@ Mystery X....als je zeker wilt zijn zu ik even informeren bij Dixons....maar de kans is groot dat ze hier niet aan doen.
Mij boeit het niet echt, want niemand hier thuis is zo gek, om mij s'nachts richting Eindhoven te rijden. Haal hem wel gewoon 12 uur later op, overdag dus . Kan midden in de nacht toch niet gaan spelen, want moet vrijdags naar school.
Replay Den Bosch, waar ik mijn pre-order kitje heb opgehaald, doet dit ook Ook ik sta dus om 00.00 uur van 1 op 2 december daar voor de deur, en daarna is het dus die nacht niet slapen maar de hele nacht door met gamen !!
hmm.. jammer dat ik werken, anders is het wel lache natuurlijk.. mja Dynabyte zal zoiezo wel niet mee doen.
Woow wat is mooie actie, ik denk niet dat ze het hier doen, aangezien er in heel Dokkum() 2 preorder kits zijn verspreid schade
http://www.dokkum-online.nl/ Mooie stad hoor, we hebben zelfs een verbouwde stal in het centrum met lauw malt bier, altijd dikke pret, tot 21.59, elke zaterdag. We moeten wel vroeg op te melken
bij foregames in tilburg doen ze het ook ze gingen volgens mij van 9 tot 1 uur 's nachts open volgens mij. ik weet het niet zeker. ik denk wel dat ik hem ga halen 's nachts. kweet alleen niet of ik dan wel kan slapen. maar tjah kan ik op school lekker slapen
Gaat de media markt dit ook doen of niet(ik denk het laatste). Het zou natuurlijk een beetje overbodig zijn om voor hoog uit 30 man zo'n super keten open te doen.
Zo onbekent is Dokkum nou toch ook weer niet Ik hoop dan ook maar dat de postbodes om 00:00 beginnen te bezorgen , ik heb em bij gcshop bestelt
ben benieuwd of de gameshop in den haag ook zon midnight launch organiseerd dus eff belletje plegen morgen en zo ja xbox shirt aan en halen dat ding
morgen ook maar ff bellen naar mijn zaak.. zal wel niet.. Volgens mij heeft die filiaal leider daar zelf een nachtje gamen voor bereid, lekker met die X360 op de bank thuis.. dagje eerder dan de rest.. heaven on earth..
Ik ben in contact gekomen met DHM trading ik kan bij hun maandag mijn Xbox 360 al ophalen! Het is de PAL versie je kunt ook game's kopen enzovoorts. Het bedrijf had ze opgekocht van leverancier en hoeft zich niet te houden aan de lauch datum! Is dit kan dit betrouwbaar zijn ik krijg factuur enzovoorts
ja ben ook zeer benieuwd of ze het bij de gameshop doen... laat het ff hier weten mocht je wat nieuws weten thanks