Haha, ok dan heb ik weer een vraag Wat moet je doen als je de koers van al die raketten hebt verandert? Ik ga namelijk steeds dood bij de explosie die daarop volgt, terwijl ik toch vrij grote afstand van die basis heb genomen..
dit was voor mij ook een groot probleem... je moet volgens mij juist zo snel mogelijk na het uitschakelen van al die rakketten naar die man toe achter het glas.. (hij is de misdadiger, in dit james bond (verhaal) spel) en je moet proberen hem uit te schakelen, let wel op zn rocket launcher.... veeel suc6, (heb je wel nodig)
Het is me inmiddels gelukt Meteen nadat ik alle raketten had uitgeschakeld ging bij dat glas van dat ventje staan en na al die knallen bleef ik gelukkig leven.. vervolgens schoot ik een paar keer op dat mannetje en had ik 't uitgespeeld.. Wel jammer, kijk al uit naar 't volgende deel (is alleen wel 3rd person las ik.. das wel een beetje minder imo).. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie! Edit: heb jij trouwens ervaringen met JB: AUF? Zo ja, is die een beetje leuk? En hoe zit het met de besturing.. Is die hetzelfde als bij Nightfire (heb nu een soort halo-besturing gekozen)?
nee kheb geen ervaring.. met auf... maar kdenk niet dat ie zo goed is... ik vond Nightfire wel top... maar k ga geen andere james bond kopen.. (heel) mss die nieuwe....
ik heb d`r wel ervaring mee ik heb hem zelf... het is wel leuke game maar je moet er wel van houden...de besturing is toch een btje anders als in Nightfire iets moeilijker onder de knie te krijge.....maar het is te doen, het spel zelf is ook nog wel iets moeilijker als deeltje 1 en ook hier heb je missies met voertuigen...de multiplayer is ook vet en je kan hier ook al bots bij gebruiken...grafisch is het spel wel heel wat minder als Nightfire, maar hij kost nu 20 euro...en als je nightfire goed vind vind je deze ook wel goed voor die prijs...hij is alleen op alle fronten net iets minder:{