwalker werkt?

    Hij was 35 euro btw.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn exemplaar van Bol.com moet nog steeds verstuurd worden, gaan ze volgens mij pas morgen doen :{
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had een keer That 70's Show seizoen 3 bij Bol.com gekocht. Na anderhalve week kreeg ik een berichtje dat ze hem niet op voorraad hadden ofzo. Toen maar geannuleerd. Maar ben echt heel tevreden over E-plaza. Eergister kreeg ik een mailtje dat ie beschikbaar was, gelijk maar betaald. Gister een mailtje dat ie verzonden was. En vandaag binnen.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb Heart Gold ook :) Net gekocht dankzij een vriend die 'm al had liggen :b:\o/
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Grrrrr aanbieding bij de Media Markt, 33 euro, ze zouden hem wss morgen binnen hebben, ik bellen of ze hem miss nu al hadden ( O-) ) En ze zeggen dat Nintendo een fout in het spel heeft ontdekt :mad: En dus is het spel voor "onbepaalde tijd" uitgesteld ...grrrr
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijne doet het anders prima ^^
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien komtie later, ik heb hem ook al in een paar winkels zien liggen..
    Ik weet het fijne er ook niet van ;) Mja veel plezier met jouwe :p
     
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dit is echt een vaag verhaal dat vanuit insidegamer.nl en intertoys komt... Nintendo heeft nu blijkbaar ookal een paar winkel ketens gebeld om te melden dat ze het spel niet moeten verkopen..

    Heb zelf soul silver gekocht bij eplaza en mijn versie heeft helemaal nergens last van.. Maar bij de mediamarkt is die helemaal niet binnen gekomen vandaag:mad:

    Wordt nu al gek van door hoog gras lopen XD
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik blijf het sowieso een heel vreemd verhaal vinden. De winkels hier wisten er niets vanaf, evenals de bartsmit, e-plaza en intertoys in andere dorpen/steden. Dus ook lang niet alle spellen worden teruggehaald en ook is het een dingetje wat maar bij een enkele lading voor komt en wat makkelijk is te verhelpen. IG is ook de enige die stug bleef volhouden dat er wat mis was met de versies, alle andere sites trokken hun nieuwsberichten direct al terug.

    Ik hoop hem rond a.s. woensdag binnen te hebben.
     
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Erg verslavend net ff meegenomen bij me werk voor 33 euro :) Winterbase had ik hem ook even aan verkocht dus was het geld waard en de mazzel die ik heb vanwege de winkels die hem nu uitstellen. Die van mij werkt gewoon prima
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Van Nintendo!

    hmm mijn versie van SS heeft nergens last van so far..
     

Deel Deze Pagina