1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] -•I©£-BÕÿ gebruikt mijn username als gamertag

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 8 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar.

Maar wanneer je via het dashboards friends gaat toegevoegen, terwijl mijn gamertag 'ocmer' is met kleine letters, en je doet het zo: OCMER, dan maakt dat geen fuck uit, je krijgt mij in je friendslist (Wat dan wel weer een fuck uitmaakt ;)).

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef DiaLogical compleet gelijk, het is absoluut geen naam die je zomaar bedenkt en dan ook nog precies met dezelfde hoofdletters invoert. En daarbovenop kom je ook nog op het zelfde forum als diegene met die username. Hij heeft gewoon z'n naam gejat en ik zou ook pissed zijn maargoed.... :confused:

3. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Anders is dat toch ook bij jou gebeurd? Op xbc ofzo toch? En trouwens, op dit forum zou je eigenlijk ook een andere nick moeten hebben. ;)

4. Mischien is die wel een beetje verliefd op je 8)

5. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    En dan iemand zijn nick jatten? Zou wel te raar zijn dan. 8)

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    so what? Misschien heeft hij eerst gekeken of DiaLogical zelf al een xbox-live username had en heeft hij na het zien van DiaLogical zijn andere XBL naam gedacht van klinkt lekker en hij heeft zelf al een andere.

Ik snap niet waar je het recht vandaan kunt halen hem te gaan vragen of hij zijn acc niet wil verlengen.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou het ook een naaistreek vinden. Vooral omdat je zelf een orginele naam hebt verzonnen en omdat die gozer echt op het zelfde forum zit. En ik begrijp niet, dat iemand niet zelf een naam kan verzinnen. Het is trouwens even lomp als mensen die avatars 'stelen'.

8. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ut ook als een compliment zien dat hij je naam zoooo mooi vind dat hij um ook wilt:p

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is zwaar kut voor je, maar volgende keer beter ik denk dat er niet echt veel aan gedaan kan worden!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit zou eigenlijk hier niet besproken moeten worden ... maar onderling ... maar alle namen zijn vrij ... anders had iemand anders jouw naam genomen .... Dus gewoon pech ... had je maar eerder live moeten nemen

11. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ice boy is dan ook een belg........maak er dan DiaLogical BE of jij DiaLogical NL van, Gelijk reclame voor ons pr8tige landje.....

Kan je nog goed op rappen ook:DiaLogical NL , Je kent hem wel , zijn woorden zijn wreed , bruut en snel..........

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    had gewoon je nick als gemertag gekozen en er was geen probleem geweest... of denk ik dan te simpel?

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maak je toch niet zo druk man, de naam is toch niet van jou? EN zoals azzkickr al zegt kan jij er lekker NL of BE achter zetten ;)

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb je er patent op aangevraagd?

15. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    lullig voor je. Maar je kunt er weinig aan doen.

Hetzelfde probleem voor websites. www.DiaLogical.nl of .com is vrij. Als ik nu zou willen heb ik voor een paar euro deze url op mijn naam staan.

Bij dit soort zaken moet je helaas snel zijn.

Sterke met dit verlies

O-)

16. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    :cool: {'k ga toch ook niet zeuren als iemand mijn naam op bv. hotmail gebruikt?!} :+

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Tja jammer maar er valt weinig aan te doen he. Hij zou denk ik echt geen nieuwe gamertag aanmaken en zij stats verliezen om het feit dat iemand anders z'n naam wil hebben. Ik had ook graag Generals als live gamertag gehad.. maarja die was bezet dus werd het Generals2003 :)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    NB ook als hij hem niet verlengd zal jij nooit deze gamertag kunnen gebruiken DiaLogical blijft zijn eigendom, totdat microsoft de rechten weer vrij geeft. Met andere woorden je hebt weinig kans om deze gamertag te krijgen ...

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat wil je trouwens met deze tread bereiken? Wij kunnen er immers weinig aan doen |:-

20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje overdreven om hier een thread over te starten..

closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina